Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksistä voi nauttia, jos on ruma nainen?

Vierailija
02.02.2019 |

Kysyn tätä ihan tosissani rumentuneena naisena. On tietysti muitakin tapoja kiihottaa miestä ja itseä, kuin ulkonäkö. Mutta jos ei ole fyysisesti itse haluttava, niin se latistaa mielestäni niin paljon että ei halua altistaa itseään tilanteelle.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sellainen asia vaikuttaa siihen, että mua kiihottaa esim. ekshibitionismi, ei julkiset paikat mutta tykkäisin, että huoneessa on muita samalla tai monta miestä seksissä. Mutta täähän on paljon helpompi toteutta, jos on klassisesti hyvä ulkonäkö josta itse tykkää ja suurin osa tykkää. Nyt kaikkien osapuolten olisi oltava friikkejä ja sellaista on aika vaikea lähteä järjestämään. Sitten vielä, en ole koskaan haaveillut siitä, että löytäisinpä yhden kumppanin joka rakastaa ja ollaan yhdessä, se enemmän ahdistaa. Ennen seksielämä oli monipuolista ja vähintään ajatuksen tasolla melkein kaikki oli mahdollista, se todella riipoo että joutuu luopumaan niin monesta mahdollisuudesta tässä. Ap

Kiinnostaisiko nainen kolmantena pyöränä? Kiinnostat mua kuvauksesi perusteella. Mulla ei ole aiempia kokemuksia vastaavasta edes (tai edes naisista), mutta fantasioin aiheesta erittäin paljon. Mä olisin nimenomaan kiinnostunut sinun tyyppisestä naisesta ja haluaisin tutustua ja opetella itsekin, mutta haluaisin hyväillä ja antaa läheisyyttä sekä tehdä hyvää toiselle naiselle. Olen ollut vain parissa pitkässä suhteessa elämäni aikana ja nyt oon ollut selibaatissa pari vuotta. Oon hoikka ja ihan ok-näköinen. Itsekin kaipaisin seksiä kyllä ja olen vastaavassa tilanteessa, vaikka oonkin nuorempi ja ihan timmi ja hoikka. Mun mielestäni kuvailusi mukainen nainen olisi aidosti ihan äärimmäisen viehättävä, haluttava ja kiinnostavampi kuin joku tusinabeibe.

Mieluummin pelkkä n+n :0 jatketaanko tuossa seksi puolella, jos tää poistetaan Ap

Vierailija
62/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tämä elämä vain menee, että nuorilla ja kauniilla naisilla on oletuksena enemmän valtaa kuin muilla. Sitten kun tuohon on tottunut ja sitä ei enää jonain päivänä olekkaa, tulee katkeraksi ja vihaa näitä nuoria kauniita naisia. Tämä on niin nähty kuin nähty voi olla.

En vihaa nuoria naisia, vaan elämääni - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tämä elämä vain menee, että nuorilla ja kauniilla naisilla on oletuksena enemmän valtaa kuin muilla. Sitten kun tuohon on tottunut ja sitä ei enää jonain päivänä olekkaa, tulee katkeraksi ja vihaa näitä nuoria kauniita naisia. Tämä on niin nähty kuin nähty voi olla.

En vihaa nuoria naisia, vaan elämääni - Ap

Kyllä se siitä alkaa sujumaan, kun myöntää itselleen, että nyt on eri asiat tärkeitä ja ulkonäöllä ei voi laittaa mutkia suoriksi. Ota vastuu omista tunteistasi ja tiedosta että ne ei ole mitään määrääviä asioita, vain tunteita. Itse voit päättää miten toimit elämässäsi. Kaikkea hyvää.

Vierailija
64/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sellainen asia vaikuttaa siihen, että mua kiihottaa esim. ekshibitionismi, ei julkiset paikat mutta tykkäisin, että huoneessa on muita samalla tai monta miestä seksissä. Mutta täähän on paljon helpompi toteutta, jos on klassisesti hyvä ulkonäkö josta itse tykkää ja suurin osa tykkää. Nyt kaikkien osapuolten olisi oltava friikkejä ja sellaista on aika vaikea lähteä järjestämään. Sitten vielä, en ole koskaan haaveillut siitä, että löytäisinpä yhden kumppanin joka rakastaa ja ollaan yhdessä, se enemmän ahdistaa. Ennen seksielämä oli monipuolista ja vähintään ajatuksen tasolla melkein kaikki oli mahdollista, se todella riipoo että joutuu luopumaan niin monesta mahdollisuudesta tässä. Ap

Kiinnostaisiko nainen kolmantena pyöränä? Kiinnostat mua kuvauksesi perusteella. Mulla ei ole aiempia kokemuksia vastaavasta edes (tai edes naisista), mutta fantasioin aiheesta erittäin paljon. Mä olisin nimenomaan kiinnostunut sinun tyyppisestä naisesta ja haluaisin tutustua ja opetella itsekin, mutta haluaisin hyväillä ja antaa läheisyyttä sekä tehdä hyvää toiselle naiselle. Olen ollut vain parissa pitkässä suhteessa elämäni aikana ja nyt oon ollut selibaatissa pari vuotta. Oon hoikka ja ihan ok-näköinen. Itsekin kaipaisin seksiä kyllä ja olen vastaavassa tilanteessa, vaikka oonkin nuorempi ja ihan timmi ja hoikka. Mun mielestäni kuvailusi mukainen nainen olisi aidosti ihan äärimmäisen viehättävä, haluttava ja kiinnostavampi kuin joku tusinabeibe.

Mieluummin pelkkä n+n :0 jatketaanko tuossa seksi puolella, jos tää poistetaan Ap

Ok, sopii. :)

Vierailija
65/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ja mies ei olla kumpikaan erityisen visuaalisesti kiihottavia, kyllä käsikopelolla mennään. Se seksi tuntuu ihan samalta silti vaikka on läskiä ja ryppyjä, ei ne värkit ole mihinkään muuttuneet, ei vaikka olen synnyttänytkin.

Minä en ajattele rakastellessa ulkonäköäni, enkä kyllä miehenkään, enkä usko että mieskään ainakaan nykyään, nuorempana mies tykkäsi että rakasteltiin aamulla päivänvalossa, nykyään se ei sellaista enää jaksa, kyllä se toiminta yleensä pimeässä on, ja siinä kun toista koskettelee ei tule mieleen että kylläpä on ruma tämä tässä näin...

Me kaikki rupsahdetaan vanhemmiten ja silti oikeasti vanhatkin ihmiset seksiä harrastaa, myös vammaiset harrastaa seksiä, heidänkään kehonsa eivät aina ole niin täydellisiä jos vaikka puuttuu raajoja tai ne on epämuodostuneita. Ihminen on raadollinen eläin, näin se vaan menee, estetiikkaan on varaa vain pienellä osalla nuoria ihmisiä, vain muutama prosentti korkeintaan naisista on kauniita ja miehistä komeita.

Mutta eikö sua häiritse, jos mies kiihottuu kauniiden naisten ulkonäöstä mutta ei sinusta, paitsi kosketuksen perusteella... Mun mielestä se on kauhean surullista. Ja omasta mielestäni suurin osa ikäisistäni ja nuoremmista ja vähän vanhemmistakin on kauniita tai vähintään kivan näköisiä. Ap

No en tiedä miten hän kiihottuu kauniista naisista, hän on aina pitänyt itseään rumana. Minä olen häntä kymmenen vuotta nuorempi ja silloin kun alettiin seurustella pelkäsi että on liian ruma minulle. Mies myös ihmettelee miksi dressmannin mainoksiin laitetaan vanhoja rumia miehiä :) Mulle ei ole koskaan oikein selvinnyt minkänäköisiä hänen mielestään komeat miehet on.

Olisihan se tietysti ihanaa että mies kiihottuisi aina kun näkisi minut alasti, eli joka päivä, mutta sellaista ei ole koskaan ollut, ennen sai hyvässä lykyssä seksiä kerran viikossa, nykyään ei tahdo saada edes kerran kuussa. En usko että kauheasti asiat muuttuisi vaikka taikaiskusta muuttuisin nuoreksi seksipommiksi, koska sitten mies ei kehtaisi rakastella kanssani kun taas häpeäisi itseään. Silti mies kyllä väittää että minä olen seksikäs ja haluttava, ja sen kyllä huomaakin silloin kun rakastellaan että kyllä sille tämä sairaaloisen lihava kroppakin kelpaa kuten minullekin kelpaa hänen lihava ja rupsahtanut kroppansa. Minulle rakastelu on rakkauden fyysistä osoittamista, ei mitään mekaanista jumppaa, joten näillä mennään niin pitkään kun mies vaan jaksaa, hänellä kun on sairauksia ja lääkkeitä jotka vaikuttaa siihen hyvinkin paljon.

Vierailija
66/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mukavaa tavata sinut jossain, ap. Mistä päin Suomea olet kotoisin? Joku nimimerkki tai meiliosoite auttaisi myös. Tosin voisimme aluksi jutellakin jossain (?).

T. Se sinusta kuvauksesi perusteella kiinnostunut nainen

Vierailija
67/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan mukavaa tavata sinut jossain, ap. Mistä päin Suomea olet kotoisin? Joku nimimerkki tai meiliosoite auttaisi myös. Tosin voisimme aluksi jutellakin jossain (?).

T. Se sinusta kuvauksesi perusteella kiinnostunut nainen

Tein aloituksen seksi-keskustelualueelle :)

Vierailija
68/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta 👍

Vierailija
69/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon ylipainosenaki suhteisssuhteissa seisoi jatkuseisoivasti ku oon tai kotona pukeissaxD tpukeissaxD olin kyl erityisen kaunismyos,mut kroppa jopa "mummokroppa"osissaainaki noisya anoisyaista,treenatumpiki joskus ja

Mut aina seissy miehil yhtapaljon tosin oli mul pitkat hiukset/hiustrnpidennyksetki,ripsipidennykset sun muut.joten en usko et joku ei treenattu kroppavou vieda sexin nii et sitaei oo

Vierailija
70/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 👍

Lue paremmin

Vierailija
71/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita-akathan ne vasta riettaasta seksistä nauttiikin.

Vierailija
72/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän tunteen, muakaan ei kiinnosta harrastaa seksiä koska en tunne itseäni kovin haluttavaksi. Ja muutenkin jos joku random mies panis niin se varmaan vaa pitäis mua yhtenä panona ja koko tilanteesta olis vaan hallaa itelleni. Joten oon sit vaan selibaatissa ellei joku erityinen tule kohdalle.

Vierailija
73/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ja mies ei olla kumpikaan erityisen visuaalisesti kiihottavia, kyllä käsikopelolla mennään. Se seksi tuntuu ihan samalta silti vaikka on läskiä ja ryppyjä, ei ne värkit ole mihinkään muuttuneet, ei vaikka olen synnyttänytkin.

Minä en ajattele rakastellessa ulkonäköäni, enkä kyllä miehenkään, enkä usko että mieskään ainakaan nykyään, nuorempana mies tykkäsi että rakasteltiin aamulla päivänvalossa, nykyään se ei sellaista enää jaksa, kyllä se toiminta yleensä pimeässä on, ja siinä kun toista koskettelee ei tule mieleen että kylläpä on ruma tämä tässä näin...

Me kaikki rupsahdetaan vanhemmiten ja silti oikeasti vanhatkin ihmiset seksiä harrastaa, myös vammaiset harrastaa seksiä, heidänkään kehonsa eivät aina ole niin täydellisiä jos vaikka puuttuu raajoja tai ne on epämuodostuneita. Ihminen on raadollinen eläin, näin se vaan menee, estetiikkaan on varaa vain pienellä osalla nuoria ihmisiä, vain muutama prosentti korkeintaan naisista on kauniita ja miehistä komeita.

Mutta eikö sua häiritse, jos mies kiihottuu kauniiden naisten ulkonäöstä mutta ei sinusta, paitsi kosketuksen perusteella... Mun mielestä se on kauhean surullista. Ja omasta mielestäni suurin osa ikäisistäni ja nuoremmista ja vähän vanhemmistakin on kauniita tai vähintään kivan näköisiä. Ap

Toi on kyllä aika eksoottinen ajatus, että pitäisi jotenkin omistaa se kumppaninsa kaikki kiihottuminen.

Vaikka itse olisin yksissä jonkun täysin täydellisen otuksen kanssa, osaisin silti arvostaa myös muita viehättäviä ihmisiä. Odottaisin samaa kumppaniltani, mutta myös yhteistä sopimista suhteen rajoista ja luotettavuutta kylliksi ylläpitää niitä.

Vierailija
74/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kyllästytään välillä panemaan toisiamme, oltiimpa kuinka upeita hyvänsä. Elämä ja tilanteet vaihtuvat ja jonain päivänä taas haluamme hirveesti. Nuoret ihmiset on kauniita kokemattomuudessaan ja vanhat taas kokeneisuuttaan. Ei vaivuta synkkyyteen siskot ja veljet. 👍

Vierailija
75/76 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö lienee sivuseikka? Siis jos toisen kanssa päätyy vällyihin niin jotain vetoahan siinä on toiseen. Ja se on se pointti että haluaa seksiä sen toisen kanssa. Nautinnon saaminen ja antaminen on ihan muuta kuin ulkonäkökysymys, väittäisin ehkä jopa ihan päinvastoin? Kauniit ihmiset ei ehkä ole kovin innokkaita tuottamaan toiselel hyvää j anauttimaan sitä kautta itse.

Vierailija
76/76 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ikäihmisenä muistelee nuoruutta ja sen ehdottomuutta myös partnerin valinnassa (eli aika usein jäi ilman). Kuitenkin eräs parhaista nuoruuden seksikokemuksista  ja -muistoista on "ruma" nainen (pöljän nuoren miehen arvioinnin mukaan; vanhan miehen silmin varmaan hyvännäköinen tukevahko nuori nainen) Hänessä oli  paljon kaunista:

- kaunis pillu

- sievä  ja myöntyvä reaktio hieman humalaisen, aran ja kömpelön nuoren miehen lähentelylle

- nätti hiljainen huokailu

- kaunis kiitollinen katse jälkenpäin (ei sentään kädestä kiittänyt vaikka taisi olla win-win -tilanne)

- kauniit puheet - ja hiljaisuuskin illan aikana.

Ja kaiken lisäksi ajoi eensin autoni siististi kämpille kapakasta, kun itse olin ottanut muutaman drinkin. Eli kaunis ja avulias luonne! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi