Miten seksistä voi nauttia, jos on ruma nainen?
Kysyn tätä ihan tosissani rumentuneena naisena. On tietysti muitakin tapoja kiihottaa miestä ja itseä, kuin ulkonäkö. Mutta jos ei ole fyysisesti itse haluttava, niin se latistaa mielestäni niin paljon että ei halua altistaa itseään tilanteelle.
Kommentit (76)
Kaikki on oman pään sisällä, näin se vaan on. Kauniskin ihminen voi tuntea itsensä mitättömäksi ja epäseksikkääksi. Kun nyt katselen nuoruuden kuvia, huomaan että olin kaunis. Sellaiseksi en itseäni kuitenkaan tuntenut. Nyt olen vanhempi ja tietysti ikä on tehnyt tehtävänsä, mutta olen paljon itsevarmempi.
Älä lannistu! Minä olen myös kovasti rumentunut nainen, ja häpeän nykyistä paksua vartaloani.
Mutta sitten pitkälti sattumalta tapasin miehen, joka itse ennen oli kuuma pakkaus, mutta ei enää omasta mielestään, eikä muuten olisikaan, koska on vanha ja mahakas...
Häpesin tämän(kin) miehen edessä, kun seksihetki tuli. Siitä ei tullut tähtientuikkeista seksihetkeä.
Melkein kuin olisi ollut ensimmäistä kertaa asialla.
Molemmat häpesi. Sitten nauratti.
Se sanoi että olen kuuma kissa ja minä olin että voi miten kova kolli.
Tietysti pitää tavata tällainen mätsi. Nyt ollaan hyviä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla ulkonäkökeskeinen. Ei kai kaikki miehet ole samanlaisia? Jotkut on naimisissa jalattomien kanssa, joten ei kai nuo virheet ole este muualla kuin ap:n päässä.
Hei tyyppi, tätähän ei ratkaise se että löytyis se äijä jolle ei ole niin nuukaa miltä ap näyttää.
Äijälle se olisi ratkaisu seksin puutteeseen, mutta jos ap ei halua kontaktia tällaisessa asemassa, seksi olisi hänelle käytännössä raiskaus.
Se oman halun löytyminen olis nyt tyon alla eikä se että mistä löytyy dikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla ulkonäkökeskeinen. Ei kai kaikki miehet ole samanlaisia? Jotkut on naimisissa jalattomien kanssa, joten ei kai nuo virheet ole este muualla kuin ap:n päässä.
Ei jalattomuus ole mitään rumuutta! Jos puuttuu toinen jalka, se on eksoottista. Jos puuttuu molemmat, se on symmetristä. Kieltämättä ne tyngät on joskus omituisen näköisiä, jos on sellaisia roippeita. Ap
Seksiä vain illalla tai yöllä, pimeässä ja verhot kiinni, muuten ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tyyppi, tätähän ei ratkaise se että löytyis se äijä jolle ei ole niin nuukaa miltä ap näyttää.
Äijälle se olisi ratkaisu seksin puutteeseen, mutta jos ap ei halua kontaktia tällaisessa asemassa, seksi olisi hänelle käytännössä raiskaus.
Sinä tajusit pointtini. Totta kai voin saada seksiä jos haluan, kuten melkein kuka vaan nainen. Haluaisin kuitenkin miehen haluavan minua ja itse kokea olevani haluttavan näköinen, mutta se tuntuu mahdottomalta koska tiedän minkä näköinen olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Harva mies on komea Suomessa.
Totta ja ehkä juuri siksi ne harvat komeat kyllä erottuvat edukseen massasta.
Sulla on keho muuttunut, etkä ole ehtinyt tottua siihen. Kuulostaa isolta klisheeltä, mutta koeta olla lempeä itsellesi. Olisit kriiseilemässä, vaikka sinulla olisi jokin näkymätönkin sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on oman pään sisällä, näin se vaan on. Kauniskin ihminen voi tuntea itsensä mitättömäksi ja epäseksikkääksi. Kun nyt katselen nuoruuden kuvia, huomaan että olin kaunis. Sellaiseksi en itseäni kuitenkaan tuntenut. Nyt olen vanhempi ja tietysti ikä on tehnyt tehtävänsä, mutta olen paljon itsevarmempi.
Miehet kuitenkin kiinnostui sinusta nuorena ulkonäkösi perusteella, joten ei nyt ihan kaikki oman pään sisällä ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
No minä ja mies ei olla kumpikaan erityisen visuaalisesti kiihottavia, kyllä käsikopelolla mennään. Se seksi tuntuu ihan samalta silti vaikka on läskiä ja ryppyjä, ei ne värkit ole mihinkään muuttuneet, ei vaikka olen synnyttänytkin.
Minä en ajattele rakastellessa ulkonäköäni, enkä kyllä miehenkään, enkä usko että mieskään ainakaan nykyään, nuorempana mies tykkäsi että rakasteltiin aamulla päivänvalossa, nykyään se ei sellaista enää jaksa, kyllä se toiminta yleensä pimeässä on, ja siinä kun toista koskettelee ei tule mieleen että kylläpä on ruma tämä tässä näin...
Me kaikki rupsahdetaan vanhemmiten ja silti oikeasti vanhatkin ihmiset seksiä harrastaa, myös vammaiset harrastaa seksiä, heidänkään kehonsa eivät aina ole niin täydellisiä jos vaikka puuttuu raajoja tai ne on epämuodostuneita. Ihminen on raadollinen eläin, näin se vaan menee, estetiikkaan on varaa vain pienellä osalla nuoria ihmisiä, vain muutama prosentti korkeintaan naisista on kauniita ja miehistä komeita.
Mutta eikö sua häiritse, jos mies kiihottuu kauniiden naisten ulkonäöstä mutta ei sinusta, paitsi kosketuksen perusteella... Mun mielestä se on kauhean surullista. Ja omasta mielestäni suurin osa ikäisistäni ja nuoremmista ja vähän vanhemmistakin on kauniita tai vähintään kivan näköisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jalattomuus ole mitään rumuutta! Jos puuttuu toinen jalka, se on eksoottista. Jos puuttuu molemmat, se on symmetristä. Kieltämättä ne tyngät on joskus omituisen näköisiä, jos on sellaisia roippeita. Ap
Jonkun mielestä jalattomuus voi olla suuri turnoff. Sinunkin ulkonäkösi voi olla jollekin mieleen, ja jollekin toiselle ei. Mutta jos itse ajattelet että olet niin ruma ettei kukaan voi mitenkään pitää sinusta, niin aika vaikea se varmaan silloin on ketään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kuvitella, että tapaisit miehen vaikka jossain vertaistukiryhmässä? Tutustumisen jälkeen voisitte puhua avoimesti siitä, että sinulla on tällainen ongelma. Jos mies on tarpeeksi fiksu, hän ei välitä. Ja voihan olla miehiäkin, jotka pitävät itseään rumina. Kahden ruman kohtaaminen? (Sanottakoon vielä, etten itsekään mikään ruusu ole, mutta olen havainnut, että kun on rakkautta, ulkonäöllä ei ole väliä.)
Joo, voisin tavata toisen ruman, mutta ei se millään tavalla poista mun masennusta omasta rumuudesta. Kyllä sillä toisella rumallakin on silmät päässä ja tykkää katsella kauniita naisia, vaikka mahdollisuuksia on vain rumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn tätä ihan tosissani rumentuneena naisena. On tietysti muitakin tapoja kiihottaa miestä ja itseä, kuin ulkonäkö. Mutta jos ei ole fyysisesti itse haluttava, niin se latistaa mielestäni niin paljon että ei halua altistaa itseään tilanteelle.
Kiihotat itseäsi kuvittelemalla olevasi seksikäs? 😂 Mulla ainakin seksin kiihottavuus toimii VAIKKA PIMEÄSSÄ. Sehän on se kosketus ja tunne, ei oma ulkonäkö, v*tun typerys. Oot vain frigidi, ja nyt selittelet sitä rupsahtamisella.
ootko koskaan kokeillu miltä valunut ryppyinen iho tuntuu
lisäksi sairas haisee sairaudelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kuvitella, että tapaisit miehen vaikka jossain vertaistukiryhmässä? Tutustumisen jälkeen voisitte puhua avoimesti siitä, että sinulla on tällainen ongelma. Jos mies on tarpeeksi fiksu, hän ei välitä. Ja voihan olla miehiäkin, jotka pitävät itseään rumina. Kahden ruman kohtaaminen? (Sanottakoon vielä, etten itsekään mikään ruusu ole, mutta olen havainnut, että kun on rakkautta, ulkonäöllä ei ole väliä.)
Joo, voisin tavata toisen ruman, mutta ei se millään tavalla poista mun masennusta omasta rumuudesta. Kyllä sillä toisella rumallakin on silmät päässä ja tykkää katsella kauniita naisia, vaikka mahdollisuuksia on vain rumaan. Ap
nyt loppuu valitus
osta lippu afrikkaan
kuumat pitkäkulliset miehet jyystää sua viikon
helpottaa toi seksin puute hetkeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ja mies ei olla kumpikaan erityisen visuaalisesti kiihottavia, kyllä käsikopelolla mennään. Se seksi tuntuu ihan samalta silti vaikka on läskiä ja ryppyjä, ei ne värkit ole mihinkään muuttuneet, ei vaikka olen synnyttänytkin.
Minä en ajattele rakastellessa ulkonäköäni, enkä kyllä miehenkään, enkä usko että mieskään ainakaan nykyään, nuorempana mies tykkäsi että rakasteltiin aamulla päivänvalossa, nykyään se ei sellaista enää jaksa, kyllä se toiminta yleensä pimeässä on, ja siinä kun toista koskettelee ei tule mieleen että kylläpä on ruma tämä tässä näin...
Me kaikki rupsahdetaan vanhemmiten ja silti oikeasti vanhatkin ihmiset seksiä harrastaa, myös vammaiset harrastaa seksiä, heidänkään kehonsa eivät aina ole niin täydellisiä jos vaikka puuttuu raajoja tai ne on epämuodostuneita. Ihminen on raadollinen eläin, näin se vaan menee, estetiikkaan on varaa vain pienellä osalla nuoria ihmisiä, vain muutama prosentti korkeintaan naisista on kauniita ja miehistä komeita.
Mutta eikö sua häiritse, jos mies kiihottuu kauniiden naisten ulkonäöstä mutta ei sinusta, paitsi kosketuksen perusteella... Mun mielestä se on kauhean surullista. Ja omasta mielestäni suurin osa ikäisistäni ja nuoremmista ja vähän vanhemmistakin on kauniita tai vähintään kivan näköisiä. Ap
Itseäni ei ainakaan häiritse että mieheni rakastaa minua, haluaa olla juuri minun kanssani ja haluaa seksiä juuri minun kanssani ulkonäöstäni huolimatta. Klisee, mutta ulkonäkö on katoavaa ja muut asiat on loppujen lopuksi tärkeämpiä. Sitä paitsi sinäkin saatat olla kaunis tai vähintään kivan näköinen jonkun muun mielestä, itseään on niin helppo kritisoida. T. eri.
Ainoa ratkaisu minkä itse olen keksinyt on luopua seksistä ja keksiä jotain, mikä tuo yhtä suurta tyydytystä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsit väärin. Kai mies voi kiinnostua naisesta myös muista kuin ulkonäöllisistä syistä? Siis jopa rakastua. Siis mies voi rakastua myös naiseen joka ei ole fyysisesti täydellinen, vaan jopa jalaton.
En missään väittänyt jalattomia rumiksi. Onpa teillä kiire tulkita tekstejä omien aivoitusten mukaan.
Jos ap arvioi itseään vain ulkonäön perusteella, eikä edes puhu luonteestaan mitään, se on ulkonäkökeskeistä.
On olemassa sellaisia ihmisiä, jotka kiihottuu paljon itsestään ja olen miettinyt, olisinko osittain sellainen. Eli seksuaalinen suuntautuminen = minä itse. Olen kyllä kiihottunut myös toisten vartaloista ja luonteesta ja tilanteista jne. Mutta aina siihen on sisältynyt myös se, että kumppani luultavasti myös ihailee minua.
Kerran olin lihonut lyhyessä ajassa ja harrastin seksiä, jälkeenpäin mieli oli huono, koska en tykännyt vartalostani silloin. Ja tuo oli kumminkin väliaikaista 😢 ap