Kaikki miehet suostuvat imemään kullia jos..
Pääsee sitten naimaan kaunista naista,ja antavat imeä omaa kulliaan. Ollaan oltu mieheni kanssa noin 50n miehen kanssa ja kaikille sopinut.n34
Kommentit (26)
Jos saisin nuolla ja naida sitä naista pyllyyn niin suostuisin minäkin. ehkä jopa mies voisi naida minuakin pyllyyn
Vierailija kirjoitti:
Pääsee sitten naimaan kaunista naista,ja antavat imeä omaa kulliaan. Ollaan oltu mieheni kanssa noin 50n miehen kanssa ja kaikille sopinut.n34
Vai olisiko niin, että tuohon teidän 50 miehen joukkoon on joko valikoitu ja/tai valikoitunut sellaisia, joille moinen sopii? Jos nyt Suomessa on vaikka 1,5 miljoonaa 'panoikäistä' miestä, niin n=50 otos on kuitenkin vielä melko pieni mennä sanomaan että "kaikki miehet suostuvat".
No pippelitytöt on just parhaita. Ekaksi annetaan imuja tyttömunalle ja samalla runkataan sormella pyllyä. Sitten kieltä syvälle pakaroiden väliin ja kalu perään. Peräreikä lypsää ihanasti munaa ja samalla voi runkata tyttömunaa.
Vierailija kirjoitti:
50 miestä ei ole kaikki. Minä en esimerkiksi antaisi imeä.
Mikä jottei. Kokemushan se olis seki.
Vois vaikka kokeilla kaikkien homokammoisten ja muiden tiukkapipojen kiusaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka kokeilla kaikkien homokammoisten ja muiden tiukkapipojen kiusaksi 😂
Tuollaiselle homolle se on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
No pippelitytöt on just parhaita. Ekaksi annetaan imuja tyttömunalle ja samalla runkataan sormella pyllyä. Sitten kieltä syvälle pakaroiden väliin ja kalu perään. Peräreikä lypsää ihanasti munaa ja samalla voi runkata tyttömunaa.
No on tosi ihania. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka kokeilla kaikkien homokammoisten ja muiden tiukkapipojen kiusaksi 😂Tuollaiselle homolle se on helpompaa.
Teknisesti ottaen se on kaikille yhtä helppoa. Varusteet ei oo mitenkään erikoisia, tarvitaan vain suu ja muna.
Just tuommosten homokammoisten zetor-lippismiesten kiusaksi kaikkien itsensä kanssa sinut olevien miesten pitäisi kerran eläessään ottaa muna suuhun 😘.
Eipä silti, on se itselläkin kokeilematta 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka kokeilla kaikkien homokammoisten ja muiden tiukkapipojen kiusaksi 😂Tuollaiselle homolle se on helpompaa.
Teknisesti ottaen se on kaikille yhtä helppoa. Varusteet ei oo mitenkään erikoisia, tarvitaan vain suu ja muna.
Just tuommosten homokammoisten zetor-lippismiesten kiusaksi kaikkien itsensä kanssa sinut olevien miesten pitäisi kerran eläessään ottaa muna suuhun 😘.
Eipä silti, on se itselläkin kokeilematta 😆
Sama täällä, en ole koskaan kokeillut, mutta ihan periaatteella että 'kerran kokeilen kaikkea' niin voisin ehkä sopivassa tilanteessa ottaa suihin, tietäisinpähän sitten mitä sekin on. Täytyisi kyllä olla kaikin puolin esteettisesti miellyttävä kulli, ja mies itsessäänkin pitäisi olla symppis ja miehekäs. Enkä ole varma, haluaisinko lasteja suuhuni, tuntuu ajatuksena aika ällöltä. Mutta vaikka niin että ko. mies on kolmantena itseni ja vaimoni kanssa, hänen nuollessaan vaimoni pillua minä saattaisin ottaa suihin, ja sitten hän voisi laueta vaimoni pilluun eli ei tulisi minun suuhuni. Tuollainen asetelma saattaisi toimiakin... ;)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä imen mielelläni jos pillua tulee palkaksi. Ja sperman nieleminen on mahtavaa.m38
vaimoni sanos että naisen ja pillun aliarvostamista ja sitä mieltä olen miehenä itsekin...
En ime kullia, enkä nai naista, jos en pidä luonteesta. Perusnätti riittää, jos on muuten mukava ihminen ja suurin osa kaunottarista on ihmisinä muuten ikäviä.
Itse imisin miehen kullin mielelläni kovaksi naisen komennossa. Varsinkin, jos sen jälkeen saisin kovaksi imemään kullia peppuuni samalla kun nainen istuisi kasvoillani ja nuolettaisi kiimalimaista pilluaan ja pyllyään minulla.
pitääkö kaikkia himoksi asti alkaa ajattelemaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä imen mielelläni jos pillua tulee palkaksi. Ja sperman nieleminen on mahtavaa.m38
vaimoni sanos että naisen ja pillun aliarvostamista ja sitä mieltä olen miehenä itsekin...
Selittäisitkö hieman ajatustasi? Miksi se on aliarvioimista?
Älä nauratakestopildeilujä siällä!
Kukaa. Mies. Ei ole sun &samastapuusta'-os:a. IKINÄ!
Naurettavaa.. typerääkeulimistaomastapildestä toi.
(taidat olla 'jokuseksitönsinkkuilijapervo' ainoastaan)?
Homo miesten toiveuni. Hetero miehet ei toisen miehen kullia ihme, turha toive. Vähempikin oksettaa. Sen sijaan voisin toisen vain naisesta ja pillusta kiinnostaneen miehen kanssa naida kimpassa naista.