Mitä kaikkia olet VARASTANUT
Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.
Kommentit (132)
Ahkerilta työläisiltä heidän rahansa.
—Demari
Vierailija kirjoitti:
Lapsena tarhasta muovisen koirafiguurin joka oli samaa rotua kun meidän silloinen koira.
Tästä tulikin mieleeni, että tehtiin parin kamun kanssa eräänä kesäyönä keikka päiväkotiin. Isoon muovisaaviin sullottiin kaikkea mahdollista ja päällimmäiseksi pari isoa mattoa. "Onneksi" sillä vastaan tuli ihmisiä ja ne luuli, että ollaan aamuyöstä menossa mattopyykille.
Vessapaperia ja tyhjiä tuoppeja baarista ja toimistotarvikkeita. Kaupasta en uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa varastan toisten paukut ja kaljat, en ole vuosiin ravintolassa maksanut yhtään juomaa.
Seuraavan kerran kun jätän lasin pöytään, niin tuo pissa on olutta....
Joskus kioskilla käydessä kynän saatan laittaa vahingossa taskuun.
Kerran S-marketissa pakatessani ostoksiani, ihmettelin kun niiden vieressä oli tuote, jota en ostanut. Se oli sellainen tarrapyörylä, jolla poistetaan karvat vaatteista, ilmeisesti jäänyt edelliseltä sinne päätyyn, nakkasin omaan kassiini.
Toisen kerran Prismassa ostoksiani pakatessa huomasin, että edelliseltä asiakkaalta oli jäänyt päätyyn jokin mehupurkki, pakkasin omiin kasseihin mukaan.
Kyllä pitäisi aina tarkistaa se laari, että kaikki tuli mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa varastan toisten paukut ja kaljat, en ole vuosiin ravintolassa maksanut yhtään juomaa.
Tästä olen tehnyt taiteenlajin; valomerkin jälkeen piti poistua ja niin sitten poistuin melkein täysi lonkerolasi mukanani.
Vaikka mitä, jos vain on mitä tarvitsen. Tilaisuus tekee minusta aina varkaan. Mutta en ikinä varastaisi kaupasta. Esim. hotellihuoneesta lähtiessä vien aina mukanani kaiken vessapaperin. Hotellien aamiaiselta mahdollisimman monta teepussia laukkuun ja taskuihin.
Vierailija kirjoitti:
....helpompi näin päin: lentokonetta en ole pöllinyt.
Sellaisenkin teki yksi suomalainen kyllä. Aika koomiseksi jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitä, jos vain on mitä tarvitsen. Tilaisuus tekee minusta aina varkaan. Mutta en ikinä varastaisi kaupasta. Esim. hotellihuoneesta lähtiessä vien aina mukanani kaiken vessapaperin. Hotellien aamiaiselta mahdollisimman monta teepussia laukkuun ja taskuihin.
Myymäläetsivänä Stockmannilla toiminut Antto Terras kirjoitti kirjassaan Stockmann Yard, että lähikaupastaan ei kannata varastaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole varastanut kuin omenan naapurin omenapuusta ja mansikoita pienempänä 9-vuotiaana mansikkapellolta.
Omenavarkauden takia jouduttiin paratiisista ja synnit niskaan ja töitä paiskimaan ja kivulla synnyttämään ettei kannata yhtään vähätellä. Perisynti on iso juttu.
Hotelleissa otan käytävillä olevista siivouskärryistä (kun siivooja on huoneissa) pieniä saippuoita, shampoita ym. niin paljon ja usein kuin voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen tehnyt taiteenlajin; valomerkin jälkeen piti poistua ja niin sitten poistuin melkein täysi lonkerolasi mukanani.
Nyt kun mietin tätä niin eihän tää ollut varkaus. Oli joku pikkurikos, kun kuljetin alkoholia anniskelualueen ulkopuolelle. Tosin kähvelsinhän minä sen lasin.
Minä lähden aina hotelliaamiaiselta taskut täynnä keitettyjä kananmunia enkä edes tiedä miksi. Tämä on totta eikä mikään vitsi!
Niin viimekädessähän maapalloa jos avaruudesta katselisi niin voisi olla outoa että siitä maapllolta saadut tavarta kuuluvat jollekin yhdelle tai maa -alue.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden aina hotelliaamiaiselta taskut täynnä keitettyjä kananmunia enkä edes tiedä miksi. Tämä on totta eikä mikään vitsi!
Mitenkäs kolesteroliarvot?
Vierailija kirjoitti:
Kaupoista olen pöllinyt ihan mitä vaan. Harva luultavasti on varastanut konditorioista. Meitsi tilasi kerran juhliin neljä täytekakkua ja antoi tuulesta temmatun osoitteen laskutukseen. Tämä siis 80-luvulla.
Olen myös harrastanut ravintoloissa ns. juoksuaterioita. Niistäkin on aikaa jo kymmeniä vuosia enkä enää jaksaisi juosta niin kovaa portsaria karkuun 😂
No et varmaan kun sä olet oletettavasti aika läski? 🤔 söiksä ne 4 täytekakkua yksin?
Vierailija kirjoitti:
Tähän on selitys psykoanalyyttinen: jos olet nainen haluat peniksen tai muuten vaan munaa. Jos mies niin haluat isomman .
Joskus muksuna kun käytiin veljen kanssa ostamassa karkkia kaupasta ja äiti käski tuoda myös nuoremmalle sisaruksellemme jotain niin laitoin sen sitten "fiksuna tyttönä" kädessä kantamaani pyöräilykypärään oikeasti tarkoituksenani oikeasti se maksaa. No sinne unohtui ja ulkona huomasin sen ja lähes itkin törkeää varkauttani, mutten uskaltanut mennä sisään maksamaan sitä.
Tãältãhän saa hyviä ideoita!
Kleptomaanien Niksi Pirkka.
Lapsena varastin kaverilta pienen nallen. Sitten toiselta yhden kirjan. Kateudestahan näin tein. Teininä lähti kaupoista karkkia, meikkejä, koruja ja huiveja. En edes käyttänyt meikkiä, enkä oikeastaan korujakaan. Kovis piti olla ja se oli vähän liian helppoa. Aikuisiällä en ainakaan muista varastaneeni mitään, johtunee siitä, että olen nykyään lain toisella puolella. Teiniajan varastelukokemukset ovat kyllä antaneet perspektiiviä työhön.