Toukokuisten 2005 viikkopino
No niin ehdein aloittaa tämän pinon kirjoittamisen, tyttö nukkuu nyt todella hyvin ulkona kun siellä on vähän viileämpää.Kävin eilen ostamassa hänelle ulkoiluhaalarin jolla hän voi vapaasti rymytä ulkona.Minulla kyllä kävi siinä tosi huono tuuri kun olin kaupassa niin menin viereiselle hyllylle jossa oli kesähuiveja ja katsoin että kiva tossa viereisessä tangossa on vielä yksi isomman näköinen haalari(olin aikaisemmin katsonut sitä, noin 2 viikkoa sitten).Ajattelin mielessäni että ompas minulla hyvä tuuri että se on vielä myymäti.Vieressäni oli äiti joka sovitti huiveja tyttönsä päähän ja siirtyvät siitä sitten siihen tangolle missä oli näitä haalareita ja totesi tytölle että katsos siinä on sulle hyvä haalari ja laittoi vaunuun!!! siis ei voi olla totta mikä tuuri mulle kävi, sehän otti juuri sen viimeisen isomman koon!!!
No onneksi siellä oli reiman haalareita vielä että sain jonkinlaisen tytölle, vaikka on kyllä hieman kalliimpi ja aika paljon nätimpi.Olisin halunnut se toisen koska oli halpa ja sellainen että ei olisi haitannut vaikka olisi mennyt rikki ulkona.
Huh mikä vuodatus tuli......
Meillä on ruvettu oikein kunnolla harjoittelemaan äänen avausta, välillä tuntuu että neiti juttelee niin kovaa voisi laittaa tulpat korviin.Oma tahto alkaa taas kasvamaan ja rajoja kokoillaan jatkuvasti.Nyt huomaan että kaikesta rajojen asettamisista on pidettävä kiinni ja niitä on oltava.
Ruokailu on ruvennut takkuilemaan entistä ennenmän, hedelmät ja jugurtit kyllä menisivät alas, mutta olen alkanut tekemään niin että jos ei syö hyvin ei tule muutakaan.
Nyt kahtenä yönä ollaan pari kertaa yössä herätty siihen että neiti itkee ja pyörii sängyssä aivan hirveästi.Eikä rauhoitu millään, ei edes sylissä.
Kiikussa ja ulkoilusta on tullut tosi tärkeitä neidille, viihtyy nykyään oikein hyvin rattaissa kun ollaan kävelemässä taikka kaupoilla. Eilen katsoi kun pussailtiin isin kanssa sohvalla niin tuli antamaan heti meille pusuja ja niitä tuli oikein sitten urakalla=)))
Olisiko kiinnostusta tehdä taas treffit sanomataloon taikka jonnekkin muualle?Esim.kesäkuun alkupuolelle?
nyt täytyy mennä syömään.....heippa
Nelli&Ada 1v
Kommentit (25)
Tänä iltana J nukahti omaan sänkyyn noin 20 minuutissa, siis aika puolittui edellisillasta! =O Eikä edes itkenyt, vähän kitisi kun käväisin toisessa huoneessa, ja kun palasin, nukahti aika nopeasti...
Että kyllä kannatti tähän unikouluun ryhtyminen! Toivottavasti ei tule takapakkia, kun näin nopeasti saatiin tuloksia pojan kanssa. Huomenillalla mulle tulee pari vanhaa kaveria seuraksi illalla euroviisuja katsomaan, (Juliuksen iskä on 10 päivän sotaharjoituksessa) saas nähdä miten nukahtaminen silloin menee; ehkäpä vaan komennan vieraat hiljaisiksi siksi aikaa =D. Tosin voi olla hiljaisuus aika kortilla, kun Lordi esiintyy ja pisteitä jännätään, olin eilenkin jo ihan tulisilla hiilillä, ja sit vielä jääkiekkoa samaan aikaan!
Elinan lailla kannatan kaivaria mielummin tapaamispaikaksi kuin espaa, tosin mietin et oisko lähempänä keskustaa jotain tarkoitukseen sopivaa nurmikkoa... Esim Kiasman/sanomatalon/makasiinien raunioiden seutuvilla? En ole varma kun en ole tänä keväänä käynyt mestoilla? Tai jossain Töölönlahden rannalla? Tosin voitais kyllä odottaa vähän säiden lämpenemistä...
Hyvää viikonloppua kaikille,
toivottelee sannael ja J
Foffit kyselit siitä meidän neidin jalkajutusta. Eli oli lekurilla semmonen 5min käynti ja siinä sitten väänteli ja kääntelin likan lonkkia ja jalkoja. Totesi vaan, että ihan normaalit ja terveet jalat. Kuitenkin sanoi, että voisi mennä fysioterapeutille kanssa vähän jumppailemaan. Sitä kanssa ihmetteli, ettei L konttaa ollenkaan. Ei siitä sanonut kuinkaan mitään muuta, kun että vielä ehtii. 1,5 vuoden iässä jos vielä ei kävele, niin täytyy mennä uudestaan näytille. Musta kyllä tuntuu, että ei varmaan tarvii mennä. Kaikki noi vaavelit kehittyy niin omalla tavallaan ja muista että meidän vaavelit ei olla vielä mitenkään jäljessä kehityksessä. Sitä vaan välillä täällä kun lueskelee juttuja, niin tulee semmonen olo, että kaikkihan jo kävelevät tai tuettuna pysyy pystyssä. Vähemmän on meidän tapauksia. Kirjoittele teidän kehitystä kanssa tänne. Olis kiva lukea kohtalotoverin juttuja!
T: Wera ja L
Katja-30: kiva kuulla, et muillakin on tollanen nytkyttävä apina- poikanen:D Välil ollaan niin touhuissa, et ei muuta huomatakaan;)
Ja tosiaan toi vaipanvaihto on meilläkin semmunen taitolaij nykyään, onneks on keksitty housuvaipat. Meillä käydään kanssa nätisti potalla, mut eihän sitä kuivaks saada viel pitkään aikaa.
Ja toi Kaivari sopii mainiosti tapaamis paikaks!
Meille käy todella hyvin toi viikko 23 ja samoin kaivari kunhan vaan on nätti ilma=)
Meidän neiti on oppinut laittamaan somet ristiin ja laittaa sekä näyttää sitä meille koko ajan, suloista.Huomattiin myös että hän osaa jo kävellä takaperinkin, oltiin aika hämmästyneitä.Uutena juttuna on tullut nyt laatikkoihin ja oman lelunkoriin kiipeäminen, se on tosi hauskaa.
nyt täytyy mennä sisustamaan neitin huonetta ja sitten lähden taas töihin illaksi.Hauskaa viikonloppua kaikille äideille ja taaperoille=))
Nelli&Ada 1v
Kivasti ihmiset ootte jaksaneet pinoutua. On mukavaa lukea muiden samanikäisten " vauvojen" elämästä. Missä muuten ootte toukokuu20 ja äitikisu?
Siiriltä tulee välillä todella paljon tekstiä ja odotellaankin ekaa sanaa. Voi olla, että puhe kehittyy nyt paremmin kuin nuo fyysiset taidot. Meillä on tämä viikko ollut vähän hankala. Siiri kiukkuaa ja paljon. Nukkuu nyt toisia päikkäreitä partsilla, en vaan jaksa itse mennä yksillä nyt, kun on hankalaa ja näyttää Siirillekin tuo uni maistuvan. Toivottavasti tämä on joku ohimenevä vaihe; ihan sama mitä tekee, tekee kuitenkin väärin.
Crobin taisi vaipasta kirjoittaa... Meillä vaipanlaitto on yhtä huutoa lähes aina. Olenkin jo miettinyt, että pitäiskö kerätä matot pois lattialta ja antaa tytön viilettää peppu paljaana. Kakka saadaan tehtyä melkein aina pottaan.
Tapaamisesta: mun mielestä kaivari ois kivempi paikka kuin Espan puisto. Espa taitaa olla osittain remontissakin...
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Elina ja ärjyvä Siiri