Mistä edullisin rantaloma kesäksi? Kaikki ideat ja vinkit otetaan vastaan, kiitos!
On tullut luvattua lapsille, että mennään mutta rahaa ei ole liikaa.
Kommentit (30)
Vertailemalla. Se vie aikaa kyllä, mutta nii löydät sen onko teille paketti vai erikseen halvin.
kaivat pienen lammikon omaan pihaan ?
Vielä vinkkejä? Kyselen tosissani. Täällä varmaan paljon lapsiperheitä, joilla etelänlomista kokemuksia. ap
Halvimmista en tiedä, mutta me käydään joka kesä pakettimatkoilla. En jaksa ruveta erikseen lentoja ja hotelleja vaan katson esim. aurinkomatkoilta sopivan kohteen ja varaan.
Vaikea vastata, kun riippuu niin paljon muustakin kuin paikasta, kuten ajankohdasta, hotellista.
Itse odottelisin kesäkuun "seksihelteitä" mikä realisoituisi lähinnä pitkiin ja koleisiin sadepäiviin. Siinä olisi lapsilla kotipihalla monta vesilammikkoa
No paljonko teidän budjetti on? Ja montako lähdössä, minkäikäiset lapset?
Me otettiin halvat lennot Espanjaan ja etsittiin netin kautta hintalaatusuhteeltaan meille sopivin majoitus. 4 henkilöä, yhteensä 650 euroa kaikki.
Budjetti pari tonnia. Lähdössä minä sekä 13v ja 9v. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän pitäisi sisältää koko viikon loma, syömiset yms. ap
Budjetti 50 e, lapsia viisi ( 2, 3, 5, 6 ja 8 vuotiaat)
Vierailija kirjoitti:
ei ole ap...
Täytyykö olla ulkomailla? Sitten pärnu.
Jos kotimaa, niin riippuen asuinpaikastanne Yyterin tai Kalajoen hiekkasärkät. Me käymme joka vuosi Yyterissä telttailemassa leirintäalueella ja viettämässä rantaelämää. On myös eri tasoisia mökkejä, jos telttaelämä ei viehätä. Meillä juuri lapsista se telttailu on tärkeintä.
Jos Ahvenanmaa, niin googlaa Degersand. Jälleen mökkejä tai telttailua.
Riippuu täysin budjetistanne. Viikoksi pääsee jo Kreikkasn tai Espanjaan hotelkilomalle n.500 e/henkilö. Valmismatka selkeämpi, jos ei halua räätälöidä lentoja ja majoitusta. Lapset saavat myös alennusta näistä usein. Puolihoito voi olla edullinen ja vaivaton ratkaisu.
Kreikasta tai Espanjasta edullisia hotelleja / kohteita? Entäs Bulgaria, onko täältä kokemuksia? ap
All inclusive -tarjoukset kannattaa tsekata. tietää kaikki kustannukset etukäteen ja lasten kans niin helppo.
Menet lähimmälle biitsille teltan kanssa parin kaljakorin ja roiskeläppävuoden kera. Kusi ja paska saattaa lentää, mutta ei tule tyyriiksi.
Ellei oo rahaa lähteä niin pysykää kotimaassa.
Pärnuun?