Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavaa, kun naapurista kantautuu aika paljon puhetta.

Vierailija
01.02.2019 |

Ei muuten mut yleensä sieltä ei ole kuulunut mitään. Ilmeisesti naapurit kuulee aika hyvin, kun soitan ja laulan täällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa on yleensä sellaista, kannattaa tottua tai muuttaa muualle.

Vierailija
2/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa asuessa kuuluu myös muita kummia ääniä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naimista on kuulunut, nikkarointia ja sängyn kolinaa. Ilmeisesti kovin hiljaisia noi naapurit muuten, kun vasta ekan kerran kunnolla kuulen puhetta. Ap

Vierailija
4/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa on yleensä sellaista, kannattaa tottua tai muuttaa muualle.

Tässä asun ekassa kerroksessa liiketilan päällä ja kysyin kerran liikettä pitävä ltä naiselta, että haittaako mun melu. Ei ollut kuulunut mitään. Ei tietty tarkoita, etteikö muihin suuntiin voisi kuulua. Ap

Vierailija
5/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä, aamusta iltaan kuullokkeet korvilla, ei naapurit häiritse.

Vierailija
6/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu minulla. Minulla on aiemmin ollut hiljaisempia naapureita eikä sieltä ole kuulunut juurikaan ääniä, itse olen soitttanut kitaraa ja laulanut. Nyt on viimeisen puolen vuoden ajan kuulunut aika paljon ääniä, ihan puhettakin, vaikka ei siitä sisällöstä juuri selvää saa, ja nyt omat laulusessiot on alkanut nolottaa.

Vierailija
7/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu minulla. Minulla on aiemmin ollut hiljaisempia naapureita eikä sieltä ole kuulunut juurikaan ääniä, itse olen soitttanut kitaraa ja laulanut. Nyt on viimeisen puolen vuoden ajan kuulunut aika paljon ääniä, ihan puhettakin, vaikka ei siitä sisällöstä juuri selvää saa, ja nyt omat laulusessiot on alkanut nolottaa.

:D ihanaa että en ole yksin!

Mutta olet varmaan siinä ajan kuluessa kumminkin kehittynyt jonkin verran.

Vierailija
8/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne harrastaa seksiä! heheh - Ap

Vierailija
9/9 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D ihanaa että en ole yksin!

Mutta olet varmaan siinä ajan kuluessa kumminkin kehittynyt jonkin verran.

Olen toki. Soittamisessa ja laulamisessahan on se "huono" puoli, ettei niitä oikein voi hiljaa harrastaa, ainakaan laulamista. On tämä omaa laulamistani hieman rajoittanut, kun tiedostaa sen kuuluvuuden, mutta toisaalta mietin ettei siitä kannattaisi liikaa välittää. On se harrastus kuitenkin minulle paljon iloa tuonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi