Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos lapsesi olisi drag queen?

Vierailija
02.02.2019 |

Osviittaa voi googleettaa hakemalla rupaul's drag race.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö nyt ymmärtäneet. Drag Queenit on miehiä, jotka esiintyy naisellisissa vaatteissa estradilla ja pitävät mahtavan show:n. Eivät he halua OLLA naisia! Drag on vain taidemuoto, ei mielisairaus. Eri asia on sitten transsukupuolisuus, johon kuuluu kehodysforia, mutta sillä ei ole tekemistä dragin kanssa. Drag on vaan esiintymistä.

Vierailija
42/51 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon aikuisena mitä haluaa, mutta alaikäinen ei ikinä saisi ruveta moiseen, lapsen seksuaalisuus ei ole kauppatavaraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin häneltä meikkivinkkejä.

Vierailija
44/51 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräisin muun perheen matkaan ja menisin katsomaan showta.

Vierailija
45/51 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minun lapsi enää.

Vierailija
46/51 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aivan mahtava drag queen nelikko, jotka juuri keikkailevat ympäri Suomea hauskan ja viihdyttävän shown kanssa. Mistäkö tiedän... olin ensi illassa, ja eräs näistä on sukulaiseni, josta olen todella ylpeä!

Aika alentuvaa kuvitella, että vain sukulaiset tai showssa olleet tietäisivät, on muutkin niitä mainoksia nähneet ihan joka paikassa ja tänään tuli dokkarisarja shown taustoistakin. Leiju jollain muulla.

Vierailija
47/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi minun lapsi enää.

Aikaihmisiähän ne drag-queenit onkin.

Vierailija
48/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aivan mahtava drag queen nelikko, jotka juuri keikkailevat ympäri Suomea hauskan ja viihdyttävän shown kanssa. Mistäkö tiedän... olin ensi illassa, ja eräs näistä on sukulaiseni, josta olen todella ylpeä!

Aika alentuvaa kuvitella, että vain sukulaiset tai showssa olleet tietäisivät, on muutkin niitä mainoksia nähneet ihan joka paikassa ja tänään tuli dokkarisarja shown taustoistakin. Leiju jollain muulla.

Voi vitsi miten hauska dokkari, kerrankin!! Jätkät vetää todella hyvin.

Vierailija
49/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä drag- dokkarin vois vielä nähdä? Entä esiintyvätkö livenä muualla kuin Helsingissä, tietääkö kukaan?

Vierailija
50/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä drag on aivan loistavaa ja monipuolista hommaa. Se vaatii paljon luovuutta ja erilaisia kädentaitoja sekä esiintymistaitoa. Ei se jokaiselle sovellu, mutta ehdottomasti mun mielestä tollaisessa kannattaa tukea sillä se on vaativaa hommaa. 

Eli jos mun lapsi olisi drag queen niin tukisin ja auttaisin tarvittaessa esitysten, pukujen ja meikkien suunnittelussa. Rahaa tuo vaatii, hyvät peruukit ei ole halpoja, joten myös rahallisesti tukisin. Ihan samalla tavalla tukisin missä vain muussakin harrastuksessa. 

Vierailija
51/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän