Naapuri valittaa meidän pihassa olevasta autosta
Siskon auto on jumissa lumikasassa joka on meidän pihassa. Auto on rajusti kallellaan.
Naapuri tuli vinkumaan että se pitää saada sieltä pois. No on yritetty se ei irtoa sieltä ennenkuin keväällä lumien sulettua.
Naapuri meinasi soittaa jo hanurin paikalle mutta estin.
Miten hemmetissä naapuria voi kiinnostaa muiden pihat näin paljon
Kommentit (51)
Silppu kirjoitti:
Auto ei ole naapurin tiellä ellei sitten aio tulla paloautolla kylään
Mitähän poliisi sanoisi tästä? Että teidän tontilla oleva asia estää paloauton pääsyn naapuriin?
Silppu kirjoitti:
Omakotitalossa asutaan joten naapurilla on aika vähän valtaa tämän pihan asioihin
Mikähän tienjako-oikeus teillä siellä oikein on, jos asia teidän pihassanne voi estää paloauton pääsyn naapuriin? Onko tontillanne rasite, josta ette ole tietoisia? Kuulostaa todella kamalalle naapurin kannalta, että on naapureina tuollaisia hulluja, kuin sinä.
Sisko töihin niin autolla olisi tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Etkö jo viitsisi lopettaa? Eikö edelliset nimimerkit riittäneet vai oletko oikeasti wt?
Ai oikeasti? Etkö ole vieläkään tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Omakotitalossa asutaan joten naapurilla on aika vähän valtaa tämän pihan asioihin
Julkisivulautakunnalla voi olla enemmänkin sanomista.
On totta että siitä voidaan määrätä sakkoja jos omakotitalonpiha on kuin kaatopaikka, ensin tulee siivouskehotus ja sen jälkeen uhkasakko jos ei siivoa ja sitten sakko,
mutta mutta, kyllä saa olla aika paljon autonromuja ja muuta roskaa pihat täynnä,
ei yhdellä autonraadolla ole mitään väliä
Voihan se naapuri tietty soittaa poliisit jos rupeatte oikein kovaa hanurilla vetelemään. Pitäisi ensin hankkia pihasoittolupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
On totta että siitä voidaan määrätä sakkoja jos omakotitalonpiha on kuin kaatopaikka, ensin tulee siivouskehotus ja sen jälkeen uhkasakko jos ei siivoa ja sitten sakko,
mutta mutta, kyllä saa olla aika paljon autonromuja ja muuta roskaa pihat täynnä,
Niin, minä hieman olin lukevinani rivienvälistä että piha on elämäntapakoululaisten piha. Jos kallellaan oleva hylätty autonromukaan ei kiinnosta ja naapurikin käy jo sanomassa asioista. Luultavimmin piha ei ole kovinkaan edustuskelpoinen edes välttävästi.
Kannattaa muuttaa vähän paremmalle alueelle missä isommat tontit ja tallit. Ei ole kyttääjiä muutenkaan kun on parempaa väkeä asuttamassa taloja ympärillä.
Millainen tumpelo se siskosi on kun autonsa noin jumiin sai jossain pihalla?
Vierailija kirjoitti:
no hei, käske isäsi auttaa, kuten se ilmeisesti tekee kaiken muunkin sinulle.
Vai käytkö töissä jo itse?
Isäni asuu yli tuhannen kilsan päässä joten hän ei minua auta.
Ihan kuule yrittäjänä toimin eli töitä teen
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Auto ei ole naapurin tiellä ellei sitten aio tulla paloautolla kylään
Mitähän poliisi sanoisi tästä? Että teidän tontilla oleva asia estää paloauton pääsyn naapuriin?
Palo auto ei mahdu ton Volvon takia tulemaan meidän pihaan mutta naapuriin pääsee kyllä
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Mikähän tienjako-oikeus teillä siellä oikein on, jos asia teidän pihassanne voi estää paloauton pääsyn naapuriin? Onko tontillanne rasite, josta ette ole tietoisia? Kuulostaa todella kamalalle naapurin kannalta, että on naapureina tuollaisia hulluja, kuin sinä.
Meidän pihan läpi ei mene yhyttämään tietä ja naapurilla ei ole mitään asiaa enää meidän pihaan ellei halua päästä suden raatelemaksi
’Saisinko mä soittaa sun hanurii?
Se on heavenlyy, beibe sun konttorii
Oo mun taideteos, soitan sun hanurii
Se on heavenlyy, heavenlyy
Heavenlyy, heavenlyy’
Vierailija kirjoitti:
Sisko käy töissä. Sisko osti toisen auton juuttuneen Volvon tilalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Oikeasti omakotitaloalueella saa olla käsittämätöntä roskaa piha täynnä ja mitään ei sille voi. Sukulaisten naapurissa on tämmöinen kaatopaikka: autonromuja, muuta romua, roskia, rikkeimiä huonekaluja jne. Kaupunki on tarkastanut ja laittanut siistimiskehoituksia moneen kertaan, mutta ei vaan tapahdu mitään. Ensimmäisestä kaupungin tarkastuksesta ja huomautuksesta on pian 10 vuotta ja vieläkään ei ole mitään pakkotoimenpiteitä tapahtunut...
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko käy töissä. Sisko osti toisen auton juuttuneen Volvon tilalle
Siis auto juttui ja sisko osti uuden? En tajua. Onko teillä suvussa tapana ostaa aina uusi auto, jos vanha juuttuu johonkin kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
ei yhdellä autonraadolla ole mitään väliäNiin, minä hieman olin lukevinani rivienvälistä että piha on elämäntapakoululaisten piha. Jos kallellaan oleva hylätty autonromukaan ei kiinnosta ja naapurikin käy jo sanomassa asioista. Luultavimmin piha ei ole kovinkaan edustuskelpoinen edes välttävästi.
Pihassa ei ole mitään vikaa ja autokaan ei ole vielä romu. Auto on cm 2016
Silppu kirjoitti:
Emme soita hinuria emmekä hanuria paikalle.
Sisko hommasi jo toisen auton itselleen
Ette soita hanuria ettekä syö hapankaalia?
No tässä syy, jos heillä syttyy tulipalo, niin otatko omalletunnollesi, jos apua ei saada perille?