Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia olet VARASTANUT

Vierailija
01.02.2019 |

Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkia varastin kaupasta pari kertaa. Kerran varastin kurkun vahingossa kun se jäi kärryyn sillain rukkasten alle enkä huomannut sitä.

Vierailija
22/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka- ja omenavarkaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsin kotimaiset tomaatit ulkomaisina.

Vierailija
24/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkia varastin kaupasta pari kertaa. Kerran varastin kurkun vahingossa kun se jäi kärryyn sillain rukkasten alle enkä huomannut sitä.

Mullekin kävi semmonen vahinko. Pari kaljalavaa jäi sinne kärryjen alaritilälle.

Vierailija
25/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena/nuorena varastin aika paljon kaupoista. Karkkia, limua, tupakkaa, alkoholia jne. Joskus varastin pyörän koska en jaksanut kävellä keskellä yötä montaa kilometriä kotiin. Nuorena myös varastin kavereille tupakkaa pyynnöstä ja he sitten maksoivat minulle niistä askeista. Ei mulla ole huono omatunto, mutta ei se kyllä yhtään viisasta ollut. Nyt aikuisempana oon sitten ihan päinvastainen enkä tykkää rikkoa sääntöjä/lakeja ollenkaan tai tehdä mitään luvatonta. Tuo varastelu mulla loppui varmaan 7-luokan jälkeen enkä sen jälkeen ole edes pystynyt elokuvaa lataamaan.

Aikuisiällä varastin vahingossa, olin ostamassa sellaista hiuskoristetta jonka laitoin ranteeseen roikkumaan siksi aikaa kun katselin muita juttuja ja halusin sormet vapaaksi. Reteästi kassallakin maksoin muut ostamani tuotteet niin, että se iso kimaltava hiuspanta roikkui siinä samassa ranteessa millä korttia käytin eikä myyjäkään huomannut mitään. Huomasin sen hetken kuluttua kun liikkeestä lähdin ja palasin sinne sitten kertomaan asian ja maksoin sen pannan.

Vierailija
26/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikoulussa ollessani pöllin opetusravintolasta viinaksia sen minkä ehdin.

Vierailija
27/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun alkoi itkettään. Mä varastin lapsena mummoltani makkaran. Ihan silkkaan nälkääni sen tein. Äiti oli jälleen jossain ryyppyreissulla, enkä kehdannut sanoa sitä mummolle. Voi mua pientä.

Vierailija
28/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja sain kerran vuosia sitten kutsun Suomen suurlähettilään asunnolle Itsenäisyyspäivä juhlaan. Varastin pienen pyyhkeen suurlähettilään vierasvessan kaapista. En tiedä edes miksi. Avasin kaapin ja sulloin sen käsilaukkuuni. Myöhemmin heitin sen pois.

Vierailija
29/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10-vuotiaana varastin kirjastosta kirjan nimeltä "Pete, Pii ja pikkuinen". Aihepiiri kiehtoi kamalasti, mutten kehdannut sitä lainata, saati lueskella kirjastossa. Pidin kirjaa kotona sängyn alla piilossa, ja luin sitä vain jos satuin olemaan yksin kotona.  Jännää :)

Vierailija
30/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut teininä tahallani kaverin kanssa liiman jostain Tarjoustalon halpiskynsipaketista. Vahingossa olen varastanut suklaalevyn, oli jäänyt kärryn pohjalle kassien alle. Joku pikkupiru minussa oli jäljellä, sillä en mennyt takaisin sisään sanomaan ja maksamaan.

Vierailija
31/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varastanut kuin omenan naapurin omenapuusta ja mansikoita pienempänä 9-vuotiaana mansikkapellolta.

Vierailija
32/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.

En oikiasti ole koskaan varastanut mitään, en edes hotellihuoneen kynää.Voin kyllä sanoa että olen harvinaisuus.Nyt olen 46v

Vierailija
33/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena/nuorena varastin aika paljon kaupoista. Karkkia, limua, tupakkaa, alkoholia jne. Joskus varastin pyörän koska en jaksanut kävellä keskellä yötä montaa kilometriä kotiin. Nuorena myös varastin kavereille tupakkaa pyynnöstä ja he sitten maksoivat minulle niistä askeista. Ei mulla ole huono omatunto, mutta ei se kyllä yhtään viisasta ollut. Nyt aikuisempana oon sitten ihan päinvastainen enkä tykkää rikkoa sääntöjä/lakeja ollenkaan tai tehdä mitään luvatonta. Tuo varastelu mulla loppui varmaan 7-luokan jälkeen enkä sen jälkeen ole edes pystynyt elokuvaa lataamaan.

Aikuisiällä varastin vahingossa, olin ostamassa sellaista hiuskoristetta jonka laitoin ranteeseen roikkumaan siksi aikaa kun katselin muita juttuja ja halusin sormet vapaaksi. Reteästi kassallakin maksoin muut ostamani tuotteet niin, että se iso kimaltava hiuspanta roikkui siinä samassa ranteessa millä korttia käytin eikä myyjäkään huomannut mitään. Huomasin sen hetken kuluttua kun liikkeestä lähdin ja palasin sinne sitten kertomaan asian ja maksoin sen pannan.

Olet kuin minä. Tosin huomasin sen hiushomman ranteessani vasta töihin palattuani ruokikselta.Päätin mennä seuraavana päivänä mennä maksamaan. No en kuitenkaan mennyt, olisi maksanut jotain 1,5 €.Eli olen varas edelleen.

Vierailija
34/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiltä loputkin rahat.

t. Kokoomus

Kyllä me uskomme vähemmälläkin että vaalit ovat tulossa, pikku punikki.

Vierailija
35/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan yhteisestä ajasta perheen kanssa, mielummin palstailen av:lla.

Vierailija
36/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, lehtiä, taidetarvikkeita, työkaluja, elintarvikkeita, vaatteita, retkeilyvarusteita...vaikka mitä. Olin teininä kunnon kleptomaani ja nykyään hävettää moinen touhu. Näin anonyymisti voin asiasta kirjoittaa, mutta kuolisin jos läheiseni tietäisivät, millaista elämää vietin nuoruudessani. 

Vierailija
37/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kun alkoi itkettään. Mä varastin lapsena mummoltani makkaran. Ihan silkkaan nälkääni sen tein. Äiti oli jälleen jossain ryyppyreissulla, enkä kehdannut sanoa sitä mummolle. Voi mua pientä.

Voi sinua 💗

Miksi et kertonut mummollesi nälästäsi ja tilanteestasi yleensäkin?

Vierailija
38/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua 💗

Miksi et kertonut mummollesi nälästäsi ja tilanteestasi yleensäkin?

Mummu paheksui äidin reissuja ja minä tietenkin rakastin äitiäni kaikesta huolimatta ja salailin sen tekemisiä. Niin se lapsen mieli toimii.

Vierailija
39/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän pitkäkyntistä rosvoporukkaa on tälläkin palstalla.

Ilmeisesti toisille on normaalia ottaa mukaansa kaikki mikä ei ole ketjulla kiinni.

Vierailija
40/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa varastan toisten paukut ja kaljat, en ole vuosiin ravintolassa maksanut yhtään juomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän