Suuttuisitko jos kumppanisi pränkkäisi, ettei muista sinua?
Suuttuisitko tällaisesta pränkistä:
Tulet kotiisi ja näet kumppanisi makaavan "verta" päässä. Hän tokenee mutta ei muka muista sinua. 10 minuutin päästä myöntää pelleilevänsä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No suuttuisin niin saatanasti.
Miksi?
En edes seurustelisi ihmisen kanssa, jonka sanavarastoon kuuluu "pränkkääminen". Lapsellista ja ilkeää.
Selitä mulle, miksi kuvittelet tuon olevan hauskaa?
Sun kanssa on varmaan rasittava elää, kun koko ajan saa pelätä seuraavaa jekkua.
En edes seurustelisi noin lapsellisen ihmisen kanssa. "Pränkkääminen" kuulostaa teinipoikien harrastukselta. Tuollainen henkilö ei voi olla aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa on varmaan rasittava elää, kun koko ajan saa pelätä seuraavaa jekkua.
Tuli vain mieleen kun youtubessa on aika paljon tuollaisia videoita.
En tiedä, suuttuisinko. Mitta en jatkaisi sudetta tyypin kanssa, jonka mielestä on hauskaa a)pränkkäillä ylipäänsä b) erityisesti esittää olevana vaikeasti loukkaantunut ja välittömän sairaalahoidon tarpeessa
Tuo verissäpäin olemisen teeskentely ja noinkin pitkään jatkaminen ois ilkeää. Hädissäni varmasti olisin ja turhaan. Suututtaisi sitten.
Ehkä jonkun tyyliin herätään ja ei ole aamulla tuntevinaan tyylisen voisinkin pitää hauskana ensikummastuksen mentyä ohi.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Onhan tuon nyt ihan överiksi mennyt pila. Lisäksi miehelläni on krooninen sairaus, joten hänen tekemänään moinen olisi vielä extra-mautonta.
Onneksi en seurustele idiootin kanssa, niin ei tarvitse pelätä mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain mieleen kun youtubessa on aika paljon tuollaisia videoita.
Jos ihmiset lataa Youtubeen videoita, joissa hyppäävät kaivoon, hyppäätkö perässä?
Omia aivojaan saa ihan vapaasti käyttää.
Onko ap ns. pellemies eli tykkää "hassutella" toisten kustannuksella mutta ei kestä jos annetaan samalla mitalla takaisin?
Saattaisi suuttua joku muukin kuin minä. Soittaisin nimittäin ambulanssin tuollaisessa tilanteessa hyvin nopeasti.