Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että lopulta kukin saa ansionsa mukaan?

Vierailija
02.02.2019 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
22/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies hakkasi, petti, mitätöi ja kavalsi rahoja vaimoltaan, kunnes vaimo kuoli vanhana sairauteen. Miehen mielestä nainen teeskenteli sairautta ja vielä kuolemansairaana nainen kokkasi, siivosi ja pesi miehen pyykit. Nyt leskenä mies on sairastunut aivoverenvuotoon, syöpään jonka selätti, infarktiin ja nyt syöpä on taas uusiutunut. Nautin siitä että miehellä pää pelaa, mutta kroppa pettää hetkenä minä hyvänsä. Teeskentelijä, kukaan ei voi olla sairas.

Et ole yhtään parempi.

Olen, koska olen oikeudenmukainen. Jos ei laki rankaise, elämä tekee sen. Ennemmin tai myöhemmin. Tässä tapauksessa myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ei ole olemassa mitään/ketään mikä jakelisi jotain tuomioita ihmisille.

On. Vanhuus, hauraus, sairaus, puolustuskyvyttömyys, muistisairaus. Pahoja ihmisiä en sääli, heille Esperi Care on oikea osoite.

Vierailija
24/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kamala ihminen. Elämäni olisi ollut paljon parempaa, jos hän olisi kuollut jo lapsuuteni aikana. Silti tuntui todella pahalta todistaa sitä, miten yksin hän lopulta oli. Kusi ja paskoi alleen, ei päässyt käymään enää missään loppuvuosina. Välimatkaa oli useampi sata kilsaa. Ikinä ei musta välittänyt, mutta viimeiset vuotensa soitteli " elämä on hirveetä, haluaisin jo kuolla" puheluita. Kuoli yksin lopulta sairaalassa, kaaduttuaan. Kammottavalta ja surulliselta tuntui, vaikka hän ei muista ihmisistä välittänyt ja teki paljon pahaa.

Vierailija
25/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haliutsa multa lähtee kyseleen tällaisia ku mullla on tässä hyvä känni pääällä.

Vierailija
26/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies hakkasi, petti, mitätöi ja kavalsi rahoja vaimoltaan, kunnes vaimo kuoli vanhana sairauteen. Miehen mielestä nainen teeskenteli sairautta ja vielä kuolemansairaana nainen kokkasi, siivosi ja pesi miehen pyykit. Nyt leskenä mies on sairastunut aivoverenvuotoon, syöpään jonka selätti, infarktiin ja nyt syöpä on taas uusiutunut. Nautin siitä että miehellä pää pelaa, mutta kroppa pettää hetkenä minä hyvänsä. Teeskentelijä, kukaan ei voi olla sairas.

Öö... Mutta kaikkihan kuolevat lopulta johonkin sairauteen, elleivät sitten sitä ennen tapaturmaisesti.

Vierailija
27/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Musta tuntuu et asiat menee päinvastoin. Ihmisille jotka on muille ilkeitä tapahtuu hyviä asioita. Kun taas hyville ja mukaville ihmisille tapahtuu kaikkea pahaa. 

Vierailija
28/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

En usko. Esimerkiksi Lottovoitto ei ole kenellekään ansion mukaan.

Vierailija
29/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille täällä junttilassa on tosi outo ja mahdoton ajatus sielunvaellus. Kaikki on kasvatettu luterilaisiksi ja uskomaan, että halki poikki pinoon tyylillä joko helv ettiin tai taivaaseen löllimään.

Ja taivaaseen pääsee jos vaan uskoo että jeesus oli jumalan poika. Ei mitään väliä miten olet kohdellut muita eläviä olentoja.

Sielunvaellus on kaikkein reiluin ja oikeudenmukaisin järjestelmä. Taivas helvetti on äärimmäisen kohtuuton ja naurettava.

Vierailija
30/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Vanhuus, hauraus, sairaus, puolustuskyvyttömyys, muistisairaus. Pahoja ihmisiä en sääli, heille Esperi Care on oikea osoite.

En usko että mikään noista olisi mikään rangaistus tai tuomio, kaikki on sellaisia asioita jotka vaan tapahtuu, tai johtuu geeneistä tai elintavoista. Ja mä en myöskään usko mihinkään "pahuuteen", se on vain ihmisen keksimä termi, eikä kukaan ole mustavalkoisesti paha tai hyvä.

Vierailija
31/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille täällä junttilassa on tosi outo ja mahdoton ajatus sielunvaellus. Kaikki on kasvatettu luterilaisiksi ja uskomaan, että halki poikki pinoon tyylillä joko helv ettiin tai taivaaseen löllimään.

Ja taivaaseen pääsee jos vaan uskoo että jeesus oli jumalan poika. Ei mitään väliä miten olet kohdellut muita eläviä olentoja.

Sielunvaellus on kaikkein reiluin ja oikeudenmukaisin järjestelmä. Taivas helvetti on äärimmäisen kohtuuton ja naurettava.

Järkevin "järjestelmä" on se, että kuoleman jälkeen ei ole mitään, eli tietoisuus loppuu ja mitään ei enää ole sille kuolleelle yksilölle.

Vierailija
32/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... Mutta kaikkihan kuolevat lopulta johonkin sairauteen, elleivät sitten sitä ennen tapaturmaisesti.

Onhan sillä eroa odottaako kuolemaa yksin peloissaan vai läheisten lämmön ympäröimänä. Nämä on niitä omia valintoja.

Vierailija
33/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että mikään noista olisi mikään rangaistus tai tuomio, kaikki on sellaisia asioita jotka vaan tapahtuu, tai johtuu geeneistä tai elintavoista. Ja mä en myöskään usko mihinkään "pahuuteen", se on vain ihmisen keksimä termi, eikä kukaan ole mustavalkoisesti paha tai hyvä.

Ok, eli jos ta-pan läheisesi, olen pelkästään rikollinen, en hyvä tai paha. Onhan mulla omat syyni tehdä rikos, eikö? Tulisitko tervehtimään vankilaan?

Vierailija
34/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oikeastaan uskon. Mutta mä uskon sielunvaellukseen ja karmaan. Ja mulla on itselläni tosi raskas lapsuus ja muutenkin. Ehkä mä olen ollut entisessä elämässä huono ihminen ja maksan siitä nyt.

Vierailija
35/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevin "järjestelmä" on se, että kuoleman jälkeen ei ole mitään, eli tietoisuus loppuu ja mitään ei enää ole sille kuolleelle yksilölle.

No se on todennäköisin, muttei järkevin.

Silloin ihmiset eivät saa ansionsa mukaan.

Sielunvaelluksessa ihmiset saavat aikaa kehittyä henkisesti ja saada juuri itselleen sopivia kehitystehtäviä ja oppiläksyjä.

Vierailija
36/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin liittoon kuuluu!

Vierailija
37/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä eroa odottaako kuolemaa yksin peloissaan vai läheisten lämmön ympäröimänä. Nämä on niitä omia valintoja.

Tämä on kyllä totta ja tässä mielessä tosiaan joku voi saada ansionsa mukaan.

Vierailija
38/38 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on Herra ja pelastaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän