Olen 25. Miten minun tulisi vaalia kaunettani?
Tässä iässä ikääntyminen alkaa hitaasti, vaikkei välttämättä vielä näy ulospäin. Kertokaa vinkkejä, miten pitää itsestään huolta. Geenit ovat puolellani, sukuni naiset ikääntyvät kauniisti.
Arkisia rutiineja, ruokia, vitamiineja tms. ?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sua voi enää auttaa. Olet antanut ulkonäköpaineiden pilata itsesi. Jos 50 vuotiaana miettisi näitä, voisi ymmärtää.
? Miten olen pilalla?
Ap
Mietit ulkonäköä liikaa ja samalla menetät paljon muuta. Kaikki vanhenevat. Hyvän, halvan perusvoiteen lisäksi et tarvitse mitään. Kosmetiikka tuo rahaa business-miesten taskuun. Nuoruutta se ei palauta eikä tarvitsekaan.
Millä perusteella teet arviosi siitä mikä on liikaa ja että minä lukeudun liika-ajattelevien joukkoon? Aloituksessa kysyin rutiineja, ruokaa, vitamiineja - en ensisijaisesti kosmetiikkaa. Olen aika monta kertaa jankuttanut keskustekussa että en halua näyttää teiniltä.
Kauneus ja terveys kulkevat käsi kädessä. Mutta hyvä perusvoide on kyllä järkevää olla ahkerassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset kolmen eri miehen spermasta laaditun sekoituksen, johon lisäät muutaman tipan silkkiperhosen henkäystä. Tarvitset pyöreitä sammaloituneita kiviä, jotka asettelet ympyrämuodostelmaan täysikuun aikaan lähimmän kirkon eteläisen siiven puolelle. Mene ympyrämuodostelmaan alasti takaperin kävellen. Hiero spermasekoitus kasvoihisi ja työnnä pääsi jalkojesi välistä siten, että katsot persettäsi. Lopuksi pussaa persettäsi ja lausu sanat: nuoruus luokseni jääpi, pois ajan tuoma lähteepi, rypyt silotkaa, solut uudistukaa. Toista 14 x.
Miksi juuri 14?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö riittävät määrät vitamiineja ja hivenaineita, niin solut pysyvät kasassa paremmin. Syö myös proteiinia, jotta lihakset pysyvät kunnossa.
Mutta geeneillä on suuri vaikutus. Minä olen univelkainen ihminen, juon paljon viiniä ja näytän nyt liki viisikymppisenä kolmekymppiseltä. Äitini on 75 ja näyttää myös parikymmentä vuotta nuoremmalta.
Tämä on varmaankin yksi maailman suurimmista harhoista.
Yksikään viisikymppinen nainen ei näytä kolmekymppiseltä. Aikuisten oikeasti. Ei yksikään.
Yritin juuri hakea googlella enkä löytänyt edes filtteröityä ja photoshopattua vimpan päälle trimmatun mallin tms kuvaa jossa <50v nainen näyttäisi ikäistään yli 10v nuoremmalta.
Jo se että näyttää ikäistään yli 5v nuoremmalta, on äärimmäisen harvinaista.
Ei kannata uskoa mitä kuulee.http://2.bp.blogspot.com/-BHwVSsQENmc/Vaf-yBB-GpI/AAAAAAAABnY/oLPTq1erl…
Tässä 50-vuotias rouva.
Kasvojen perusteella vaikea arvioida tarkalleen koska meikkiä on niin paksu kerros että näyttää lähinnä vahanukelta, ja kuvakin on minikokoinen. Kaulan juonteet ovat sellaiset joita yleensä näkee n. 45v ja vanhemmilla naisilla.
Keskivartalon ja reisien perusteella veikkaisin että vaihdevuodet on ohitettu.
Laita joku parempi esimerkki.
No kun valitit ettet edes meikillä löytänyt kuvia. :D
Kerrotko vielä minkä ikäisiä kuvan naiset ovat, oi suuri tietäjä:
https://www.okchicas.com/wp-content/uploads/2017/08/Madres-e-hijas-se-v…
SPF!!!! Suojaa iho auringolta joka päivä!!!
Suojaa ihosi auringolta.
Älä liho.
Tarvitset kolmen eri miehen spermasta laaditun sekoituksen, johon lisäät muutaman tipan silkkiperhosen henkäystä. Tarvitset pyöreitä sammaloituneita kiviä, jotka asettelet ympyrämuodostelmaan täysikuun aikaan lähimmän kirkon eteläisen siiven puolelle. Mene ympyrämuodostelmaan alasti takaperin kävellen. Hiero spermasekoitus kasvoihisi ja työnnä pääsi jalkojesi välistä siten, että katsot persettäsi. Lopuksi pussaa persettäsi ja lausu sanat: nuoruus luokseni jääpi, pois ajan tuoma lähteepi, rypyt silotkaa, solut uudistukaa. Toista 14 x.