Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei ole Instagramissa tai sosiaalisessa mediassa?

Vierailija
01.02.2019 |

Ihmetyttää tämä mies jota olen tapaillut nyt pari kertaa. Ilmeisen varakas, tyypillä on stadissa keskusta omistusasunto ja joku tosi hieno sähköauto (Tesla?) ja muutenkin huokuu se että on joku miljoonaperijä tai vastaavaa ja reissaa ympäri maailmaa jatkuvasti.

MUTTA hänestä ei löydy mitään netistä, ei ole instagramia ei sosiaalisia medioita. Että mua RISOO kun ei voi selvittää minkälainen varallisuus hänellä on ja missä hän on milloinkin ja missä reissailee.

Suorastaan v*tuttaa tällaiset miehet joilla ei ole instagramia. Itselleni instagram on lähes elämä enkä voisi elää ilman sitä, ja mikä siinä on että ei pidä instagramia kun on tuollainen elämä ja millä mällätä ja voisi näyttää huimaa elämää muille. En voi YMMÄRTÄÄ!

Haluaisin tietää missä hän menee mutta en voi. Tämä sosiaalisten medioiden puuttuminen on lähes jo deal breaker luokkaa, mutta katsotaan jos hän todella on joku miljoonaperijä tai vastaavaa. Millainen ihminen ei ole Instagramissa tai sosiaalisessa mediassa 2019 vuonna?? Onko täällä jonkun mies samanlainen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäisenä tulee mieleen viisas ihminen.

Vierailija
22/23 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä siinä on että ei pidä instagramia kun on tuollainen elämä ja millä mällätä ja voisi näyttää huimaa elämää muille. En voi YMMÄRTÄÄ!

Jos minulla olisi vastaavaa varallisuutta, niin miksi esittelisin sitä Instagramissa ILMAISEKSI kaikelle kansalle? Voi kuule, Instagramin sijasta saattaisin silloin tehdä tilin johonkin Instagramia vastaavaan MAKSULLISEEN palveluun. Sellaisiakin kun on olemassa. Siellä kun mua ei sitten pääsisi seuraamaan kun vain kuukausimaksua vastaan. Karsisi varmasti kaiken maailman pahimmat pölvästit ja toisten ansioilla liitelevät pois.

Yleensä varattomathan siellä leijuu ja rikkaat pitää rikkaudet piilossa, paitsi tietyt playboyt kuten danbilzerian yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on eilispäivän ilmiöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan