Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puet rintsikat päällesi?

Vierailija
31.01.2019 |

Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?

Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen. 

Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.

Kommentit (358)

Vierailija
301/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin isot tissit, että pakko on laittaa tissit kuppiin ensin ja sitten laittaa takaa kiinni. Onneksi kädet taipuvat taakse :D

Nimenomaan suht isorintaisena ihmettelen, että miten tämä onnistuu. Eihän ne tissit voi kupeissa pysyä jos rintskat on vaan siinä edessä, ei vielä kiinni?

Tekis mieli näyttää jollekin millaista pelleilyä tämä taktiikka mulla ois :D kupit rintojen yläpuolella ja olkaimet roikkuu olkavarsissa.

Eihän tuo nyt voi toimia mitenkään, ellei kupeissa ole liimaa tms.

Siis täh? Ne olkaimet laitetaan ensin oikeille paikoillee, siis olkapäille. Eli kädet niistä lenkeistä rohkeasti sisään. Sittenhän ne kupit on jo oikealla paikallaan, koska tietenkin olkaimet ovat jo oikean mittaiset (ensimmäinen sovitus poislukien). Rinnat suhjahtavat kuppeihin, ja kädet tarttuvat hakasiin ja laittavat ne selän takana kiinni. Valmista tuli :D. En ymmärrä miten rinnat EIVÄT voi osua kuppeihin, kun nimenomaan edessä kiinnittäessä ja ympäripyöräyttäessä ne eivät mene oikeaan paikkaansa heti, vaan ne pitää erikseen asetella sinne. T. tuo G/H

Nimenomaan ne kupit eivät ole paikallaan eikä mikään muukaan. Mun mielestä näin laittaen tuntuu että ne on ihan vinksallaan :) miten ne voi sujahtaa kuppeihin kun takaosa ei ole kiinni? Rintsikathan vaan siinä vaiheessa on niin kevyesti rintojen edessä.

OLKAIMET. Kun ne ovat paikallaan, silloinhan kupitkin menevät edessä paikalleen. En nyt ymmärrä mihin ne sinun kuppisi lentävät, jos laitat olkaimet olkapäille. Liivithän ovat auki sekunnin, paljonko ehdit heilua siinä ajassa niin että rintasi sinkoilevat kupeista ulos? :P

Sinkoilevat tissit :D

No, ikävä kyllä tissini eivät sinkoile mihinkään, (se voisi olla mielenkiintoista) mutta rintsikat eivät edelleenkään pysy paikoillaan eivätkä tissit sujahda niihin, jos takaosa ei ole kiinni.

Ok :). Mä just laitoin omani päälle, ja sinne ne taas sujahtivat kuin itsestään. Pitäiskin tehdä joku kollaasi näistä eri tavoista, siinäpä olisi alieneille ihmeteltävää ihmiskunnan tuhoutumisen jälkeen :D.

Vierailija
302/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on muuten ihan taatusti pian iltiksessä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on muuten ihan taatusti pian iltiksessä :D

Se yks toimittaja varsinkin on erikoistunut näihin av:n tissiliiviketjuihin. https://www.is.fi/mystyle/art-2000006378927.html

Vierailija
304/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun muija aina kumartuu vähän eteenpäin asetellakseen tissinsä kuppeihin. Jotenkin kiihottavaa vaikkakin hassua. Kai ne saisi paikoilleen ilman etunojaakin? Tekeekö joku muukin niin?

Siis että ne niinkuin roikkuu ja höljähtää kuppeihin kätevämmin? Tuo olisi miellyttävä nähdä jos kumartuu kunnolla prse pitkänä...

Vierailija
305/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kiertelijöitä, mitä ihmeen hyötyä siitä on ährätä niitä ympäri kun pienemmällä vaivalla napsauttaa ne takaa kiinni?

Eikä kukaan voi olla niin kankea jos ei ole kasikymppinen mummu, minä olen 130 kiloinen ja huonokuntoinen keski-ikäinen.

Vierailija
306/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kiertelijöitä, mitä ihmeen hyötyä siitä on ährätä niitä ympäri kun pienemmällä vaivalla napsauttaa ne takaa kiinni?

Eikä kukaan voi olla niin kankea jos ei ole kasikymppinen mummu, minä olen 130 kiloinen ja huonokuntoinen keski-ikäinen.

Minä taas hyväkuntoinen ja suhteellisen hoikkakin viisikymppinen, eikä kädet vaan taivu. Olisi varmaan pitänyt alkaa treenaamaan tuota liikettä jo nuorempana...

Vierailija
307/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)

Ei niitä tarvi nähdä, ottaa ne käsiin siten että ne menee ihan sormilla tunnustelemalla kiinni oikein, todella helppoa, sormet tekee sen ihan automaattisesti muutamassa sekunnissa. Huomattavasti helpompaa kuin se että edessä kumartaa päätä ja katsoo niitä hakasia kun laittaa kiinni ja sitten alkaa kiertelemään liivejä toisinpäin ja asettelemaan hankalasti olkaimia.

Vierailija
308/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän ne ilmaan ja hyppään takaperinvoltilla läpi.

Vierailija
309/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne jalkaas.

Vierailija
310/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)

Ei niitä hakasia tarvitse nähdä osatakseen sulkea ne.

Minun tarvitsee.

Vierailija
311/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen välillä kupit selkäpuolelle, tanssikumppanin hämmentämiseksi.

Vierailija
312/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvi nähdä, ottaa ne käsiin siten että ne menee ihan sormilla tunnustelemalla kiinni oikein, todella helppoa, sormet tekee sen ihan automaattisesti muutamassa sekunnissa. Huomattavasti helpompaa kuin se että edessä kumartaa päätä ja katsoo niitä hakasia kun laittaa kiinni ja sitten alkaa kiertelemään liivejä toisinpäin ja asettelemaan hankalasti olkaimia.

Ei niitä olkaimia mitenkään hankalasti tarvi alkaa asetella, ihan vaan laittaa paikalleen😆

Mutta pointti varmaan tässä se, että sinun tapasi on juuri sinulle se oikea, et voi alkaa dissaamaan muiden tyyliä vain sen takia että et itse toimi samoin. Jollekin toiselle tuo sinun tyylisi tuntuu ihan yhtä hankalalta.

Vierailija
313/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä näin moni kiinnittää rintsikat edessä. Ei tullut mieleenkään, että niin vois joku tehdä ennen kuin pari vuotta sitten näin kaverin niin tekevän. Kaikkea sitä oppii.

Vierailija
314/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tietysti. Tyhmä kysymys.

Vierailija
315/358 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Yleisin liivin kestoon vaikuttava virheellinen pukemistapa onkin niiden kiinnittäminen vatsan päällä, jonka jälkeen kiinnityskohta pyöritetään selän taakse ja nostetaan liivi paikoilleen. Tällöin kaaret joutuvat erittäin kovalle rasitukselle ja useimmiten ne myös vääntyvät. Tämän jälkeen kaaret rikkoutuvat herkemmin eikä liivi istu enää alkuperäisellä tavalla. Jokaisen naisen onkin jumpattava vähintään kaksi kertaa päivässä, kun pukee ja riisuu liivejään.”

Lähde: Evelace.fi

No niillä joilla vyötärö on isompi kuin rinnanalus varmaan kaaret vääntyilevätkin.

No mites raskaana oleva toteuttaa pyöräytysmetodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!

Ihan yhtä hyvin voi kysyä että mites vaikka olkapään loukannut tai vaikka reumaa sairastava jolla jäykät on jäykät nivelet toteuttaa takaa kiinni-metodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!

Vierailija
316/358 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 120 kiloa ja hyvin onnistuu hakasten kiinnitys takaa. Tosin laitan liivit nurinpäin ensin vatsan päälle, takaa kiinni, sujautan käteni olkaimiin ja nostan kupit kääntäen rintojen päälle.

Vierailija
317/358 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 120 kiloa ja hyvin onnistuu hakasten kiinnitys takaa. Tosin laitan liivit nurinpäin ensin vatsan päälle, takaa kiinni, sujautan käteni olkaimiin ja nostan kupit kääntäen rintojen päälle.

Et ole laihduttamista koskaan harkinnut?

Vierailija
318/358 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Yleisin liivin kestoon vaikuttava virheellinen pukemistapa onkin niiden kiinnittäminen vatsan päällä, jonka jälkeen kiinnityskohta pyöritetään selän taakse ja nostetaan liivi paikoilleen. Tällöin kaaret joutuvat erittäin kovalle rasitukselle ja useimmiten ne myös vääntyvät. Tämän jälkeen kaaret rikkoutuvat herkemmin eikä liivi istu enää alkuperäisellä tavalla. Jokaisen naisen onkin jumpattava vähintään kaksi kertaa päivässä, kun pukee ja riisuu liivejään.”

Lähde: Evelace.fi

No niillä joilla vyötärö on isompi kuin rinnanalus varmaan kaaret vääntyilevätkin.

No mites raskaana oleva toteuttaa pyöräytysmetodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!

Ihan yhtä hyvin voi kysyä että mites vaikka olkapään loukannut tai vaikka reumaa sairastava jolla jäykät on jäykät nivelet toteuttaa takaa kiinni-metodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!

Juuri näin.

Vierailija
319/358 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaa takaa kiinni ja siinä se.

Meilläkin mies laittaa takaa.

Vierailija
320/358 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. Ei ole koskaan kaynyt mielessa, etta rintsikat voisi pukea jollain toisella tavalla.

Ymmarran toki, jos on vaikka olkapaavaivoja, ettei kadet valttamatta taivu selan taakse, mutta miten niin moni ihminen voi olla niin jaykka? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän