Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et pidä matkustelusta?

Vierailija
02.02.2019 |

Ihan mielekiinnosta haluaisin tietää miksi ihmiset eivät pidä matkustelusta? Siinähän tietty ei ole mitään väärää, mutta kiinnostaa mitkä on niitä syitä. Liittyykö ne turvallisuuteen, huonoon kokemukseen, kielitaitoidon puutteeseen, siihen että ei ole kokemusta tai johonkin muuhun?

Itse rakastan matkustelua ylikaiken. Minulla oli kaksi kaveria joita ei aiemmin saanut kirveelläkään ulkomaille. Toisen syy oli epätietous ja turvallisuuden puutteen tuntuminen. Ensimmäisen kerran kun lähti, nyt rakastaa reissaamista. Toisella oli huono kokemus. Sain puhuttua hänet mukaan uudelle lomalle ja hän hullaantui täysin. Sanoi ettei raski käyttää rahojaan matkusteluun, mutta nyt käyttää vuosittain.

Toivon asiallisia kommentteja.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan matkoja etukäteen ihan hirveästi (käyn läpi kaikki mahdolliset kauhuskenariot luteista lento-onnettomuuksiin). Itse matkat ovat sitten yleensä ihan OK ja mielenkiintoisia, vaikka koko ajan odotan että milloin tämä loppuu ja pääsen omaan sänkyyn. Matkoilta toipumiseen menee mulla vähintään viikko, en voi käsittää miten joku voi kokea reissaamisen ”rentouttavaksi”. Tähän voisin lisätä että en ole muuten mitenkään säikky tai arka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla