Miten seksistä voi nauttia, jos on ruma nainen?
Kysyn tätä ihan tosissani rumentuneena naisena. On tietysti muitakin tapoja kiihottaa miestä ja itseä, kuin ulkonäkö. Mutta jos ei ole fyysisesti itse haluttava, niin se latistaa mielestäni niin paljon että ei halua altistaa itseään tilanteelle.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla ulkonäkökeskeinen. Ei kai kaikki miehet ole samanlaisia? Jotkut on naimisissa jalattomien kanssa, joten ei kai nuo virheet ole este muualla kuin ap:n päässä.
Hei tyyppi, tätähän ei ratkaise se että löytyis se äijä jolle ei ole niin nuukaa miltä ap näyttää.
Äijälle se olisi ratkaisu seksin puutteeseen, mutta jos ap ei halua kontaktia tällaisessa asemassa, seksi olisi hänelle käytännössä raiskaus.
Se oman halun löytyminen olis nyt tyon alla eikä se että mistä löytyy dikkiä.
Tulkitsit väärin. Kai mies voi kiinnostua naisesta myös muista kuin ulkonäöllisistä syistä? Siis jopa rakastua. Siis mies voi rakastua myös naiseen joka ei ole fyysisesti täydellinen, vaan jopa jalaton.
En missään väittänyt jalattomia rumiksi. Onpa teillä kiire tulkita tekstejä omien aivoitusten mukaan.
Jos ap arvioi itseään vain ulkonäön perusteella, eikä edes puhu luonteestaan mitään, se on ulkonäkökeskeistä.
Sanot "jopa jalaton" mistä tulee kyllä vaikutelma, että jalattomuus on hyvä esimerkki ulkonäkövirheestä. Mun mielestä se on vamma tai ominaisuus.
Olen ulkonäkökeskeinen ja mulla on myös huono luonne. En puhunut missään vaiheessa että haluaisin rakkautta ja kiinnostusta ulkonäöstä huolimatta. Kyllä suhteeseen, missä on seksiä pitäisi kuulua myös kumppanin fyysinen viehätys, ainakin minulle se on tärkeää. Ap
No mun mies ei halua seksiä kun olen niin ruma. Ei voi mitään.
Kai mä keskityn johonkin muuhun ja jonain päivänä ehkä maagisesti muutun vähemmän ulkonäkökeskeiseksi tai joku on niin hullu, että oikeasti ajattelee että olen viehättävä ja onnistuu vakuuttamaan mut. En haluaisi mitään muuta kuin olla entinen normaali kaunis itseni. Oli ihanaa olla tyytyväinen peilikuvaan, kun oli työskennellyt vaikka salilla paljon. Ja voi käyttää mitä vaan vaatteita näyttäen hyvältä. Kiitos myötätunnosta kumminkin ja mielipiteistä. Ap
On sellasiiki miehii,jotka tykkaa pehmeista/pulleista.eti sellanen mies ,:)
Vierailija kirjoitti:
Voit jättää sen jos rumuudelle ei mitään voikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn tätä ihan tosissani rumentuneena naisena. On tietysti muitakin tapoja kiihottaa miestä ja itseä, kuin ulkonäkö. Mutta jos ei ole fyysisesti itse haluttava, niin se latistaa mielestäni niin paljon että ei halua altistaa itseään tilanteelle.
Miksi olet muka ruma tai rumentunut? Nehän ovat makuasioita.
Mulla on rumentava sairaus ja sitten olen vanhentunut eli kaikki roikkuu. Pötsi, häpykumpu ja rinnat. En varsinaisesti ole läski. Sitten on omituisia leikkausarpia ja naamassa ryppyjä ja valumista. Tuossa ehkä ne keskeisimmät. Niin ja en ole mitenkään fit koska lihakset kadonneet, kun en voi harrastaa paljon mitään liikuntaa. Tietysti joku tykkää maturesta, mutta itseä puistattaa olla siinä roolissa. Ap
Itseäni ihan oikeasti kiihottaa juuri sinun kaltaisesi nainen, eikä jollain mature-meiningillä tai fetissin aiheena, vaan siksi, kun ne roikkuvat rinnat nyt vain ovat kiinteitä rkntoja paljon seksikkäämmät, samoin kuin hieman veltostunut ihokin. Sellainen veltompi ihohan on aivan pehmeä ja silkkinen. Pyöreähkö vatsakin on todella seksikäs. Rypyt myös ovat viehättäviä, tosin haluaisin ehkä suudella ne kaikki suoriksi. Ryppyinen ja pehmoinen, hieman "roikkuvaihoinen" vartalo on kiinnostava ja kiihottava; haluaisin sivellä ja kosketella juuri sellaista vartaloa. Harmaat hiuksetkin ovat kauniit.
Mikä sairaus sinua rumentaa omasta mielestäsi? Miksi et voi harrastaa liikuntaa?
T. Nuorempi, itseään vanhempaan ihastunut
Todella huono itsetunto. Pään sisuksesta siis johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotat itseäsi kuvittelemalla olevasi seksikäs? 😂 Mulla ainakin seksin kiihottavuus toimii VAIKKA PIMEÄSSÄ. Sehän on se kosketus ja tunne, ei oma ulkonäkö, v*tun typerys. Oot vain frigidi, ja nyt selittelet sitä rupsahtamisella.
ootko koskaan kokeillu miltä valunut ryppyinen iho tuntuu
lisäksi sairas haisee sairaudelle
Täyttä bullshittia. "Valunut" ja ryppyinen iho tuntuu pehmeältä ja seksikkäältä. Olen ihan hulluna yhteen itseäni vanhempaan naiseen, mutta mulla ei ole mitään mahdollisuuksia häneen (olen saanut pakit). Olen ihan ok-näköinen itse, mutta hän on ilmeisesti varattu, niin ei halua kanssani mitään läheisempää. Mä haluaisin hänen kanssaan aivan kaikkea. Oon ihan in love häneen. ❤
Vierailija kirjoitti:
Harva mies on komea Suomessa.
No onpas valtiolla iso vaikutus miehiin, kun rajan ylittäminenkin vaikuttaa ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rumentava sairaus ja sitten olen vanhentunut eli kaikki roikkuu. Pötsi, häpykumpu ja rinnat. En varsinaisesti ole läski. Sitten on omituisia leikkausarpia ja naamassa ryppyjä ja valumista. Tuossa ehkä ne keskeisimmät. Niin ja en ole mitenkään fit koska lihakset kadonneet, kun en voi harrastaa paljon mitään liikuntaa. Tietysti joku tykkää maturesta, mutta itseä puistattaa olla siinä roolissa. Ap
Itseäni ihan oikeasti kiihottaa juuri sinun kaltaisesi nainen, eikä jollain mature-meiningillä tai fetissin aiheena, vaan siksi, kun ne roikkuvat rinnat nyt vain ovat kiinteitä rkntoja paljon seksikkäämmät, samoin kuin hieman veltostunut ihokin. Sellainen veltompi ihohan on aivan pehmeä ja silkkinen. Pyöreähkö vatsakin on todella seksikäs. Rypyt myös ovat viehättäviä, tosin haluaisin ehkä suudella ne kaikki suoriksi. Ryppyinen ja pehmoinen, hieman "roikkuvaihoinen" vartalo on kiinnostava ja kiihottava; haluaisin sivellä ja kosketella juuri sellaista vartaloa. Harmaat hiuksetkin ovat kauniit.
Mikä sairaus sinua rumentaa omasta mielestäsi? Miksi et voi harrastaa liikuntaa?
T. Nuorempi, itseään vanhempaan ihastunut
Tää oikeasti piristi mua hieman :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin haluta sut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko mature ja mies.
Ja sitten sellainen asia vaikuttaa siihen, että mua kiihottaa esim. ekshibitionismi, ei julkiset paikat mutta tykkäisin, että huoneessa on muita samalla tai monta miestä seksissä. Mutta täähän on paljon helpompi toteutta, jos on klassisesti hyvä ulkonäkö josta itse tykkää ja suurin osa tykkää. Nyt kaikkien osapuolten olisi oltava friikkejä ja sellaista on aika vaikea lähteä järjestämään. Sitten vielä, en ole koskaan haaveillut siitä, että löytäisinpä yhden kumppanin joka rakastaa ja ollaan yhdessä, se enemmän ahdistaa. Ennen seksielämä oli monipuolista ja vähintään ajatuksen tasolla melkein kaikki oli mahdollista, se todella riipoo että joutuu luopumaan niin monesta mahdollisuudesta tässä. Ap
Siis ekshibitionismi fantasiana on pakko hylätä, kun ei tykkää enää esitellä itseään :D olen joskus aloittanut kuvittelun ja sit muistanut, että enhän mä näytä siltä enää. Aika lailla lässähtää tunnelma myös mas turbaatiossa. Totta kai voin mielikuvituksessa näyttää miltä haluan, mutta en pysty huijaamaan itseäni sillä tavalla tai siis kiihottuminen loppuu sitten siihen, että muistan ettei se ole totta. Ap
Kiinnostaako sinua lainkaan naiset, ap? Entä kolmen k*mppa? Entäpä jos se nainen himoitsisi sua ihan valtavasti? Ilman mitään epämiellyttävää aspektia, siis joku nainen haluaisi sua fyysisesti ja hyväilisi ja tekisi sulle hyvää ja sanoisi sulle siitä, miten pitää sua kauniina ja seksikkäänä. Miltä se tuntuisi? Voisiko se auttaa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako sinua lainkaan naiset, ap? Entä kolmen k*mppa? Entäpä jos se nainen himoitsisi sua ihan valtavasti? Ilman mitään epämiellyttävää aspektia, siis joku nainen haluaisi sua fyysisesti ja hyväilisi ja tekisi sulle hyvää ja sanoisi sulle siitä, miten pitää sua kauniina ja seksikkäänä. Miltä se tuntuisi? Voisiko se auttaa lainkaan?
Kiinnostaa naiset. Tuossahan on kyllä järkeä, koska naisille on yleensä tärkeämpää se emotionaalinen yhteys. En mä sitä varmaan uskoisi, että nainenkaan pitäisi mua varsinaisen kauniina vaikka niin kovasti sanoisi.. Kolmen kimppaa en nyt oikein ymmärrä tässä yhteydessä. Eikä erityisesti kiinnosta se miehen ja naisen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sellainen asia vaikuttaa siihen, että mua kiihottaa esim. ekshibitionismi, ei julkiset paikat mutta tykkäisin, että huoneessa on muita samalla tai monta miestä seksissä. Mutta täähän on paljon helpompi toteutta, jos on klassisesti hyvä ulkonäkö josta itse tykkää ja suurin osa tykkää. Nyt kaikkien osapuolten olisi oltava friikkejä ja sellaista on aika vaikea lähteä järjestämään. Sitten vielä, en ole koskaan haaveillut siitä, että löytäisinpä yhden kumppanin joka rakastaa ja ollaan yhdessä, se enemmän ahdistaa. Ennen seksielämä oli monipuolista ja vähintään ajatuksen tasolla melkein kaikki oli mahdollista, se todella riipoo että joutuu luopumaan niin monesta mahdollisuudesta tässä. Ap
Kiinnostaisiko nainen kolmantena pyöränä? Kiinnostat mua kuvauksesi perusteella. Mulla ei ole aiempia kokemuksia vastaavasta edes (tai edes naisista), mutta fantasioin aiheesta erittäin paljon. Mä olisin nimenomaan kiinnostunut sinun tyyppisestä naisesta ja haluaisin tutustua ja opetella itsekin, mutta haluaisin hyväillä ja antaa läheisyyttä sekä tehdä hyvää toiselle naiselle. Olen ollut vain parissa pitkässä suhteessa elämäni aikana ja nyt oon ollut selibaatissa pari vuotta. Oon hoikka ja ihan ok-näköinen. Itsekin kaipaisin seksiä kyllä ja olen vastaavassa tilanteessa, vaikka oonkin nuorempi ja ihan timmi ja hoikka. Mun mielestäni kuvailusi mukainen nainen olisi aidosti ihan äärimmäisen viehättävä, haluttava ja kiinnostavampi kuin joku tusinabeibe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa naiset. Tuossahan on kyllä järkeä, koska naisille on yleensä tärkeämpää se emotionaalinen yhteys. En mä sitä varmaan uskoisi, että nainenkaan pitäisi mua varsinaisen kauniina vaikka niin kovasti sanoisi.. Kolmen kimppaa en nyt oikein ymmärrä tässä yhteydessä. Eikä erityisesti kiinnosta se miehen ja naisen kanssa. Ap
Ok, no siis kolmen kimppaa enemmän kiinnostaisi kaksistaan. :)
Niinhän tämä elämä vain menee, että nuorilla ja kauniilla naisilla on oletuksena enemmän valtaa kuin muilla. Sitten kun tuohon on tottunut ja sitä ei enää jonain päivänä olekkaa, tulee katkeraksi ja vihaa näitä nuoria kauniita naisia. Tämä on niin nähty kuin nähty voi olla.
Jees jees. Tuttua jorinaa, paitsi että saatko seksiä?
Haluaako, himoitseeko kukaan sinua?
Itsevarmuus yllä kuvatun perusteella on nii-in tyypillistä hukassaolemisen ja epävarmuuden peittelyä.
Ei sulla mitään itsevarmuutta ole, vain keski-ikäisen epähaluttavan naisen röyhkeyttä, mikä tarkoittaa, että et ole haluttava, ja se on tietysti miesten syy. Onko sulla lyhyt tukka, pirteä violetti väriraita kampauksessa, rohkeat ja räväkät silmälasit ja leggingsit sekä riehakanvärinen tunika sekä kaikenlaista viestiaistillista korua?
Myös vähintään omenavartalo ellei runsaampi ja kehopositiivinen elämänasenne.
Nyt sulla on maisterinpaperit ja vakiduuni turhavirassa. Ei lapsia, mutta kissoja.
Olisit ottanut sen naapurin Penan, kun se oli tyrkyllä aikoinaan. Nyt se harmittaa sinua.
Varsinkin kun Penan maansiirto- ja kuljetusfirma on pistänyt Penan Suomen 200 rikkaimman listalle.