Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia olet VARASTANUT

Vierailija
01.02.2019 |

Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden aina hotelliaamiaiselta taskut täynnä keitettyjä kananmunia enkä edes tiedä miksi. Tämä on totta eikä mikään vitsi!

Mitenkäs kolesteroliarvot?

Onko nekin pöllittävien listalla...?

Vierailija
62/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä varastelin meikkejä. Aika paljon ehdin ennen kuin jäin kiinni, onneksi jäin! Se oli hyvä opetus enkä ole sen jälkeen varastanut kertaakaan. Edelleen hävettää tuo aika, tyhmä teini olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin laivoilla hyteisä on saippua seinässä. Minulla on pieni pullo mukana ja siihen sitä otan aina mukaan kotiin viemiseksi. Totta myös!

Vierailija
64/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasliinoja nipuittain kahviloista. Ei tarvii koskaan kotiin ostaa.

Vierailija
65/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteaikoina liikuin kolmen muun tytön kanssa porukassa. Käytiin usein viereisen kaupungin kauppakeskukseen yhessä meikkikauppassa näpistelemässä. Ei koskaan jääty kiinni. Meikkejä ja hajuvesiä lähti useiden satojen eurojen edestä mukaan. Edelleenkin ihmettelen miten meitä ei huomattu. Sittemmin toi kauppa on poistunut kys. kauppakeskuksesta.

Vierailija
66/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoista olen pöllinyt ihan mitä vaan. Harva luultavasti on varastanut konditorioista. Meitsi tilasi kerran juhliin neljä täytekakkua ja antoi tuulesta temmatun osoitteen laskutukseen.  Tämä siis 80-luvulla.

Olen myös harrastanut ravintoloissa ns. juoksuaterioita. Niistäkin on aikaa jo kymmeniä vuosia enkä enää jaksaisi juosta niin kovaa portsaria karkuun 😂

No et varmaan kun sä olet oletettavasti aika läski? 🤔 söiksä ne 4 täytekakkua yksin?

Hmm.. 🤔

Syötkö itse kaikki tarjottavat, jos järjestät juhlat?

Vierailija
67/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tämä ketju on varmaan jossain lehtijutussa.

Vierailija
68/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatun siankorvan ja ruutuvihkon.

Vierailija
69/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan aikaa työnantajalta. Työnantaja varastaa maksamalla huonoa palkkaa.

Vierailija
70/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisellä sairaalareissulla onnistuin ottamaan mukaani kaksi lakanaa ja kaksi pyyhettä! Edellisellä kerralla otin lämpöpeiton.

Vierailija
71/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit ja sairaalat on parhaita!

Vierailija
72/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin puolivahingossa synnäriltä verkkoalushousut. Mulla oli ne päällä kun tein lähtöä enkä huomannut vasta kuin sitten kun kävin vessassa. Dang! En jaksanut ruveta enää vaihtamaan omia housuja tilalle. Siinä sitten kun menin lähtöselvitystä kohti hoitsu sanoi että mutta sinultahan piti poistaa sektiotikit ennen lähtöä, tehdään se nyt. Samassa muistin ne päälläni olevat verkkohousut ja tajusin jääväni kiinni ja ilmeeni oli varmaan niin tuskainen että hoitsu sanoi että okei, käy poistattamassa ne kotipaikkakunnalla neuvolassa. Ja niin kävin.

Vierailija
73/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin puolivahingossa synnäriltä verkkoalushousut. Mulla oli ne päällä kun tein lähtöä enkä huomannut vasta kuin sitten kun kävin vessassa. Dang! En jaksanut ruveta enää vaihtamaan omia housuja tilalle. Siinä sitten kun menin lähtöselvitystä kohti hoitsu sanoi että mutta sinultahan piti poistaa sektiotikit ennen lähtöä, tehdään se nyt. Samassa muistin ne päälläni olevat verkkohousut ja tajusin jääväni kiinni ja ilmeeni oli varmaan niin tuskainen että hoitsu sanoi että okei, käy poistattamassa ne kotipaikkakunnalla neuvolassa. Ja niin kävin.

Siis varastit tikitkin!!

Vierailija
74/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslaitokselta vein jäätävän ruman henkarin, kesätyöpaikalta lusikan ja yhdeltä tanssilavalta vein kännipäissä tuhkakuppina olleen muovikulhon. En osaa antaa näille varkauksille mitään selitystä... Mutta kaikki tavarat ovat olleet käytössä vuosikausia!

Vierailija
75/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivähoidon tädin lapsi oli toisinaan ilkeä ja itsekäs, hänen leluillaan ei saanut leikkiä. Varastin häneltä kerran pienen pienen smurffifiguurin ja piilotin hoitokoriini. Kotona tuli niin huono omatunto että palautin smurffin seuraavana päivänä vähin äänin. Siihen jäi mun varkaanura. 😂

Vierailija
76/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvikassaa (kolikkolaatikko) olen silloin tällöin keventänyt. Tuttavien luona joskus irtonaisia seteleitä laitan parempaan talteen. Käytettyä tavaraa ei mielestäni kannata varastaa, ainakaan tuttavilta, koska myyminen on vaivalloista ja sisältää riskejä. 

Vierailija
77/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis varastit tikitkin!!

Ou nou, no niin tein :D.

Vierailija
78/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kun lennoilla oli vielä oikeat lusikat, otin joka lentoyhtiöltä teelusikan. On hieno kokoelma lusikkoja joissa lentoyhtiöden merkit. Nykyisin otan vain oksennuspusseja...

Vierailija
79/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivapaketin pikkulapsena. 

Olin äitini kanssa kaupassa ja hän käski hakea hiivaa paketin. Minulla oli semmoinen iso talvitakki, jossa oli isot taskut. Taskuissa minulla oli tapana aina pitää käsiä. No sitten vahingossa laiton käteni taskuun ja hiivapala mukana ja hiiva unohtui sinne. Kotona huomasin asian. Vein hiivan jääkaappiin. En uskaltanut sanoa äidilleni mitään. 

Pitäisikö asia paljastaa äitilleni reilun 25 vuoden jälkee? :D

Vierailija
80/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus esiteininä olen varastanut tiimarista sellaisia pienellä kammalla kiinnilaitettavia neon värisiä hiuslisäkkeitä/koristeita. Ne olivat liian kalliita lompakolleni ja yksi olisi näyttänyt tyhmälle, joten kikkailin samaan kiinnikkeeseen kiinni toisenkin ja maksoin kassalla sen yhden hinnan. Varastin siis toisen niistä, mutta kassakaan ei huomannut asiaa, vaikka piti sitä kädessään. Samoin olen tiimarista varastanut saman ikäisenä huulipunan. Muutaman kerran olen parkkipaikalla huomannut, että kaupasta on joku pieni patukka tai kynä jäänyt jonnekin kärryjen pimentoon tai takin alle tms. enkä ole sitten jaksanut lähteä kiikuttamaan sitä takaisin kassalle. Väärin se tietenkin on, mutta en mitään tavaroita tietoisesti minnekään yritä piilotella ja yleensä nostelen kaikki tavarat ylös, jotta näen ettei alle ole mitään jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän