Onko mies kiinnostunut?
Olen aina ollut huomaamaton miehille eikä mitään kokemusta flirttailusta tai kiinnostuksen osoittamisesta ole oikein syntynyt. Nyt on yksi mies, johon törmään yhteisissa työkuvioissa, joka on alkanut jutella minulle kaikenlaista (siis töiden ulkopuolisia asioitakin) ja vaikuttaa keskustelun välillä myös miettivän puheitamme. Hän hakeutuu aina itse juttusille. Hän on mukava ja kiinnostava ja mietinkin nyt, että voiko hän olla oikeasti kiinnostunut minusta vai onko se vaan omaa toiveajattelua?
Kommentit (6)
Kokemuksesta sanon, että jos sitä pitää yhtään miettiä ja arpoa että olisiko niin ei ole. Valitettavasti.
Mullakin oli tuommoinen työkaveri ja ihastuinkin häneen kovasti. Mutta ei hän koskaan pyytänyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta sanon, että jos sitä pitää yhtään miettiä ja arpoa että olisiko niin ei ole. Valitettavasti.
Itselläni taas ei ole kokemusta niin mietin. Kyseessä on aika "jäyhä" ihminen joka ei varmaan ala mihinkään isoihin kosiskelueleisiin, niin mietin että olisiko kiinnostus mahdollista. Tahtoisin pyytää kahville, mutta pelkään tietysti nolaavani itseni (ja hänetkin) jos kiinnostus on vain minun puoleltani ja tekeväni työilmapiiristä vaivaantuneen.
Pyydä oluelle? Kävelylenkille tms. Mitä sitä turhaan arvuuttelemaan.