Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mulle vaippoja

Vierailija
02.02.2019 |

Olen 24 vuotias nainen ja tapaillut nyt hetken aikaa oikein ihanalta vaikuttavaa miestä. Mulla on ollut koko elämäni ajan hyvin satunnaista yökastelu, eli pari kertaa vuodessa olen kastellut sängyn unissani. Nyt kuitenkin on jotenkin käynyt niin huono tuuri, että olen ollut miehen luona 2 kertaa yötä ja molemmilla kerroilla pissinyt sänkyyn. Kotona näin ei ole käynyt kai vuoteen. Mies tietysti aavistelee nyt että olen oikeasti yökastelija ja sanoi ettei asia kaada maailmaa mutta kertoi ostaneensa mulle tuleviksi öiksi vaippoja. Pitäiskö mun siis nyt nukkua miehen luona vaipoissa siihen asti että se huomaa etten oikeesti oo yökastelija?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä provolta tai sitten ap on aika ajattelematon...

Jos mulla olisi sellainen "vika" että pissat voi tulla yöllä sänkyyn niin ihan varmasti vieraassa paikassa nukkuessani tekisin jo etukäteen jotain varotoimenpiteitä.

Ja varsinkin jos kerran on jo toisen sängyn kastellut niin kyllä seuraavaksi yöksi laittaisin sänkyyn lakanan päälle ison muovitetun froteen ja sen päälle vielä pari-kolme paksua pyyhettä. En kyllä vaipoissa nukkuisi.

Lisäksi vieraassa paikassa nukkuessani välttelisin juomasta kovin paljon illalla ja saattaisin jopa herätä vessaan yöllä etten vaan kastelisi toisen sänkyä.

Johan patjakin menee piloille jos siihen pissataan! Aika hirveä työ putsata ainakin.

Vierailija
22/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei taida oikein uskoa että mulle käy noin vaa pari kertaa vuodessa. Se luulee että oon oikeesti yökastelija mutta en vaan kehtaa sanoa asiasta. Mutta ehkä puen vaipat pariksi yöksi niin mies näkee että pysyn kyllä kuivana :) voi kyllä olla vähän noloa olla toisen seurassa vaipat jalassa mutta mitäpä ei rakkauden vuoksi tekisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi söpö ketju

Vierailija
24/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaa sitten mies vaihtaa lapsiemme vaipat kun harjoittelee sulla

Vierailija
25/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi käyttämään ellei mieskin käyttäisi

Vierailija
26/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanot sille jos nyt kastelet sen vaipankin? Vieläkö väität ettet oo yökastelija

Vierailija
27/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun meet ostaa sun tinderparille vaippa pakettia :D

Vierailija
28/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi käyttämään ellei mieskin käyttäisi

Siis mieskin vaippoihin jos nainen kusee alleen?? Noh tasa arvoa kai se on sekin

Vierailija
29/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, saat kohta bodyn ja tutinkin

Vierailija
30/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on malliesimerkki suomalaisesta naisesta.

Huoh.

Ei ihme, että vastustavat kaikkien muiden kuin nuorten miesten maahantuloa; muutenhan he jäisivät ihan kokonaan ilman miestä.

Vierailija
31/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mun mielestä ole kohtuuton vaatimus. Sänky menee pilalle jos siihen alkaa useammin pissata eikä mies voi olla varma että noin käy vain harvoin. Eli vaipat jalkaan vaan ja toivotaan sulle kuivia öitä. Jos ne vaipatkin alkaa vielä kastua niin sitten pitää tehdä jotain

Vierailija
32/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille. Betmiga-lääke vois auttaa.

Vierailija
33/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi tapailla jos ensin kusee sänkyyn, ja sitten ei edes tee asialle mitään vaan kusee uudestaan. 3/5

Vierailija
34/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin vaippoja ihan omasta tahdostani jos kuseskelisin sänkyyn. En näe siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
35/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, "pissasin pari kertaa miehen sänkyyn mut en oo yökastelija". Ota ihmeessä apu ja vaipat vastaan

Vierailija
36/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan ehkä kaksi kertaa vuodessa, mutta en ole varas. Ajan autolla metsään kaksi kertaa vuodessa, mutta olen hyvä kuski. Minulla on vain kaksi sukupuolitautia, joten olen terve.

Vierailija
37/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pitäisin vaippoja ihan omasta tahdostani jos kuseskelisin sänkyyn. En näe siinä mitään ongelmaa.

Ai joka yö vaipat jos pari kertaa vuodessa kastuu sänky? Aika kallista ois ap

Vierailija
38/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen illalla mieheni luokse yöksi ja lupasin nukkua vaippa päällä. Aika jännittynyt olo asiasta jo nyt mutta mies vakuutti että häntä ei haittaa. Varaan myös lääkäriajan, ja pidän siihen asti vaippoja. Toivottavasti ei lupaava suhde kaadu kastelun takia. Ap

Vierailija
39/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan, saat kohta bodyn ja tutinkin

Kohta AP on märissä vaipoissa ja tuttisuussa pinnasängyssä, mutta vakuuttelee että "en ole lapsellinen" :D

Vierailija
40/91 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun meet ostaa sun tinderparille vaippa pakettia :D

2000-luku on hienoa aikaa :D mutta propsit miehelle että jaksaa yrittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän