Millainen ihminen ei ole Instagramissa tai sosiaalisessa mediassa?
Ihmetyttää tämä mies jota olen tapaillut nyt pari kertaa. Ilmeisen varakas, tyypillä on stadissa keskusta omistusasunto ja joku tosi hieno sähköauto (Tesla?) ja muutenkin huokuu se että on joku miljoonaperijä tai vastaavaa ja reissaa ympäri maailmaa jatkuvasti.
MUTTA hänestä ei löydy mitään netistä, ei ole instagramia ei sosiaalisia medioita. Että mua RISOO kun ei voi selvittää minkälainen varallisuus hänellä on ja missä hän on milloinkin ja missä reissailee.
Suorastaan v*tuttaa tällaiset miehet joilla ei ole instagramia. Itselleni instagram on lähes elämä enkä voisi elää ilman sitä, ja mikä siinä on että ei pidä instagramia kun on tuollainen elämä ja millä mällätä ja voisi näyttää huimaa elämää muille. En voi YMMÄRTÄÄ!
Haluaisin tietää missä hän menee mutta en voi. Tämä sosiaalisten medioiden puuttuminen on lähes jo deal breaker luokkaa, mutta katsotaan jos hän todella on joku miljoonaperijä tai vastaavaa. Millainen ihminen ei ole Instagramissa tai sosiaalisessa mediassa 2019 vuonna?? Onko täällä jonkun mies samanlainen?
Kommentit (23)
Niin ja kysyin asiasta ja hän sanoi ettei hänellä ole kiinnostusta jakaa elämäänsä koko maailmalle. Just. ap
Voi että sentään. Ymmärrän tuskasi.
Ap:n tähtäimessä oleva mies lienee porvoolainen, mutta itse en ole sosiaalisessa mediassa koska minulla on julkinen ammatti ja arvostan yksityisyyttäni yli kaiken.
On kyse henkilöstä, joka on paljon ap:n yläpuolella.
Huh huh aika huono perse täytyy olla jos ei ole instassa.
Minä en ole sosiaalisessa mediassa, koska en halua kuluttaa aikaani.
Kyllä sellaisessa miehessä on taatusti jotain vikaa!
T: Eija
Ihan hauska ajatus, mutta meni vähän yli. Jotenkin tuo "instagram on lähes elämä" ei vain kuulosta todelta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska ajatus, mutta meni vähän yli. Jotenkin tuo "instagram on lähes elämä" ei vain kuulosta todelta.
Yllättyisit kun tietäisit totuuden. Monelle se niin vain on.
Ei ole minullakaan enää mitään sometiliä, silloin kun oli (pari vuotta) en todellakaan jakanut varallisuuttani toisten nähtäväksi, toki sillä kavereita saisi mutta nehän juoksee vain rahan perässä.
Olen mies, enkä ole Instagramissa. Mitä minä joillain pyllistelykuvilla siellä siitä saisin?
Mut hei, voidaanhan tehdä niin, että mä teen Instagram-tilin, mutta jätän sen täysin tyhjäksi. En laita sinne ainuttakaan kuvaa tai julkaisua. Oonx mä sit niinq parempi ihminen? :)
Tää on miehen kirjoittama, haisee kilometrin päähän. En vielä alkais kirjailijaksi näillä lahjoilla, Reginan naisen unelmatkin oli tähän verrattuna korkeakirjallisuutta.
Eikö Instagram ole ihan koko historiansa ajan ollut enempi sellainen nuorten naisten juttu? Ei siellä ole, eikä tule koskaan olemaankaan läheskään kaikkia miehiä.
Eiköhän teidän välissä ole ihan liian suuri kuilu, molemmat ihan eri maailmoista. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
mikä siinä on että ei pidä instagramia kun on tuollainen elämä ja millä mällätä ja voisi näyttää huimaa elämää muille. En voi YMMÄRTÄÄ!
Jos minulla olisi vastaavaa varallisuutta, niin miksi esittelisin sitä Instagramissa ILMAISEKSI kaikelle kansalle? Voi kuule, Instagramin sijasta saattaisin silloin tehdä tilin johonkin Instagramia vastaavaan MAKSULLISEEN palveluun. Sellaisiakin kun on olemassa. Siellä kun mua ei sitten pääsisi seuraamaan kun vain kuukausimaksua vastaan. Karsisi varmasti kaiken maailman pahimmat pölvästit ja toisten ansioilla liitelevät pois.
Miehestäni ei myöskään löydy yhtään mitään netistä. Ei löydy edes puhelinnumeroa, koska se on salainen. Emme ole kumpikaan fbssä, Instagramissa, twitterissä, emmekä missään muuallakaan. Nettiä käytämme laskujen maksamiseen, uutisten lukemiseen, sähköpostien lähettämiseen, elokuvien katseluun, musiikin kuunteluun jne. Minusta löytyy nimi, kuvia ja juttuja yritykseeni liittyen, mutta yksityiselämän puolelta ei löydy yhtään mitään. En koe, että olemme jääneet kuitenkaan mistään paitsi, vaikka olemmekin näin epäseksikkäitä somen kannalta
Normaalit ihmiset ei ole noissa turhakkeissa. Pidä miehestä kiinni, taitaa olla harvinaista herkkua.
Että tämmöistä taas tänään Porvoossa.