Oletko käynyt enkeli- tai yksisarvistulkitsijan koulutuksen?
Kommentit (12)
Kyllä kävin, makso aivan perkeleesti T Riikka
Olen käynyt kuu- ja kiuaskivitulkitsijan kurssin ja tarjoan kursseja hintaan 15 000 e/viikonloppukoulutus 4h/pvä. Todella pieni hinta näin hienosta taidosta!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kuu- ja kiuaskivitulkitsijan kurssin ja tarjoan kursseja hintaan 15 000 e/viikonloppukoulutus 4h/pvä. Todella pieni hinta näin hienosta taidosta!
Upeaa.
Onko enkelitulkitsijan koulutus sellainen jossa koulutetaan ne koulutettavat tulemaan itse enkelitulkitsijoiden kouluttajiksi? Heistä tulee siis enkelitulkitsijoita mutta samalla enkelitulkinnan kouluttajia? Ja sitten taas heidän koulutettunsa valmistuvat enkelitulkinnan kouluttajiksi jotka kouluttavat taas seuraavan sukupolven enkelitulkitsijakouluttajiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa.
Voin myös opettaa henkimaailman viestien lukemista induktioliedestä ja naapurin ikkunaruudusta, kumpikin +5000 e.
Kävin paskalla ja ennustin pökäleistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa.
Voin myös opettaa henkimaailman viestien lukemista induktioliedestä ja naapurin ikkunaruudusta, kumpikin +5000 e.
Onpa vaatimaton hinta.
Voiko sanoa olevansa korkeasti koulutettu jos on lukenut itsensä sekä enkeli- että yksisarvistulkitsijaksi ja on maksanut ylimääräisen 2500 euroa VIP-kurssista jossa saa intensiivitason tulkitsemisen koulutuksen?
Olen käynyt pienpanimokurssin, pääseekö sillä piireihin?
Shamaanikurssien hinnat?