Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia olet VARASTANUT

Vierailija
01.02.2019 |

Lapsena taisin pari tikkaria varastaa, onneksi jäin kiinni ja kauppias ilmoitti vanhemmilleni niin loppui Ap rikollinen elämä.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia, koulutarvikkeita, tupakkaa ja sytkän. Sytkä ja sikariaski lähti vahingossa ja huomasin vasta kotona.

Vierailija
2/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kerran muovipussin kaupasta kun unohdin leimata sen itsepalvelukassalla enkä jaksanut ottaa lompakkoa enää esiin. Ei tosin kannattanut, oli huono omatunto ja kuumotus että kyttääkö ne muovipussivarkaita valvontakamerassa koko loppuillan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen rahasumma tulisi, jos kaiken olisin laskenut. "Paras" oli, kun kähvelsin markka-aikana ~1000mk:n arvoisen bleiserin. Se ei ollutkaan kiva ja menin vaihtamaan sen ihanaan talvitakkiin. Ilman kuittia - luonnollisesti 😂

Vierailija
4/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....helpompi näin päin: lentokonetta en ole pöllinyt.

Vierailija
5/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tarhasta muovisen koirafiguurin joka oli samaa rotua kun meidän silloinen koira.

Vierailija
6/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tahallani varastanut mitään, mutta vahingossa olen kerran. Olin ollut kaverini kanssa Glitterissä ja katselin koruja kun hän etsi jotakin hiuskoristetta.

Kotona sitten kun otin kenkiä pois, niin sieltä tipahti sormus. Silloin oli talvi ja minulla oli korkeavartiset talvisaappaat ja farkut olivat jääneet jotenkin niin, että muodostivat jonkinlaisen taskun siihen saappaiden sisäpuolelle. Sinne ilmeisesti sormus oli tipahtanut, enkä ollut huomannut mitään.

Vierailija
7/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulu elämäntapaani ja nekin jotka kotoani jotain varastaneet saavat porttikiellon muualla voin tavata kyllä mutta sekin mietinnän jälkeen. Tuttavapiirini liepeillä oli kyllä kettulikkoja jotka sanoivat avoimesti miten isosta marketista voi kuulemma varastaa, ihan ihme touhua tuo on.

Vierailija
8/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien takaisin kaiken jo epähuomiossa olen jotain saanut ottanut tms. Aina. Ja isojakin summia ollaan houkuteeksi pistetty kai yläkerran johdattamana.

Vierailija
9/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena karkkia ja  kirjastosta kirjan. Aikuisena vahingossa vaippapaketin rattaiden alakorissa.

Vierailija
10/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiltä loputkin rahat.

t. Kokoomus

Vierailija
11/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena karkkia ja  kirjastosta kirjan. Aikuisena vahingossa vaippapaketin rattaiden alakorissa.

Nuo ovat näpistyksiä.

Vierailija
12/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista olen pöllinyt ihan mitä vaan. Harva luultavasti on varastanut konditorioista. Meitsi tilasi kerran juhliin neljä täytekakkua ja antoi tuulesta temmatun osoitteen laskutukseen.  Tämä siis 80-luvulla.

Olen myös harrastanut ravintoloissa ns. juoksuaterioita. Niistäkin on aikaa jo kymmeniä vuosia enkä enää jaksaisi juosta niin kovaa portsaria karkuun 😂

Vierailija
13/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoista olen pöllinyt ihan mitä vaan. Harva luultavasti on varastanut konditorioista. Meitsi tilasi kerran juhliin neljä täytekakkua ja antoi tuulesta temmatun osoitteen laskutukseen.  Tämä siis 80-luvulla.

Olen myös harrastanut ravintoloissa ns. juoksuaterioita. Niistäkin on aikaa jo kymmeniä vuosia enkä enää jaksaisi juosta niin kovaa portsaria karkuun 😂

Ei ollut varastamista...oli luvaton käyttöönotto...

Vierailija
14/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä varastanut kun eihän mitään voi niinku omistaa. Moro, lähden tästä kauppaan.

Vierailija
15/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei kuulu tapoihini. Kuvottavaa käytöstä mielestäni sellainen toiminta!

Vierailija
16/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena lakupötkön. Ja illalla tuli niin paha mieli, että oli pakko tunnustaa äidille. Äiti vei sitten seuraavana päivänä kauppaan ja käski pyytää anteeksi kauppiaalta.

Aikuisena kerran vahingossa ravintolaruokailun. Oli sellainen ravintola, jossa piti kassalla käydä jälkikäteen maksamassa. Mutta jotenkin ihan oikeasti unohtui. Kotimatkalla (35km päässä) sitten vasta tajusin, että herranen aika, mähän unohdin maksaa...

Vierailija
17/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari miestä olen varastanut.

Vierailija
18/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen ei kuulu tapoihini, ap. Varas on täysi p aska.

Vierailija
19/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusotkusta munkkeja. RUKissa.

Vierailija
20/132 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin joskus Anttilan tavaratalosta parisängyn päiväpeiton. Viikkasin sen vaan kainalooni, kävelin kassojen läpi ja toivoin, että siinä ei ollut hälytintä. Ei ollut eikä kukaan kiinnittänyt huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan