Mies jätti mut ja lapset, lähti toisen naisen luo
Mies jäi pari vkoa sit kiinni että hänellä on toinen nainen. Sen jälkeen kaikki edenny tosi nopeesti, on jättäny erohakemuksen ja eilen muutti pois luotamme. Meillä 4 lasta joiden kanssa jäin yksin. Lapset ihmettelee missä isä on ja kertoi heille että tämän naisen luona. Teini-ikäiset tyttäret ovat tosi hämmentyneitä, enkä osaa selittää heille mitään järkevää. Ollaan oltu 20 v yhdessä, kuukauden on ”seurustellut” tän naisen kanssa. Olen ihan masentunut, lasten takia selvittävä. Kertokaa miten selitän lapsille ja voiko tästä selvitä😩
Kommentit (69)
Nuorimmat lapset taitavat olla alle kouluikäisiä kun vain kahdella vanhimmalla, teini-ikäisillä oli jotakin kommentoitavaa isänsä lähdöstä ja nuorimmat eivät tajua mihin iskä on hävinnyt. Onko tehty kotiäidin takuulapset. Takuu siitä ettei tarvitse mennä töihin.
Hienon miehen olet lastesi isäksi valinnut...... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nuorimmat lapset taitavat olla alle kouluikäisiä kun vain kahdella vanhimmalla, teini-ikäisillä oli jotakin kommentoitavaa isänsä lähdöstä ja nuorimmat eivät tajua mihin iskä on hävinnyt. Onko tehty kotiäidin takuulapset. Takuu siitä ettei tarvitse mennä töihin.
Vaikka olisikin tehty kotiäidin takuulapset, niin tuskinpa ap niitä yksinään sai aikaiseksi.
Suosittelen perusbiologian kertaamista kun noin helposti näyttää toinen osapuoli täysin unohtuvan.
Olen työssäkäyvä ja kaikki lapset ovat koululaisia. 2 nuorinta poikia, ja he eivät tunnu ymmärtävän vielä tapahtunutta. Miehellä olisi huomenna mahdollisuus viettää aikaa poikiensa kanssa mutta on pyytänyt äitinsä lapsenvahdiksi kun olen tyttöjen kanssa harrastuksiin liittyvällä reissulla. Anoppi tukee poikaansa tässä.
ap
Todella surullista. Voimia teille.
Minusta miehen tulisi myös itse istua alas lasten kanssa ja selittää, mitä on tapahtumassa, mutta onkohan se liikaa vaadittu häneltä? Ihmettelen, miten kukaan isä voi tehdä lapsilleen noin, varsinkin alaikäisille.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Palsta mennyt lukukelvottomaksi typerän uudistuksen vuoksi. Tuolla jotkut valitti samaa ja tälle oli oma ketjukin, mutta poistettu. Ylläpito ei kestänyt saamaansa negatiivista arvostelua.
Faith kirjoitti:
Todella surullista. Voimia teille.
Minusta miehen tulisi myös itse istua alas lasten kanssa ja selittää, mitä on tapahtumassa, mutta onkohan se liikaa vaadittu häneltä? Ihmettelen, miten kukaan isä voi tehdä lapsilleen noin, varsinkin alaikäisille.
Minulle ei edelleenkään valjennut, mitä se isä on tarkalleen ottaen tehnyt. Halunnut erota ja lähtenyt pois kotoa? Mitä siinä pitäisi tehdä, jäädä väkisin liittoon?
On ihan ok sanoa lapsille, että isä ja äiti eroaa ja siksi isä nyt järjestelee asioitaan hetken muualla. Mikä tässä on ongelma?
Sellaisia ne taitaa olla. Ehkä parempi onkin olla ja elää ilman miehiä. Tylsääkin noiden kanssa on, mitä oon vähän kokeillut välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miehenä en koskaan voisi tehdä näin lapsilleni ja naiselle jota rakastan. En pystyisi katsomaan peilistä enää itseäni. Mulla ei vaan oo lapsia tai naista.
Jokainen mies pystyy kyllä tuon saman tekemään, kun tulee vain sopiva nainen vastaan.
Mihin tämäkin "tieto" perustuu? Mitä jos on jo sen "sopivan naisen" kanssa naimisissa?
Ap täällä, ei mitään uutta. Täällä koti-iltaa vietetään lasten kanssa, mies naisen luona. Toinen pojista oli nähnyt kun mies oli viestitellyt naiselle, sydämiä ym. Mies oli käynyt kotona, olin itse vielä töissä. Lapsia tämä kyllä hämmentää, en haluais että luulevat olevan ihan ok tehdä näin.. En käsitä miten mies voi lähteä lennosta toisen naisen luo ja unohtaa meidät tänne
Ikävä tilanne! Eikö ole mitään selittänyt lapsilleen?
Vähän vaikea kuvitella, että rakastaa lapsiaan, jos jättää heidät noin ilman selityksiä. Heille tilanne tuntuu siltä kuin isä olisi kuollut. En siis puhuisi lapsille mitään rakkaudesta, vaan enemmänkin miehen sekoamisesta, koska sitähän tuo käytös on. Ei henkisesti tasapainoinen käyttäydy noin. Erityisesti tytöille voi tulla ajatus, että miehiin ei voi luottaa ja jos on poikia heille pitäisi teroittaa, että noin ei saa koskaan käyttäytyä parisuhteessa, eikä tehdä katoamistemppuja, koska se on pahinta mahdollista väkivaltaa.
Muista, että älä ota miestä takaisin, vaikka arki kohtaa koittaakin hänelle.
Koeta pitää asialliset välit niin saat lapsivapaata joskus. Elämä menee nyt noissa merkeissä eteenpäin. Kun vuodet vierii niin totut tilanteeseen. Itse koin saman tosin vain kaksi lasta. Ihme ja kumma löysin lopulta uuden parisuhteen useamman vuoden yksinolon jälkeen. Nyt voi sanoa että menee jo ihan hyvin. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miehenä en koskaan voisi tehdä näin lapsilleni ja naiselle jota rakastan. En pystyisi katsomaan peilistä enää itseäni. Mulla ei vaan oo lapsia tai naista.
Jokainen mies pystyy kyllä tuon saman tekemään, kun tulee vain sopiva nainen vastaan.
Eli sinun mielestäsi yhdelläkään miehellä ei voi olla selkärankaa tai moraalia? Ihan kiinnostaisi tietää oma sukupuolesi - onko tämä nyt jotain rakkaudessa pettyneen naisen kitkerää miesvihaa, vai näitä "me miehet nyt vaan ollaan tällaisia" -puolustuksia omalle petturuudelle?
Ei ole selittänyt lapsilleen mitään, aamulla tuli käymään kotona oltuaan yötä naisen luona. En pystynyt katsomaan häntä päin, mies on ihankun mitään ei olisi tapahtunut, tästä tuleekin fiilis että on seonnut.
Onko hän mitään kertonut tästä naisestaan?
Miten tavannut, onko vanha tuttu vai mikä?
Oli mitä oli, takaisin älä ota. Melko holtitonta käytöstä! Tämäkö ei ole mitenkään näkynyt suhteessanne aiemmin?? Että nyt sitten kykeni näin älyttömään ja nopeaan ratkaisuun?
Sanoit, että anoppi tukee poikaansa ja, että olisi tulossa lapsenvahdiksi teille kotiin. Haluatko häntä kotiisi tässä tilanteessa?
Alapeukuttajilta kysyisin, kuinka tämä mielestänne tulisi hoitaa? Itkien räkä poskella draamailla lapsille, että voi kamala nyt isänne teidät jätti ja soitella hänen uudelle naiselleen että lähetä se mies nyt tänne ja äkkiä, niinkö? Jos erotaan, silloin erotaan ja mitä pikemmin tilanne ratkeaa (toinen muuttaa pois), sitä parempi. Hetken on sekavaa, mutta tilanne rauhoittuu kyllä muutamassa kuukaudessa omiin uomiinsa kunhan aikuiset pysyvät aikuisina ja hoitavat asiansa järkevästi.