Mitä kaikkia olet VARASTANUT
Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.
Kommentit (132)
Punnitsin kotimaiset tomaatit ulkomaisina.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkia varastin kaupasta pari kertaa. Kerran varastin kurkun vahingossa kun se jäi kärryyn sillain rukkasten alle enkä huomannut sitä.
Mullekin kävi semmonen vahinko. Pari kaljalavaa jäi sinne kärryjen alaritilälle.
Lapsena/nuorena varastin aika paljon kaupoista. Karkkia, limua, tupakkaa, alkoholia jne. Joskus varastin pyörän koska en jaksanut kävellä keskellä yötä montaa kilometriä kotiin. Nuorena myös varastin kavereille tupakkaa pyynnöstä ja he sitten maksoivat minulle niistä askeista. Ei mulla ole huono omatunto, mutta ei se kyllä yhtään viisasta ollut. Nyt aikuisempana oon sitten ihan päinvastainen enkä tykkää rikkoa sääntöjä/lakeja ollenkaan tai tehdä mitään luvatonta. Tuo varastelu mulla loppui varmaan 7-luokan jälkeen enkä sen jälkeen ole edes pystynyt elokuvaa lataamaan.
Aikuisiällä varastin vahingossa, olin ostamassa sellaista hiuskoristetta jonka laitoin ranteeseen roikkumaan siksi aikaa kun katselin muita juttuja ja halusin sormet vapaaksi. Reteästi kassallakin maksoin muut ostamani tuotteet niin, että se iso kimaltava hiuspanta roikkui siinä samassa ranteessa millä korttia käytin eikä myyjäkään huomannut mitään. Huomasin sen hetken kuluttua kun liikkeestä lähdin ja palasin sinne sitten kertomaan asian ja maksoin sen pannan.
Kokkikoulussa ollessani pöllin opetusravintolasta viinaksia sen minkä ehdin.
Kamalaa kun alkoi itkettään. Mä varastin lapsena mummoltani makkaran. Ihan silkkaan nälkääni sen tein. Äiti oli jälleen jossain ryyppyreissulla, enkä kehdannut sanoa sitä mummolle. Voi mua pientä.
Asun ulkomailla ja sain kerran vuosia sitten kutsun Suomen suurlähettilään asunnolle Itsenäisyyspäivä juhlaan. Varastin pienen pyyhkeen suurlähettilään vierasvessan kaapista. En tiedä edes miksi. Avasin kaapin ja sulloin sen käsilaukkuuni. Myöhemmin heitin sen pois.
Alle 10-vuotiaana varastin kirjastosta kirjan nimeltä "Pete, Pii ja pikkuinen". Aihepiiri kiehtoi kamalasti, mutten kehdannut sitä lainata, saati lueskella kirjastossa. Pidin kirjaa kotona sängyn alla piilossa, ja luin sitä vain jos satuin olemaan yksin kotona. Jännää :)
Olen varastanut teininä tahallani kaverin kanssa liiman jostain Tarjoustalon halpiskynsipaketista. Vahingossa olen varastanut suklaalevyn, oli jäänyt kärryn pohjalle kassien alle. Joku pikkupiru minussa oli jäljellä, sillä en mennyt takaisin sisään sanomaan ja maksamaan.
En ole varastanut kuin omenan naapurin omenapuusta ja mansikoita pienempänä 9-vuotiaana mansikkapellolta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.
En oikiasti ole koskaan varastanut mitään, en edes hotellihuoneen kynää.Voin kyllä sanoa että olen harvinaisuus.Nyt olen 46v
Vierailija kirjoitti:
Lapsena/nuorena varastin aika paljon kaupoista. Karkkia, limua, tupakkaa, alkoholia jne. Joskus varastin pyörän koska en jaksanut kävellä keskellä yötä montaa kilometriä kotiin. Nuorena myös varastin kavereille tupakkaa pyynnöstä ja he sitten maksoivat minulle niistä askeista. Ei mulla ole huono omatunto, mutta ei se kyllä yhtään viisasta ollut. Nyt aikuisempana oon sitten ihan päinvastainen enkä tykkää rikkoa sääntöjä/lakeja ollenkaan tai tehdä mitään luvatonta. Tuo varastelu mulla loppui varmaan 7-luokan jälkeen enkä sen jälkeen ole edes pystynyt elokuvaa lataamaan.
Aikuisiällä varastin vahingossa, olin ostamassa sellaista hiuskoristetta jonka laitoin ranteeseen roikkumaan siksi aikaa kun katselin muita juttuja ja halusin sormet vapaaksi. Reteästi kassallakin maksoin muut ostamani tuotteet niin, että se iso kimaltava hiuspanta roikkui siinä samassa ranteessa millä korttia käytin eikä myyjäkään huomannut mitään. Huomasin sen hetken kuluttua kun liikkeestä lähdin ja palasin sinne sitten kertomaan asian ja maksoin sen pannan.
Olet kuin minä. Tosin huomasin sen hiushomman ranteessani vasta töihin palattuani ruokikselta.Päätin mennä seuraavana päivänä mennä maksamaan. No en kuitenkaan mennyt, olisi maksanut jotain 1,5 €.Eli olen varas edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä loputkin rahat.
t. Kokoomus
Kyllä me uskomme vähemmälläkin että vaalit ovat tulossa, pikku punikki.
Varastan yhteisestä ajasta perheen kanssa, mielummin palstailen av:lla.
Kirjoja, lehtiä, taidetarvikkeita, työkaluja, elintarvikkeita, vaatteita, retkeilyvarusteita...vaikka mitä. Olin teininä kunnon kleptomaani ja nykyään hävettää moinen touhu. Näin anonyymisti voin asiasta kirjoittaa, mutta kuolisin jos läheiseni tietäisivät, millaista elämää vietin nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kun alkoi itkettään. Mä varastin lapsena mummoltani makkaran. Ihan silkkaan nälkääni sen tein. Äiti oli jälleen jossain ryyppyreissulla, enkä kehdannut sanoa sitä mummolle. Voi mua pientä.
Voi sinua 💗
Miksi et kertonut mummollesi nälästäsi ja tilanteestasi yleensäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua 💗
Miksi et kertonut mummollesi nälästäsi ja tilanteestasi yleensäkin?
Mummu paheksui äidin reissuja ja minä tietenkin rakastin äitiäni kaikesta huolimatta ja salailin sen tekemisiä. Niin se lapsen mieli toimii.
Yllättävän pitkäkyntistä rosvoporukkaa on tälläkin palstalla.
Ilmeisesti toisille on normaalia ottaa mukaansa kaikki mikä ei ole ketjulla kiinni.
Ravintolassa varastan toisten paukut ja kaljat, en ole vuosiin ravintolassa maksanut yhtään juomaa.
Tupakkia varastin kaupasta pari kertaa. Kerran varastin kurkun vahingossa kun se jäi kärryyn sillain rukkasten alle enkä huomannut sitä.