Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v ja tykkään leikkiä

Vierailija
31.01.2019 |

Oon siis 18v ja tykkään leikkiä pehmoleluilla ja pikkueläimillä. En mitenkään koko ajan mutta viikottain kuitenkin. Välillä vaan lapsettaa ja tekee mieli rentoutua ja päästää irti, ja lapsuuden leikit tuntuu toimivan mulla parhaiten. Vanhemmat on huolissaan ja niiden mielestä ois pitänyt lopettaa tämmönen jo vuosia sitten. Voiko muka olla jotain haittaa jos silloin tällöin leikkii vähän vanhempanakin?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyttö vai poika

Vierailija
2/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta. Leiki, jos leikityttää :D

Vierailija
4/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä leikit?

Vierailija
5/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :)

Vierailija
6/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on 5-vuotias tyttö = tekosyy mulle 20-vuotiaalle leikkiä edelleen. Ratsastetaan paljon yhdessä keppihevosilla ja hoidetaan nukkeja. Mä oon vähintään yhtä innoissaan kuin toi pikkulikka. Ihan fiksu yliopisto-opiskelija olen :)

Vierailija
7/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haaveilen isommasta asunnosta jonne sais tilan Legoille. 38 v, ei lapsia.

Vierailija
8/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin yleensä eläimillä sellasia hyvän mielen seikkailuita, vähän samanlaista meininkiä kuin Nalle Puh-elokuvissa. Sellasta kepeää ja onnellista elämää mikä rentouttaa omankin mielen

Vierailija
9/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikin yleensä eläimillä sellasia hyvän mielen seikkailuita, vähän samanlaista meininkiä kuin Nalle Puh-elokuvissa. Sellasta kepeää ja onnellista elämää mikä rentouttaa omankin mielen

Tää oli siis ap

Vierailija
10/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun lempipehmo? Mun lempipehmo on sellanen pieni buldoggi-pehmo. Kun oikein surettaa rutistan sitä. :D

Pantteri on mun unileluna.

Vierailija
11/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oot jo vaipoissa ja imet tuttia...

Vierailija
12/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-HA-HAA

Vierailija
13/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sun lempipehmo? Mun lempipehmo on sellanen pieni buldoggi-pehmo. Kun oikein surettaa rutistan sitä. :D

Pantteri on mun unileluna.

Yksisarvinen ja sit semmonen ite ommeltu kenguru :D Kiva kuulla että en oo ainoa kuka tykkää pehmoeläimistä

ap

Vierailija
14/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kai enemmän vanhempien miesten fantasia

Vierailija
15/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kiva kun leikkimieli säilyy.

Jatka toki vain.

Vierailija
16/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän häiriintyneeltähän toi kuulostaa. Ootko harkinnut psykiatrilla käyntiä?

Vierailija
17/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mun vanhemmatkin sano kun ne oli nähny jonkun dokkarin tollasesta...huoh. Ei mulla oo kyse tuosta, ja jos joku haluaa kotona yksin rentoutua vaikka tuttia imemällä niin ei sekään mun mielestä ihmisestä hullua tee.

Leikkiminen on vaan kaikkein rentouttavin harrastus mitä kuvitella saattaa

ap

Vierailija
18/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on 5-vuotias tyttö = tekosyy mulle 20-vuotiaalle leikkiä edelleen. Ratsastetaan paljon yhdessä keppihevosilla ja hoidetaan nukkeja. Mä oon vähintään yhtä innoissaan kuin toi pikkulikka. Ihan fiksu yliopisto-opiskelija olen :)

Haha :D

mäki oon joskus menny nuoremman serkkutytön kanssa keppareilla, on kyllä hurjan hauskaa !

ap

Vierailija
19/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun suloista

Vierailija
20/57 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin 19-vuotiaaksi ja kivaa oli. Vanhempani tosin olivat täydessä kiukussa kun en ollut kuten ikäiseni, ei ollut kavereita, enkä 'käynyt missään'. En vastannut sitä, mitä HEIDÄN lapsensa olisi kuulunut olla.

Vähänpä tiesivät, että minua kiusattiin koulussa ja kukaan ei olisi ollut kirveelläkään ollut kaverini. Olin koulun kastijärjestelmässä aivan alinta pohjasakkaa. En kertonut, koska etenkin äitini olisi syyttänyt kiusauksesta minua itseäni.

Leikkiessä oli edes hetken hauskaa kaiken kurjuuden keskellä. Tosin kun äiti-kulta aikoi ottaa ohjat omiin käsiinsä ja polttaa leluni, oli itsenikin otettava järeät aseet käyttöön ja uhattava että jos sen tekee, minä ta pan itseni... It sari pyöri teininä muutenkin mielessä. Olikohan leikki sitten ainoa henkireikäni?

Sitten parin kympin korvilla lopetin leikkimisen, "aikuistuin", mutta vielä vanhempana aloitin taas! Toki nyt jo keski-ikäisenä ei enää ole samaa energiaa, esim. lattialla istuminen aika rankkaa pitkän päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme