Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25. Miten minun tulisi vaalia kaunettani?

Vierailija
02.02.2019 |

Tässä iässä ikääntyminen alkaa hitaasti, vaikkei välttämättä vielä näy ulospäin. Kertokaa vinkkejä, miten pitää itsestään huolta. Geenit ovat puolellani, sukuni naiset ikääntyvät kauniisti.

Arkisia rutiineja, ruokia, vitamiineja tms. ?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku riittävästi, syö oikein ja liiku.

Oliko muuta? 

Suosittelen panostamaan myös korvienväliin, näin plan B:nä. Botox ja muut täytteet auttavat johonkin asti, kunnes näytät kulahtaneelta kumibarbielta. 

En todellakaan aio käyttää botoxia. Haluan vanheta kauniisti, en pysyä teinin näköisenä, enkä varsinkaan häväistä itseäni.

Ap

Vierailija
22/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan ota aurinkoa, suojaa ihosi aina ulkona ollessasi. Syö terveellisesti, älä tupakoi. Silmänympärysvoiteet ovat turhia, en vieläkään käytä niitä, eikä ole ryppyjä. N62

Ja geenithän on tunnetusti kaikilla samat. Viitaten noihin silmäryppyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vanhene yli 35-vuotiaaksi. Sen jälkeen viimeistään viimeisetkin viehätysvoiman rippeet katoavat, eikä perään katso kuin korkeintaan vanhainkoti-ikäiset miehet.

Olen yli tuon iän, ja perässäni kuolaa hyvännäköinen 24-v. mies. Että oliko jokin pointti sinulla?

Vierailija
24/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi lopettaa se vanheneminen

minä en osannut lopettaa ajoissa:(

N50v

En vanhenemista halua lopettaa, haluan vain tehdä sen kauniisti ja tyylikkäästi, jos voin. :) Muutamat tulevat rypyt kertoo elämästä, ei ole tavoite pysyä teinin näköisenä.

ap

Vierailija
25/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku aina väh 8 tuntia yössä, älä stressaa, älä juo alkoholia. Olet silti nelikymppisenä ihan nelikymppisen näköinen, mutta "ikäisekseen hyvinsäilyneen nelikymppisen".

Stressiä tuleehelposti, jos luonne on vastuuntuntoinen ja kunnianhimoinen. Unet voi mennä epäsäännöllisiksi, jos stressaa tai elämä on muuten haastavaa. Eli nuo ei ole aina omasta valinnasta kiinni.

Vierailija
26/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vanhene yli 35-vuotiaaksi. Sen jälkeen viimeistään viimeisetkin viehätysvoiman rippeet katoavat, eikä perään katso kuin korkeintaan vanhainkoti-ikäiset miehet.

Olen naimisissa ja riittää kun oma mies katsoo perään. :) Toivottavasti ei tuolloin vielä vanhainkodissa.

Ap

Vierailija
27/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa.

Onpa todella kiva näin miehenä huomata, että Suomessakin on vielä nykyään naisia, jotka ottavat kauniiseen ulkonäköönsä panostamisen tosissaan. Valitettavan moni nainen ajattelee viimeistään jo parinkympin korvilla, että nyt saa ulkonäköön panostaminen loppua. No, heillä on sitten 25-vuotiaana jo sen tulokset nähtävissä. Täysin tätimäisiä ovat ulkonäöltään. Ovat mm. lihoneet valtavasti.

Mitä se sinua liikuttaa? Sekö haittaa sinua, että nämä naiset eivät ajattele että miten he voisivat miellyttää sinua ja muita miehiä? Ehkä jos he haluavat vain nauttia elämästä, heidän omasta elämästään. Osta puhallettava kumppani, se pysyy hyvässä kuosissa ja miellyttää aina yhtä hyvin vuodesta toiseen.

Sinä et nyt selvästikään ymmärrä miesten ajatusmaailmaa. Mies masentuu, jos ei pääse näkemään kauniita ja elämäniloisia naisia ja lopulta, tilanteen jatkuessa tarpeeksi pitkään, miehen usko alkaa horjua siihen, että onko kauniita naisia olemassakaan. Lisäksi se on monelle miehelle suorastaan sydäntäsärkevä paikka nähdä, että ennen niin kaunis ja iloinen nainen on valitettavan lyhyeässä ajassa muuttunut lihavaksi, tätimäiseksi ja kiukkuiseksi.

Vierailija
28/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli tuon iän, ja perässäni kuolaa hyvännäköinen 24-v. mies. Että oliko jokin pointti sinulla?

Jos sattuisit puhumaan totta, niin ei se ainakaan kauaa enää kuolaa.

Vierailija
29/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sua voi enää auttaa. Olet antanut ulkonäköpaineiden pilata itsesi. Jos 50 vuotiaana miettisi näitä, voisi ymmärtää.

Vierailija
30/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ilkeä. Voitko mennä purkamaan pahaa oloa johonkin muuhun kuin mun ketjuun? Ap

Vierailija
31/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sua voi enää auttaa. Olet antanut ulkonäköpaineiden pilata itsesi. Jos 50 vuotiaana miettisi näitä, voisi ymmärtää.

? Miten olen pilalla?

Ap

Vierailija
32/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku aina väh 8 tuntia yössä, älä stressaa, älä juo alkoholia. Olet silti nelikymppisenä ihan nelikymppisen näköinen, mutta "ikäisekseen hyvinsäilyneen nelikymppisen".

Stressiä tuleehelposti, jos luonne on vastuuntuntoinen ja kunnianhimoinen. Unet voi mennä epäsäännöllisiksi, jos stressaa tai elämä on muuten haastavaa. Eli nuo ei ole aina omasta valinnasta kiinni.

No ne nyt joka tapauksessa vaikuttaa negatiivisesti ulkonäköön ja muutenkin terveyteen.

Vierailija
33/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne nyt joka tapauksessa vaikuttaa negatiivisesti ulkonäköön ja muutenkin terveyteen.

Ehkä näitä on tosiaan vaikeampi muuttaa, mutta ehkä sellainen yleinen elämästä nauttivan asenteen vaaliminen ja suorittamisen välttäminen auttaa. Sekä laadukas sänky. Ap

Vierailija
34/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa olisi kertoa jokin ihmepilleri, mutta vastaus on tylsä:

Ruoka, uni, liikunta, henkinen hyvinvointi. Eli pidä itsestäsi hyvää huolta. Elä terveellisesti, tee mukavia asioita, näe ystäviä.

Vierailija
35/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy normaalipainoisena!

Vierailija
36/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun on totta. Olen itsekin välillä, että wtf. Toisaalta olen tosi laatunainen ja hyvännäköinen tässäkin iässä. Ja kyseinen mies on selvästi vakavan kumppanin perässä eikä vain persettä, että minkäs teet.

Ja siis hei sori, jos nyt käy harmittamaan, mutta minulla on geenipotti aika hyvä. Ei tarvi sitä ikää niin katsella, valinnanvaraa on enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
37/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota aurinkoa, ja huolehdi UV-suojasta. Minulla on käytössä suojakerroin 50. Käytä sileää puuvillasatiinista tai silkkistä tyynyliinaa, se on hellempi kasvojen iholle. Vaihda tyynyliina kerran viikossa.

Älä hankkiudu kolmivuorotyöhön. Yötyö tekee silmänympärykset mustiksi ja saattaa lihottaa. Käytä kahvia maltillisesti, älä tupakoi äläkä käytä alkoholia. Hoida hampaasi ja tarvittaessa valkaise ne. Myös tee tummentaa hampaita.

Aloita kasvoseerumin ja silmänympärysvoiteen käyttö. Poista kasvoista ne ohuet untuvaiset ihokarvat, se kirkastaa ihoa kummasti. Kuori ihoa maltillisesti! Muista hyvä kosteutus koko vartalolle, erityisesti kasvoille, kaulalle ja käsille.

Pidä itsesi normaalipainoisena. Hoikat naiset rypistyvät kasvoista helpommin, mutta lihavuus vanhentaa muuten.

Muista hymyillä.

Vierailija
38/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä on käyttää aurinkorasvaa (vähintään 30spf ja varmista että on broad spectrum) AINA kun menet ulos! Ei vain kesällä tai aurinkoisina päivinä. Auringon säteily, ei se joka polttaa ihon (UVB) vaan se joka aiheuttaa ihossa vanhenemisen merkkejä (UVA) vaikuttaa myös pilvien läpi. Ja itseasiassa UVA tulee myös joissakin määrin ikkunan läpi, joten jos esim töissä olet aina ikkunan edessä niin on parasta käyttää aurinkorasvaa joka päivä riippumatta siitä viettääkö suurimman osan päivästä sisätiloissa.

Mikään muu ei hidasta vanhenemisen merkkejä yhtä tehokkaasti kuin UVA-säteilyltä suojautuminen. Mutta aurinkorasvan lisäksi kannattaa ottaa ihonhoitorutiiniin mukaan seerumi jossa on C-vitamiinia, sen tiedetään myös ehkäisevän ihon vanhenemista ja auttavan ihon kollageenituotantoa.

Vierailija
39/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- reippaasti liikuntaa, cardio ja sali

- älä anna painon jojoilla

- syö terveellisesti

- juo paljon vettä

- älä ota liiaksi aurinkoa

- vältä alkoholia ja herkkuja

- nuku riittävästi

- vältä stressiä

Nuo ovat tärkeimmät. Jos yllä mainitut eivät ole kunnossa, mikään kosmetiikka, hoito tai kirurgia ei pelasta.

Vierailija
40/66 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. muista, että itsestään täytyy pitää ja suhtautua muihin sallivasti, ennakkoluuloitta ja mieluummin rakastaa kuin vihata

2. vietä säännöllistä elämää: mene järkevään aikaan nukkumaan, syö yksinkertaisesti ja monipuolisesti,  ole paljon ulkona ja harrasta liikuntaa

3. muista myös nauraa ja juhlia välillä, mutta vältä liikaa päihteitä. Alkoholi ja tupakka vanhentavat uskomattoman paljon, kun lähenet keski-ikää. Käyttövuodet lyövät leimansa.

4. hoida ihoasi sisäisesti ja ulkoisesti: se tarvitsee vanhemmiten kosteutta esim. muistat juoda vettä riittävästi

5.  harrasta seksiä, mutta tee se omasta ilostasi ja tarpeestasi. Älä miellytä kumppaniasi, vaan ole rehellinen.  Hyvä seksi tassapainottaa naiseuttasi.

Itse nauroin yllä oleville ohjeille nuorena, mutta elin kuin ohjeissa sanottiin. Huomaamattani. Kuitenkin se kannatti. MInua ei ikinä kukaan usko ikäisekseni.  Myös kauneuteni vain jalostui iän myötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan