Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta että on jonkun putkimiehen tai huoltomiehen kanssa alkanutkin petihommiin joka tulee kotikäynnille?

Vierailija
02.02.2019 |

Siis niin että tuntematon äijä tulee tekemään jotain työtä ja sitten päädytte petihommiin. Jatkuiko juttu siitä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne tulee yleensä aina just silloin ku tulen suihkusta pelkkä pyyhe päällä. Ärsyttää kun joka kerta pyyhe tipahtaa vahingossa pois päältä. Siinä se ukko alkaa sitten kaivamaan jo heppiä ulos sepaluksesta ja loput voit katsoa mun kotivideolta. Löytyy netistä.

olet sitten tehnyt noin muutaman miljoonaa kotivideota tästä aiheesta...

Joo vituttaa ku aina käy noin :(

Vierailija
22/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri tilanne mutta komeille taksikuskeille pikkutunneilla tulee usein ehdotuksia ja varmasti on taksimiehiä jotka on menneet petihommiin.

Onkohan täällä naista joka on onnistunut taksarin saaneensa mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus, joku putkipena tai remppareiska siellä aamukrapulassaan fantasioi.

Ei, näin ei tapahdu oikeassa elämässä kuin korkeintaan sille kaksimetriselle lentäjälääkärikirurgikalsarimallijalkapalloilijajääkiekkosankarille, jolla on riittävän kulmikas pää, iso leuka ja metsästäjän silmät.

Niin onko tämä lentäjälääkärikirurgikalsarimallijalkapalloilijajääkiekkosankarille myös putkimies vai hoonaako putkimies tätä hanuriin?

Sekä että, kumpikin fantasia käynee tälle joka aiheesta unelmoi.

Vierailija
24/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nääs kirjoitti:

Ei omakohtaista. Yks tuttu mies kerto kuinka aikanaan parvekeremontteja tehdessä jossin kämpässä oli muija pyytäny hommiin. Mies tiety meni, palveluammatti ku oli :)

Nämä nyt on näitä. Jokainen voi uskoa jos haluaa. Toivottavasti mies edes oli sinkku. Inhottava aviomiehenä tuollainen , joka kyllä "palvelee" jos pyydetään. Jotain tasoa voi mieskin pitää. Ei naisetkaan joka pyytäjää ala "palvelemaan".

Eikä kyllä ole miehellekään mikään meriitti "palvella" aina kun pyydetään.

Naimisissa tuo oli, mut oli hän muutenkin levoton-ei niin uskollista tyyppiä.

Vierailija
25/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, näin ei tapahdu oikeassa elämässä kuin korkeintaan sille kaksimetriselle lentäjälääkärikirurgikalsarimallijalkapalloilijajääkiekkosankarille, jolla on riittävän kulmikas pää, iso leuka ja metsästäjän silmät.

Vasta AV-palstaa lukiessa olen alkanut arvostaa kulmikasta päätäni ja isoa leukaani :)

Joo, sulla suuri ja harras ihailijakunta u lisevienn palstamiesten keskuudessa.

Naiset ovat aina lämmenneet minulle. AV palsta opetti ymmärtämään miksi. Kulmikas pää ja iso leuka.

Vierailija
26/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen on ollut tämä remonttimies, joka on mennyt asiakkaiden kanssa sänkyyn. :D Ei ole itse tästä puhunut, mutta muilta olen kuullut. Vaimokin kuulemma sit löytyi tätä kautta..

Vierailija
27/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta AV-palstaa lukiessa olen alkanut arvostaa kulmikasta päätäni ja isoa leukaani :)

Joo, sulla suuri ja harras ihailijakunta u lisevienn palstamiesten keskuudessa.

Naiset ovat aina lämmenneet minulle. AV palsta opetti ymmärtämään miksi. Kulmikas pää ja iso leuka.

Naisita en menisi takuuseen, mutta ainakin palstamiehet tuntuvat käyvän kuumana kaltaisiisi.

Vierailija
28/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehenä olin kaukolämpöremppaa rivitalojen yhteisessä lämmönjakohuoneessa tekemässä niin yksi nainen väkisin tuli aina notkumaan sinne... eikä kiinnostanut yhtään kun oma timmi nuori kaunis vaimo oli kotona.

Ja näitä juttujahan riittää. Joskus ei ollut naisella pikkuhousuja, yksi oli maksullinen, täysin alaston on ollut, nuoren naisen dildot tippunut syliin peilikaapin päältä, alaston sammunut sohvalle, jättitissit paljaana oleva kotirouva yms yms. Pääkaupunkiseutu.

Vierailija
29/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, putkimies oli laittamassa lavuaaria🙂 Mies oli komea ja todella puoleensa vetävä. Juttelimme siinä hänen työnlomassa, päädyimme myös sänkyyn. Olin tuolloin 25-vuotias.

Vierailija
30/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nääs kirjoitti:

Ei omakohtaista. Yks tuttu mies kerto kuinka aikanaan parvekeremontteja tehdessä jossin kämpässä oli muija pyytäny hommiin. Mies tiety meni, palveluammatti ku oli :)

Mun mies teki vuosia "kotikäyntejä" työnsä puolesta ja muutaman kerran jäi vähän fiilis, että naisella oli muutakin mielessä. Yhden selkeän lähestymisen sai. Mies teki työnsä ja sillä välin oli tämä nainen vaihtanut silkkisen, naruolkaimisen yöpaidan päälle, himmentänyt olkkarista valot, laittanut musiikin ja teetä pöydälle. Mies sitten istui juomaan teen ja sanoi, että nainen tuli aivan kiinni istumaan siinä "romanttisesti valaistussa olkkarissa". Mies meni kai ihan lukkoon ja kieli paloi, kun joi tulikuuman teen yhdellä huikalla ja "nyt täytyy lähteä"... Ei vissiin sitten napannut.

Vierailija
31/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nääs kirjoitti:

Mun mies teki vuosia "kotikäyntejä" työnsä puolesta ja muutaman kerran jäi vähän fiilis, että naisella oli muutakin mielessä. Yhden selkeän lähestymisen sai. Mies teki työnsä ja sillä välin oli tämä nainen vaihtanut silkkisen, naruolkaimisen yöpaidan päälle, himmentänyt olkkarista valot, laittanut musiikin ja teetä pöydälle. Mies sitten istui juomaan teen ja sanoi, että nainen tuli aivan kiinni istumaan siinä "romanttisesti valaistussa olkkarissa". Mies meni kai ihan lukkoon ja kieli paloi, kun joi tulikuuman teen yhdellä huikalla ja "nyt täytyy lähteä"... Ei vissiin sitten napannut.

Tai sitten kertoi sinulle muunnellun tarinan :)

Vierailija
32/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri tilanne mutta komeille taksikuskeille pikkutunneilla tulee usein ehdotuksia ja varmasti on taksimiehiä jotka on menneet petihommiin.

Onkohan täällä naista joka on onnistunut taksarin saaneensa mukaan?

Multa kerran kysyi taksikuski yöllä puhelinumeroa. En antanut... Hämmentävå tilanne.

Vierailija
33/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nääs kirjoitti:

Tai sitten kertoi sinulle muunnellun tarinan :)

Varmaan oli kieli tosi puuduksissa sen kuuman 'teen' takia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi