Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jussi, 45, huomasi sukunimensä vaihtuneen aivan yllättäen – siitä alkoi viiden vuorokauden piina

Vierailija
01.02.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005986422.html

Taisi Jussi kuitenkin tehdä kärpäaestä härkäsen. Toivon että kelan virkailijat kiinnittäisivät huomiota siihen että Jussilla on kirjat ilmeisesti Turussa, mutta ilmeisesti asuu kuitenkin Salossa naisystävän luona. Ja siihen onko tuleva reissu toteutettu tämän kikkailun rahalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jussi...

Vierailija
2/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli suo kuokka ja Jussi. Tästä se lähtee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin...Jussi parka.

Vierailija
4/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toivottavasti joku Kelan virkailija lukisi jutun myös niin varmistetaan ettei järjestelmää käytetä hyväksi.

Vierailija
5/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni vuoksi erilaisten virkailijoiden kanssa tekemisissä paljon. Ja virheitä tapahtuu koko ajan. Joskus ne ovat noita huolimattomuuksia, ja joskus kyse on silkasta ammattitaidottomuudesta. Kun huomaan virheen, niin pyydän tietenkin korjaamaan se. Joskus se korjataan ja joskus ei. Mitään korvauksia noista ei saa. Aina vedotaan johonkin: asia on jo korjattu, tilanne on mennyt ohi, minulle ei esitetty vaatimuksia (joten minulle ei syntynyt kuluja), jne. Huomiotta jätetään se, että kuluja syntyy asian selvittämisestä, asiantuntija-avun palkkaamisesta, ajankäytöstä, jne.

Virkailijoilla ei ole mitään vastuuta työssään. Omalla huolimattomuudella saa aiheuttaa sivullisille vaikka kuinka kuluja, eikä virkailija joudu siitä mihinkään vastaamaan. Siksi onkin ihan naurettavaa, kun välillä ne samat virkailijat perustelevat palkankorotuksensa sillä, että heillä on niin kova vastuu työssään. Sen päivän kun näkisi, että ottavat jotain vastuuta!

Vierailija
6/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussipussi puita nussi.

Vierailija
7/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jumala mikä neiti. Ei ihme että tämäkin sika on jätetty.