Mitä tekisit jos lapsesi olisi drag queen?
Osviittaa voi googleettaa hakemalla rupaul's drag race.
Kommentit (51)
Kehoittaisin lähtemäön ulkomaille. Suomessa ei ole drag skenee.
Olisin ylpeä ja tukisin lastani. Kannustaisin osallistumaan tuohon RuPaul's drag raceen, suuri fani kun olen. :) <3
Katoin noita ap:n sanomia kuvia ja en mä halua että tyttäreni keekoilisi noin! Olkoon miten kehopositiivista hyvänsä....
Älä huoli. TYTTÄRESI ei pääsisi Rupaul's Drag Raceen muutenkaan...
(Ne on miehiä.)
Vierailija kirjoitti:
Katoin noita ap:n sanomia kuvia ja en mä halua että tyttäreni keekoilisi noin! Olkoon miten kehopositiivista hyvänsä....
Tyttäret on drag kingei.
Antaisin typpee hengitettäväks
Tai happoo naamalle, en nyt satavarma kumpi
Ohjaisin hoitoon. Ei ole lasten paikka tuollainen bisnes.
Ilmoittain psykoterapiaan, ja psykiatrille jotta lapseni mieli saataisiin kuntoon! :)
No jos olisi, niin kaipa olisin jo sinut asian kanssa. >Ei kai drag-queeniksi aivan hetkessä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittain psykoterapiaan, ja psykiatrille jotta lapseni mieli saataisiin kuntoon! :)
Ehkä sinun olisi parasta tilata sinne aika itsellesi ?
Kertoisin selvästi että hänen mielensä on mennyt rikki, joka tarvitsee korjausta jotta hän voi elää normaalia elämää ja jotta voisin nähdä hänet omaksi lapsekseni. Auttaisin häntä siis kaikin tavoin. :)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin typpee hengitettäväks
Tai happoo naamalle, en nyt satavarma kumpi
Toivottavasti et saa ollenkaan lapsia ja melko varmaltahan tuon kommenttisi perusteella arvioituna vaikuttaa (onneksi) ettei sinulla olekaan.
Mikäs siinä. Poika on hoikka ja osaa pukeutua hyvin.
Lapsi on tällaisessa tilanteessa erittäin haavoittuvassa asemassa, kun henkinen terveys on lähes täysin romahtanut, josta tuollainen käytös johtuu :( Suojelisin lastani sairaiden ihmisten annostelemalta myrkyltä, jotka väittäisivät että hän on "kunnossa" ja "normaali". Lastani en jättäisi koskaan heitteille. :)
Lapsi on tällaisessa tilanteessa, jossa hänen mielenterveytensä on lähes täysin romahtanut, äärimmäisen haavoittuvainen. :( Suojelisin lastani joidenkin ihmisten annostelemalta myrkyltä, jotka väittäisivät lapseni olevan "terve" ja "normaali". :( Suojelisin siis lastani pahalta. :)
Auttaisin lastani ymmärtäm oman mielensä sairauden, jotta hän itse ymmärtäisi pyytää apua. :)
Olisin tukena, tietenkin! Drag queenit ovat todella viihdyttäviä omasta mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Auttaisin lastani ymmärtäm oman mielensä sairauden, jotta hän itse ymmärtäisi pyytää apua. :)
Et itse ole ymmärtänyt !
Kyse on kevyestä estradiviihteestä, EI mielisairaudesta.
Pidät varmaan stand-up koomikkojakin hulluina ja saman tuomion kai annat television sketsiviihteen esittäjillekin?
Vierailija kirjoitti:
Ohjaisin hoitoon. Ei ole lasten paikka tuollainen bisnes.
Kuka tässä nyt mistään (iältään) vielä lapsuuttaan elävistä on mitään puhunutkaan ?
Äitinsä lapsihan, sen sijaan, jokainen ihminen on koko ikänsä.
Siis , vaikka olisi jo vuosia sitten muuttanut lapsuudenkodistaan muualle ja vaikka hänellä itselläänkin olisi jo oma puolisonsa ja perheensä. >sanalla 'lapsi' on siis ainakin nuo kaksi eri merkitystä.
Yleensä ei kysytä esim. että 'onko sinulla jälkeläisiä ?' (tai 'jälkikasvua' tai 'perillisiä' vaan 'onko sinulla lapsia ?' )
Ja eihän se kysyjä voi millään ennakkoon tietää minkä ikäisiä he nyt sattuvat olemaan ....
Olisi aivan ok. Kannustaisin häntä urallaan ja kävisin katsomassa esityksiä.