"Suosioni" naisten keskuudessa hämmentää
Olen aika ihmeissäni kun aivan yllättäen olen alkanut saamaan naisia ystäväkseni. Tai en tiedä mitä he minusta haluavat, mutta ainakin he hakeutuvat seuraani. Eivät he ainakaan alttarille ole minua hilanneet, joten oletan, että jostain syystä haluavat ystäväkseni.
Lienee kai normaalia, että on ystäviä, mutta kun minulla ei ole koskaan ollut naispuolisia ystäviä. Jostain syystä naiset ovat karttaneet minua ja seuraani kuin ruttoa. Siksipä olenkin enemmän kuin ihmeissäni kun ihan yllättäen useampikin naispuoleinen henkilö on alkanut hakeutumaan seuraani. Tuntuu kieltämättä hyvältä, koska tämä ruokkii päässäni sitä ajatusta, että en ehkä olekaan ihan toivoton tapaus ja saatan joskus jopa kelvata jollekin naiselle muutenkin kuin ystävänä :)
Kommentit (37)
Hint it on katkeria, ja pilaavat koko yhteiskunnan. Homot ovat ihan ok. Hint tilemu on vahva tässä ketjussa.
Eiks ap nyt kannattaisi ottaa kaikki irti tilanteesta? Ei kauaa mene kun parisuhde löytyy tuota menoa. Nyt sitte tuut tänne ja annat katkerien palstaukkojen myrkyttää mielesi ja istuttaa päähäsi inhottavia ja alentavia mielikuvia ihmisistä jotka on oikeasti ihan ok ja tavallisia ihmisiä, ja se siitä sitten. Tilanteesta hyötyy vain joku jenkkiläinen videomaakari jonka "naiset ovat koopäitä" -videoita katsellessa ja loppuelämä kuluu "rattoisasti".
ExoPol' kirjoitti:
Oletko aikaisemmin ollut "epätoivoinen etsijä"? Se ei hirveästi naisia kiinnosta.
Tämä aloituksesi on ystävällisen itsevarma, ja jos tällainen olet irl niin varmasti kiinnostus johtuu paljolti siitä =)
En ole mielestäni ollut epätoivoinen etsijä. Tai no joskus etsin netistä aika ahkerasti naista, mutta lopetin sen kokonaan. Luovuin tavallaan toivosta. Olen mielestäni ihan mukava, huomioiva ja avulias kaveri, mutta niin olen ollut aina. On minulla kai ihan hyvä huumorintajukin (tottakai se minun mielestäni on hyvä). Kun en ole mielestäni muuttunut ihmisenä mitenkään erityisesti mihinkään suuntaan, mutta silti olen nyt jostain syystä alkanut olemaan siedettävää seuraa. AP
Siitäpähän se lähtee..=)) Valihe jyvät akanoista ja oo kiltti sille jonka valihet =))))
Jos mies tai nainen on töissä niin ei ihminen voi olla muttumatta kun ikää tulee lisää. Jos jää yksin asuntoon syrjäytymään niin sitten ehkä voi olla ettei muutu yhtään, tai korkeintaan negatiivisempaan suuntaan. Mutta jos on työelämässä joka päivä joutuu treenaamaan sosiaalisia taitojaan ja hupsista, kymmenen vuoden päästä on tullut jo huimasti itsevarmuutta ja tottumusta. Tiedän kokemuksesta koska puolisollani on asperger-piirteitä ja olen voinut tätä muutosta aitiopaikalta seurata.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ap nyt kannattaisi ottaa kaikki irti tilanteesta? Ei kauaa mene kun parisuhde löytyy tuota menoa. Nyt sitte tuut tänne ja annat katkerien palstaukkojen myrkyttää mielesi ja istuttaa päähäsi inhottavia ja alentavia mielikuvia ihmisistä jotka on oikeasti ihan ok ja tavallisia ihmisiä, ja se siitä sitten. Tilanteesta hyötyy vain joku jenkkiläinen videomaakari jonka "naiset ovat koopäitä" -videoita katsellessa ja loppuelämä kuluu "rattoisasti".
En tiedä miten ottaa kaikki irti. Esimerkiksi tuo mainitsemasi parisuhteen löytyminen saattanee olla kohdallani hankalaa, koska en oikein osaa lähestyä naisia. Nautin nyt ainakin siitä, että on naispuolisia ystäviä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nusauttanut 25 vuotiaana reilusti yli 200 naista. Sitten lopetin laskemisen kun se alkoi nyppimään. Nykyään arvot ovat hieman erilaiset, ja ihan se yksi ja oikea riittää. En kamalan ylpeänä noista teinivuosista huutele. Enkä varsinkaan nykyiselle puolisolleni, vaikka hän varmaankin asian arvaa/tietää.
ookoo. Ja sun seksielämä liittyy nyt keskusteltavana olevaan aiheeseen miten?
Öööö, otsikon perusteella? Käykö?
no jos tämä panokone on ap, niin sitten ymmärrän asiayhteyden, mutta jos kyseessä on joku randomhuutelija, niin ei käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nusauttanut 25 vuotiaana reilusti yli 200 naista. Sitten lopetin laskemisen kun se alkoi nyppimään. Nykyään arvot ovat hieman erilaiset, ja ihan se yksi ja oikea riittää. En kamalan ylpeänä noista teinivuosista huutele. Enkä varsinkaan nykyiselle puolisolleni, vaikka hän varmaankin asian arvaa/tietää.
no jos tämä panokone on ap, niin sitten ymmärrän asiayhteyden, mutta jos kyseessä on joku randomhuutelija, niin ei käy
Ketä nuo aphiiren vikinät kiinnostavat. Vikiskööt muualla. Otsikko merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todellisen panoalfan kommentti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todellisen panoalfan kommentti :D
Hinttien elämä on kitkerää.
Tästä tulikin näköjään joku teinien uhokeskustelu jossa joku uuden sanan oppinut veijari viljelee kyseistä sanaa jokaiseen mahdolliseen väliin, ja ohessa kehuskelee panoillaan. Ei kait siinä... AP
Todennäköisintä on, että sulla on joku komea kaveri, jonka suosioon/lähipiiriin kyseiset naiset yrittävät päästä kaveeraamalla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisintä on, että sulla on joku komea kaveri, jonka suosioon/lähipiiriin kyseiset naiset yrittävät päästä kaveeraamalla kanssasi.
En usko tähän teoriaan, koska kaverini tietävät jo nämä naiset entuudestaan. AP
Ehkä ylitit sen maagisen rajan minkä jälkeen mies muuttuu yhdessä yössä charmantiksi hopeaketuksi ja halutuksi naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ylitit sen maagisen rajan minkä jälkeen mies muuttuu yhdessä yössä charmantiksi hopeaketuksi ja halutuksi naisten silmissä.
En usko olevani haluttu. Jotain kummaa on kuitenkin tapahtunut, että kelpaan nykyään edes ystäväksi. AP