Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mulle vaippoja

Vierailija
02.02.2019 |

Olen 24 vuotias nainen ja tapaillut nyt hetken aikaa oikein ihanalta vaikuttavaa miestä. Mulla on ollut koko elämäni ajan hyvin satunnaista yökastelu, eli pari kertaa vuodessa olen kastellut sängyn unissani. Nyt kuitenkin on jotenkin käynyt niin huono tuuri, että olen ollut miehen luona 2 kertaa yötä ja molemmilla kerroilla pissinyt sänkyyn. Kotona näin ei ole käynyt kai vuoteen. Mies tietysti aavistelee nyt että olen oikeasti yökastelija ja sanoi ettei asia kaada maailmaa mutta kertoi ostaneensa mulle tuleviksi öiksi vaippoja. Pitäiskö mun siis nyt nukkua miehen luona vaipoissa siihen asti että se huomaa etten oikeesti oo yökastelija?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo yökastelija mutta pussit sänkyyn? Vaippoihin kuulutkin

Vierailija
2/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, aika paha. Mutta voisit ehkä parina yönä nyt pitää niitä vaippoja niin ei sunkaan tarvi pelätä vahinkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, aika paha. Mutta voisit ehkä parina yönä nyt pitää niitä vaippoja niin ei sunkaan tarvi pelätä vahinkoja

Ei kai tässä muukaan auta. Ymmärrän kyllä miestä, hänen sänkynsä olen kastellut kuitenkin. Pelottaa vaan että vielä yksi vahinko niin kohta oon oikeesti joka yö vaipoissa... Ap

Vierailija
4/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla on ratkaisukeskeinen mies. Ja kohta tod näk myös vaipanvaihto taitoinen :)

Vierailija
5/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alistu. Ei ole miehen asia päättää tuollaista

Vierailija
6/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei tuollaisen jälkeen haluaisi tavata eli se taitaa tykätä susta oikeesti. Pue ne vaipat sen mieliksi ja jättäkää pois kun pysyy kuivina. Jos ei pysy niin sitten tarviit niitä oikeastikin

Vierailija
7/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitään tena ladyja ostanut sulle vaan kunnon teippi vaipat. Pysyy ainakin sänky kuivana...

Vierailija
8/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut aikuisesta sänkyynpissijästä.  Mistä johtuu?

Vierailija
9/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yliaktiivinen rakko ja joskus nään unia joissa pisssaan ja silloin välillä oikeastikin kastuu sänky :( ap

Vierailija
10/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene urologille, ei tuo ole normaalia.

Vierailija
11/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain ajatellut käytännöllisesti. On todella kiinnostunut, jos ei sänkyynsä pissaaminen haittaa.

(3/5)

Vierailija
12/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :Dd on varmaan pikkusen kiusallista mut toki mieluummin vaipat kuin kuset kumppanin sänkyyn kolmatta kertaa. En voi kritisoida miestäsi, tekisin itsekin saman. Tsemppiä ja kuivia öitä

Vierailija
13/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, aika söpöä. Varaudu sitten siihen että mies tarkistaa aamulla onko vaippa kuiva että tietää tarviitko niitä jatkossakin. Pidä puolesi ettet ihan sen vauvaksi päädy

Vierailija
14/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa päästä laittamaan sulle vaipan

Vierailija
15/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sänkyyn kuin seinälle.

Vierailija
16/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kuulostaa kyl siltä et oot oikeesti yökastelija ja tarviit aina vaippaa tai jtn suojaa

Vierailija
17/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla miehellekin hämmentävää että uusi ihastus kastelee sängyn. Mun mielestä ois oikein että sä pitäisit nyt vähän aikaa niitä vaippoja niin ei sunkaan tarvii stressata asiasta. Ja lääkärille myös ehdottomasti

Vierailija
18/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yöllinen kusihätä normaalisti toimivalla fysiikalla  herättää aina lähtemään vessaan.

(vaippojen aika lienee sitten ,kun se ei enää herätä)

Vierailija
19/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yöllinen kusihätä normaalisti toimivalla fysiikalla  herättää aina lähtemään vessaan.

(vaippojen aika lienee sitten ,kun se ei enää herätä)

Aloittajalla ei näytä herättävän eli hänellä se vaippojen aika on nyt

Vierailija
20/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kusee pari kertaa tindermätsin sänkyyn ja vielä loukkaantuu kun mies suhtautuu asiaan niinkin kiltisti kuin ostamalla vaippoja? Ei näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän