Miten puet rintsikat päällesi?
Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?
Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen.
Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.
Kommentit (358)
Edessä laitan kiinni ja sitten pyöräytän eikä ole kyllä mitenkään koskaan venyneet. Pois ottaessa avaan hakaset suoraan takaa, koska otan yleensä rintsikat pois heti kotiin tullessani riisumatta paitaa.
Pyöräytän yleensä persvaon kautta takaa eteen ja siitä sitten olkapään ylitse kyynärvartta kiertämällä paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräytän yleensä persvaon kautta takaa eteen ja siitä sitten olkapään ylitse kyynärvartta kiertämällä paikoilleen.
Mikä sua vaivaa, pikku-jonne? Loppuiko eeässä kesken?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan tosissaan suurin osa pukee etukautta pyöräyttämällä? En ole ikinä kokeillut mutta se näyttääkin jo hyvin epäkätevältä. Miten liivit voi olla lähellekään oikeaa kokoa jos niitä saa pyöriteltyä ja vedeltyä päällänsä sekä kädet pujotettua olkaimista?
Ei niitä helposti saakaan pyöräytettyä vaan hitaasti ja voimaa käyttäen. Ympärysmitta on niin tiukka. Mutta isorintaiselle tämä on ainoa keino. On tosi raskasta yrittää laittaa tiukkoja liivejä selän takana kiinni samalla kannatellen raskaiden rintojen painoa niillä aukiolevilla liiveillä.
T. 75J
Ihan mielenkiinnosta kysyn... Te jotka suljette liivinne edessä ja pyöräytätte, miten toimitte urheiluliivien kanssa, mitkä on oikeesti napakat ja yleensä vielä olkainten puolivälissä on toiset hakaset?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn... Te jotka suljette liivinne edessä ja pyöräytätte, miten toimitte urheiluliivien kanssa, mitkä on oikeesti napakat ja yleensä vielä olkainten puolivälissä on toiset hakaset?
Samalla lailla.
Miten tästäkin aiheesta saa näin pitkän ketjun aikaan. Sama kait miten ne pukee, kunhan päällensä saa, jos ylipätään käyttää.
Itseni on pakko käyttää
Otan hakasista kiinni ja vien ne selän taakse ja laitan kiinni. Sitten vain kädet olkaimiin niin tissit menee siinä aika samalla omille paikoilleen. Näin olen aina tehnyt ja ihmetellyt sitä pyörityshommaa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä t: A-rintainen
Ihan vaan mielenkiinnosta eikö A-rintaiset käytä rintsikoita? Siis onko kyse suomeksi sanottuna ns. lattarintaisista naisista? Itse muuten tykkään jostain syystä juurikin pienirintaisista naisista.
Olisipa nainen minkä tissejä voisi hyväillä, hieroisin mielelläni hartioita, laittaisin liivien hakaset kiinni ja auki, mutta ei😢😢😢
Vierailija kirjoitti:
Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?
Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen.Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.
En käytä rintsikoita
Olen mies ja käytän rintsikoita kun minulla rinnat muuten hölskyvät. Laitan ensin edessä takalipsin kiini ja pyöräytän sitten sen taakse.
En osaa sulkea takana, ei vaan osu hakaset millään kohdalleen. Eli edessä suljen ja pyöräytän paikalleen.
Avaan hakaset kyllä sujuvasti selän takaa, eli taipumisesta ei ole kiinni vaan ennemmin koordinaatiosta tms.
Kokeilinpa huvikseni kummatkin tyylit. Käytän pyöräytystyyliä normaalisti. Paljon enemmän venytystä ympärysnauhaan mulla tuli tuossa takaa kiinni tyylissä. Laitatteko ne hakaset kiinni alempana vyötärön kohdalla vai asetatteko suoraan kohdalleen niin että rinnat on kupeissa? Tein tuon jälkimmäisen mukaan ja aika hankalaa oli venyttää ympärysnauhoja niin että menivät takaa yhteen ja samalla etsiä kolmelle hakaselle vastakappaletta. Etukumarassa vieläpä että rinnat pysyivät kupeissa. Pysyttäydyn pyöräyttäjänä edelleen😄
Mies kirjoitti:
Olisipa nainen minkä tissejä voisi hyväillä, hieroisin mielelläni hartioita, laittaisin liivien hakaset kiinni ja auki, mutta ei😢😢😢
Yök.
Itse en ainakaan taivu niin että saisin liivit takaa kiinni. Yllän ainoastaan olkaimiin asti.😂
Puen olkaimet, tissit kuppeihin ja takaa kiinni. En mä ainakaan tarvi venyttää mitenkään, hakasten kohdalta ote ja kiinni. Muutaman sekunnin homma.
Vissiin koon lisäksi vaikuttaa materiaali. Ovatko omat liivisi "panssarimaiset", eli kova kuppi ja muutenkin jäykkää ja jämäkkää matskua, ns. seisovat itsekseen?
Mitä kevyemmät ja ohuemmat liivit ovat, sitä helpompi niitä on pyöritellä eri asentoihin pukiessa. Jotkut, jotka eivät pyöräytystyyliä yhtään tunnu tajuavan, kuvittelevat ilmeisesti, että ympärysmitta on ainakin 10 senttiä liian iso, että liivit mahtuvat pyörimään vartalon ympärillä. Mulla ainakin se pyöräytys joidenkin liivien kohdalla vähän jopa sattuu, kun pitsi raapii vyötäröä, mutta teen niin silti, koska kiinnitys edestä on helpompi kuin selän puolelta.