Mies osti mulle vaippoja
Olen 24 vuotias nainen ja tapaillut nyt hetken aikaa oikein ihanalta vaikuttavaa miestä. Mulla on ollut koko elämäni ajan hyvin satunnaista yökastelu, eli pari kertaa vuodessa olen kastellut sängyn unissani. Nyt kuitenkin on jotenkin käynyt niin huono tuuri, että olen ollut miehen luona 2 kertaa yötä ja molemmilla kerroilla pissinyt sänkyyn. Kotona näin ei ole käynyt kai vuoteen. Mies tietysti aavistelee nyt että olen oikeasti yökastelija ja sanoi ettei asia kaada maailmaa mutta kertoi ostaneensa mulle tuleviksi öiksi vaippoja. Pitäiskö mun siis nyt nukkua miehen luona vaipoissa siihen asti että se huomaa etten oikeesti oo yökastelija?
Kommentit (91)
Tuli myös mieleen, että vaippafettari on joko ap, tai sen mies. Jos mies, niin sittenhän kohtalo on tehnyt suurpalveluksen 💟
Tosta saa kutkuttavaa kinkyilyä kyllä.
Itse olen piiska & kotikuri-ihmisiä, mutta näistä on hauska lukea.
Onpas tähän tullut monenlaisia vastauksia. Kiitos asiallisesti vastanneille, osaan nyt suhtautua paremmin noihin vaippoihin ja kyllähän ne tässä kohtaa ovat ainoa oikea ratkaisu. Ne ketkä nauravat ja puhuvat asiattomia, koittakaa miettiä omalle kohdalle, ei ole kivaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa bylsitte sitten vaipan vaihdon yhteydessä?
En kestä :Dd avattu märkä vaippa vaan litisee alla
Voit myös rentouttaa persläpesi ja laskea paskat vaippaan. Mies sitten pesee pillusi ja perseesi paskasta ja kusesta, ja sen jälkeen nussii sua molempiin reikiin.
Tunnustettakoon tässä kohtaa että tää oli provo :D jengi väänsi tän liian seksusalisseksi niin provo meni vähän pilalle. Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Älä alistu. Ei ole miehen asia päättää tuollaista
Näin, hirveää dominointia miehen osalta! Olipa kyseessä mies tai nainen, niin perusoikeus on, että voit pissiä kumppanin sänkyyn!!! Kumppani ei voi sanoa, että asialle pitää tehdä jotain!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 vuotias nainen ja tapaillut nyt hetken aikaa oikein ihanalta vaikuttavaa miestä. Mulla on ollut koko elämäni ajan hyvin satunnaista yökastelu, eli pari kertaa vuodessa olen kastellut sängyn unissani. Nyt kuitenkin on jotenkin käynyt niin huono tuuri, että olen ollut miehen luona 2 kertaa yötä ja molemmilla kerroilla pissinyt sänkyyn. Kotona näin ei ole käynyt kai vuoteen. Mies tietysti aavistelee nyt että olen oikeasti yökastelija ja sanoi ettei asia kaada maailmaa mutta kertoi ostaneensa mulle tuleviksi öiksi vaippoja. Pitäiskö mun siis nyt nukkua miehen luona vaipoissa siihen asti että se huomaa etten oikeesti oo yökastelija?
Paras aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, hirveää dominointia miehen osalta! Olipa kyseessä mies tai nainen, niin perusoikeus on, että voit pissiä kumppanin sänkyyn!!! Kumppani ei voi sanoa, että asialle pitää tehdä jotain!!!
Onko sun mielestä asiallinen tapa sanoa asiasta että ostaa vaippa paketin ja käskee toista käyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Mä jättäisin menemättä jos ois tiedossa yö vaipat päällä. Ap, sun ei tarvii suostua kaikkeen ja päätät itse mitä laitat yöksi päälle :)
Juu, kyllä ap:n ja sinunkin kannattaisi jättää menemättä, jos ette suostu vaippoja laittamaan. Omassa kodissa jokainen saa päättää mitä käyttää, laittaa päälle, mitä tekee, kuinka usein haluaa nukkua märässä sängyssä, jne., mutta toisten kodeissa asia onkin sitten hieman eri juttu. Asunnon omistaja ketoo miten siellä toimitaan, eikä vieras henkilö.
Jos minun sänkyyn pissattaisiin kerrankin, niin takaisin saisi tulla, kun on hankkinut ongelmaansa apua. En ala pesemään petaria ja petivaatteita jonkun toisen henkilön pissaleikkien takia. Aikuisen ihmisen on osattava olla pissaamatta öisin, mutta jos näin kuitenkin tapahtuu, niin lääkäriin mars.
Kerää ittesi nainen. Ihan oikea veto mieheltäsi
Sopikaa miehen kanssa että jos oot vaikka 30 yötä kastelematta vaippaa niin sitten voit nukkua ilman
Olisit kiitollinen että pääset vielä miehen viereen nukkumaan. Yökastelijan pitäisi itse ymmärtää käyttää vaippoja kun nukkuu muualla kuin kotona
Noh Miltäs se tuntui nukkua miehen vieressä vaipat päällä? Ja pysyitkö kuivana
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa oli laittaa vaipat romanttisen illan jälkeen ja sen kanssa oli vaikea nukahtaa kun oli niin paksu. Mutta tarpeeseen tuli, oli aamulla märkä :o ensi viikolla lekuriin, siihen asti vaipat joka yö jalkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä asiallinen tapa sanoa asiasta että ostaa vaippa paketin ja käskee toista käyttämään?
Onhan tämä hyvinkin asiallinen verrattuna että kusrr toisen sänkyyn ja sitten ei tee asialle mitään ja kusee uudelleen. Varsinkin kun jo se ensimmäinen kerran mahhdollisuus on ollut tiedossa. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa oli laittaa vaipat romanttisen illan jälkeen ja sen kanssa oli vaikea nukahtaa kun oli niin paksu. Mutta tarpeeseen tuli, oli aamulla märkä :o ensi viikolla lekuriin, siihen asti vaipat joka yö jalkaan. Ap
Mutta et silti ole yökastelija vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottiko herätä toisen vierestä märissä vaipoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottiko herätä toisen vierestä märissä vaipoissa?
En aluksi edes tajunnut että olin kastellut vaipan kun mies kysyi siitä, tuntui niin kuivalta. Mies sitten sanoi että kyllä se taitaa kuules märkä olla :D ei nolottanut kauheasti, ihmeen luonnolliselta tuntui. Ap
Eli mies on sika jos laittaa sänkyyn pissivän naisen vaippoihin? Mitä muutakaan tuossa voi tehdä, mielestäni hyvin toimittu mieheltä