Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa hirveä vapina

Vierailija
02.02.2019 |

Tunnen nuoren naisen, jolla on niin hirveä vapina, että ei tosikaan! Molemmat kädet tärisevät niin että ihmettelen miten tuo pärjää itsenäisesti. Vielä hauskempaa on kuitenkin se, että jalatkin vapisevat lievemmin. Lisäksi pää tekee lievää mutta näkyvää nyökkäävää liikettä, ääni värisee ja kuulemma jopa kielessä tuota tutisemista on.

Eniten minua naurattaa se että tuntemani laittomien aineiden käyttäjät näyttävät tuollaisilta sinnitellessään kuivilla. Tällä naisella kuitenkin on neurologinen häiriö, joka ei sinänsä esim. lyhennä elinikää. Siksi en usko että tähän pitää niin haudanvakavasti suhtautua. Kun kävelen ko ihmisen kanssa kadulla, huvittaa ajatella vastaantulijoiden mietteitä. Varmaan sääliksi käy monia ajatellessaan päihderiippuvaiselta näyttävän henkilön olotiloja. Huom. jos sairaus olisi vakavampi, en nauraisi, mutta toivon, etten loukkaa henkilöä itseään huvittumalla asiasta. Tuo pään vapina etenkin näyttää ihan jonkin komediasarjan pellen liikehdinnältä. Onneksi itselläni ei ole noin veemäistä riesaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luin ensin: hirveä vagina

Naurattaa

Vierailija
2/3 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä luin ensin: hirveä vagina

Naurattaa

Vapiseekohan vaginakin? Tuntuu varmaan hyvältä. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Voisitko mennä vähän syvemmälle analyysissäsi miksi vapina naurattaa sinua?

Mitä mieltä olet siitä että joku näyttää haavoittuvan puolen itsestään noin avoimesti, vailla vaihtoehtoja?

Ystäväsi (?) joutuu kestämään ihmisten reaktiot kulkeakseen julkisilla paikoilla kun sinä olet sitä mieltä että voihan sitä erilaisuudelle vapaasti naureskella.