Mitä tekisit jos lapsesi olisi drag queen?
Osviittaa voi googleettaa hakemalla rupaul's drag race.
Kommentit (51)
Olkoon aikuisena mitä haluaa, mutta alaikäinen ei ikinä saisi ruveta moiseen, lapsen seksuaalisuus ei ole kauppatavaraa...
Pyytäisin häneltä meikkivinkkejä.
Keräisin muun perheen matkaan ja menisin katsomaan showta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan mahtava drag queen nelikko, jotka juuri keikkailevat ympäri Suomea hauskan ja viihdyttävän shown kanssa. Mistäkö tiedän... olin ensi illassa, ja eräs näistä on sukulaiseni, josta olen todella ylpeä!
Aika alentuvaa kuvitella, että vain sukulaiset tai showssa olleet tietäisivät, on muutkin niitä mainoksia nähneet ihan joka paikassa ja tänään tuli dokkarisarja shown taustoistakin. Leiju jollain muulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi minun lapsi enää.
Aikaihmisiähän ne drag-queenit onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan mahtava drag queen nelikko, jotka juuri keikkailevat ympäri Suomea hauskan ja viihdyttävän shown kanssa. Mistäkö tiedän... olin ensi illassa, ja eräs näistä on sukulaiseni, josta olen todella ylpeä!
Aika alentuvaa kuvitella, että vain sukulaiset tai showssa olleet tietäisivät, on muutkin niitä mainoksia nähneet ihan joka paikassa ja tänään tuli dokkarisarja shown taustoistakin. Leiju jollain muulla.
Voi vitsi miten hauska dokkari, kerrankin!! Jätkät vetää todella hyvin.
Mistä drag- dokkarin vois vielä nähdä? Entä esiintyvätkö livenä muualla kuin Helsingissä, tietääkö kukaan?
Mun mielestä drag on aivan loistavaa ja monipuolista hommaa. Se vaatii paljon luovuutta ja erilaisia kädentaitoja sekä esiintymistaitoa. Ei se jokaiselle sovellu, mutta ehdottomasti mun mielestä tollaisessa kannattaa tukea sillä se on vaativaa hommaa.
Eli jos mun lapsi olisi drag queen niin tukisin ja auttaisin tarvittaessa esitysten, pukujen ja meikkien suunnittelussa. Rahaa tuo vaatii, hyvät peruukit ei ole halpoja, joten myös rahallisesti tukisin. Ihan samalla tavalla tukisin missä vain muussakin harrastuksessa.
Ettekö nyt ymmärtäneet. Drag Queenit on miehiä, jotka esiintyy naisellisissa vaatteissa estradilla ja pitävät mahtavan show:n. Eivät he halua OLLA naisia! Drag on vain taidemuoto, ei mielisairaus. Eri asia on sitten transsukupuolisuus, johon kuuluu kehodysforia, mutta sillä ei ole tekemistä dragin kanssa. Drag on vaan esiintymistä.