Mies osti mulle vaippoja
Olen 24 vuotias nainen ja tapaillut nyt hetken aikaa oikein ihanalta vaikuttavaa miestä. Mulla on ollut koko elämäni ajan hyvin satunnaista yökastelu, eli pari kertaa vuodessa olen kastellut sängyn unissani. Nyt kuitenkin on jotenkin käynyt niin huono tuuri, että olen ollut miehen luona 2 kertaa yötä ja molemmilla kerroilla pissinyt sänkyyn. Kotona näin ei ole käynyt kai vuoteen. Mies tietysti aavistelee nyt että olen oikeasti yökastelija ja sanoi ettei asia kaada maailmaa mutta kertoi ostaneensa mulle tuleviksi öiksi vaippoja. Pitäiskö mun siis nyt nukkua miehen luona vaipoissa siihen asti että se huomaa etten oikeesti oo yökastelija?
Kommentit (91)
Sano vielä et ne on sellaset teippivaipat jotka vaatii toisen ihmisen apua että ne saa päälle :Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pitäisin vaippoja ihan omasta tahdostani jos kuseskelisin sänkyyn. En näe siinä mitään ongelmaa.
Ai joka yö vaipat jos pari kertaa vuodessa kastuu sänky? Aika kallista ois ap
Aina jonkun toisen sängyssä nukkuessa kyllä. Omaan sänkyysi saat kusta vaikka litrakaupalla joka yö, se ei häiritse kuin korkeintaan itseäsi.
/34
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa. Pysy kusemassa omassa sängyssäsi, kunnes opit tavoille.
Ihan kekseliäs juttu, siitä pointsit. Mutta oikeessa elämässä kukaan mies ei kattelis kuseksijaa.
Hyvin voi katsoa. Katsoin itsekin eksää joka kusi sänkyyn aina parinkin kaljan jälkeen. Ja riittää sillä naisseuraa edelleen.
/34
Vierailija kirjoitti:
Sano vielä et ne on sellaset teippivaipat jotka vaatii toisen ihmisen apua että ne saa päälle :Dd
En oo uskaltanut kysyä mutta kai mä nyt vaipat itse saan päälle. Tuskin mieskään niitä mulle alkais pukemaan. Ap
hyvä että osti vaipat, ei tule karvaista kahvia häirintähuuteluita sitten.
Siis tämä on keksitty koko juttu. Älkää uskoko. Ei kukaan tällaisen ongelman kanssa oikeasti painiva täällä tekstaile saako teipit kiinni vai ei. No huumoriahan tähän maailmaan tarvitaan
Märkä vaippa pois päältä ja aamuseksiä...nam
Mä oon sinkku mutta joku mies katselee tuollaista aikuisvauvaa
Vierailija kirjoitti:
Märkä vaippa pois päältä ja aamuseksiä...nam
Mä oon varmaan viä tosi väsynyt mutta nautan ihan vedet silmissä tälle ketjulle! 😂😂
Toivottavasti tää on provo enkä loukannut ketään..
Mullakin tulee joskus yöllä housuun, näen unta jossa pissaan, ja se tapahtuukin oikeasti. Olen 41 v.
Siis täähän on jonkun vaippafettarin märkä (hahha) päiväuni, joka nyt piti päästä jakaa tänne
Aikuisten yökastelu on kyllä ihan todellinen joskin aika harvinainen ilmiö
Jos tää on totta niin mun sympatiat on apn puolella, aika noloa olisi uuden kumppanin kanssa jos vaippoja joutuis käyttää
Voisin seurustella yökastelijan kanssa jos se käyttäisi vaippaa mutta aamuseksi jäis kyllä väliin
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa päästä laittamaan sulle vaipan
Jep :D ap on ollut pihtari mut mies on keksinyt ovelan tavan päästä kurkkaamaan alakertaa
Joku pervo-Pera taas muna kädessä tänne kirjoittelee :D
Ekaa kertaa bylsitte sitten vaipan vaihdon yhteydessä?
Mä jättäisin menemättä jos ois tiedossa yö vaipat päällä. Ap, sun ei tarvii suostua kaikkeen ja päätät itse mitä laitat yöksi päälle :)
Todella noloa. Pysy kusemassa omassa sängyssäsi, kunnes opit tavoille.
Ihan kekseliäs juttu, siitä pointsit. Mutta oikeessa elämässä kukaan mies ei kattelis kuseksijaa.