Miten puet rintsikat päällesi?
Edestä kiinni ja kierto vai liivit oikein päin päällä ja takaa kiinni?
Itsellä käytössä edestä kiinnitys, vaikka sanotaan että se venyttää turhaan liivejä. Laitan kylläkin liivit kiinni ja kierrän ne ympäri vyötäröllä, joka on rintakehää kapeampi joten siinä kohtaa ei kyllä kiertovenytystä synny, vasta kun siirrän ne ylemmäksi paikoilleen pitää vähän nostella vuorotellen edestä ja takaa että saa paikoilleen.
Jos et käytä rintsikoita ei tarvitse vastata.
Kommentit (358)
Tämä ketju on muuten ihan taatusti pian iltiksessä :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on muuten ihan taatusti pian iltiksessä :D
Se yks toimittaja varsinkin on erikoistunut näihin av:n tissiliiviketjuihin. https://www.is.fi/mystyle/art-2000006378927.html
Vierailija kirjoitti:
Mun muija aina kumartuu vähän eteenpäin asetellakseen tissinsä kuppeihin. Jotenkin kiihottavaa vaikkakin hassua. Kai ne saisi paikoilleen ilman etunojaakin? Tekeekö joku muukin niin?
Siis että ne niinkuin roikkuu ja höljähtää kuppeihin kätevämmin? Tuo olisi miellyttävä nähdä jos kumartuu kunnolla prse pitkänä...
En ole koskaan ymmärtänyt näitä kiertelijöitä, mitä ihmeen hyötyä siitä on ährätä niitä ympäri kun pienemmällä vaivalla napsauttaa ne takaa kiinni?
Eikä kukaan voi olla niin kankea jos ei ole kasikymppinen mummu, minä olen 130 kiloinen ja huonokuntoinen keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt näitä kiertelijöitä, mitä ihmeen hyötyä siitä on ährätä niitä ympäri kun pienemmällä vaivalla napsauttaa ne takaa kiinni?
Eikä kukaan voi olla niin kankea jos ei ole kasikymppinen mummu, minä olen 130 kiloinen ja huonokuntoinen keski-ikäinen.
Minä taas hyväkuntoinen ja suhteellisen hoikkakin viisikymppinen, eikä kädet vaan taivu. Olisi varmaan pitänyt alkaa treenaamaan tuota liikettä jo nuorempana...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)
Ei niitä tarvi nähdä, ottaa ne käsiin siten että ne menee ihan sormilla tunnustelemalla kiinni oikein, todella helppoa, sormet tekee sen ihan automaattisesti muutamassa sekunnissa. Huomattavasti helpompaa kuin se että edessä kumartaa päätä ja katsoo niitä hakasia kun laittaa kiinni ja sitten alkaa kiertelemään liivejä toisinpäin ja asettelemaan hankalasti olkaimia.
Heitän ne ilmaan ja hyppään takaperinvoltilla läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitan edessä kiinni ja pyöräytän oikein päin. En ymmärrä miten ne venyisivät kun vyötärö on tosiaan paljon kapeampi kuin rintakehä :D joku kysyi ikää, olen 25 ja pukenut rintsikat näin siitä asti kun olin 13. En ymmärrä miksi pitäisi selän takana yrittää niitä pikkuhakasia sovitella toisiinsa kun edessä näkee paremmin :)
Ei niitä hakasia tarvitse nähdä osatakseen sulkea ne.
Minun tarvitsee.
Puen välillä kupit selkäpuolelle, tanssikumppanin hämmentämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvi nähdä, ottaa ne käsiin siten että ne menee ihan sormilla tunnustelemalla kiinni oikein, todella helppoa, sormet tekee sen ihan automaattisesti muutamassa sekunnissa. Huomattavasti helpompaa kuin se että edessä kumartaa päätä ja katsoo niitä hakasia kun laittaa kiinni ja sitten alkaa kiertelemään liivejä toisinpäin ja asettelemaan hankalasti olkaimia.
Ei niitä olkaimia mitenkään hankalasti tarvi alkaa asetella, ihan vaan laittaa paikalleen😆
Mutta pointti varmaan tässä se, että sinun tapasi on juuri sinulle se oikea, et voi alkaa dissaamaan muiden tyyliä vain sen takia että et itse toimi samoin. Jollekin toiselle tuo sinun tyylisi tuntuu ihan yhtä hankalalta.
Miten ihmeessä näin moni kiinnittää rintsikat edessä. Ei tullut mieleenkään, että niin vois joku tehdä ennen kuin pari vuotta sitten näin kaverin niin tekevän. Kaikkea sitä oppii.
Takaapäin tietysti. Tyhmä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Yleisin liivin kestoon vaikuttava virheellinen pukemistapa onkin niiden kiinnittäminen vatsan päällä, jonka jälkeen kiinnityskohta pyöritetään selän taakse ja nostetaan liivi paikoilleen. Tällöin kaaret joutuvat erittäin kovalle rasitukselle ja useimmiten ne myös vääntyvät. Tämän jälkeen kaaret rikkoutuvat herkemmin eikä liivi istu enää alkuperäisellä tavalla. Jokaisen naisen onkin jumpattava vähintään kaksi kertaa päivässä, kun pukee ja riisuu liivejään.”
Lähde: Evelace.fi
No niillä joilla vyötärö on isompi kuin rinnanalus varmaan kaaret vääntyilevätkin.
No mites raskaana oleva toteuttaa pyöräytysmetodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!
Ihan yhtä hyvin voi kysyä että mites vaikka olkapään loukannut tai vaikka reumaa sairastava jolla jäykät on jäykät nivelet toteuttaa takaa kiinni-metodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!
Painan 120 kiloa ja hyvin onnistuu hakasten kiinnitys takaa. Tosin laitan liivit nurinpäin ensin vatsan päälle, takaa kiinni, sujautan käteni olkaimiin ja nostan kupit kääntäen rintojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Painan 120 kiloa ja hyvin onnistuu hakasten kiinnitys takaa. Tosin laitan liivit nurinpäin ensin vatsan päälle, takaa kiinni, sujautan käteni olkaimiin ja nostan kupit kääntäen rintojen päälle.
Et ole laihduttamista koskaan harkinnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Yleisin liivin kestoon vaikuttava virheellinen pukemistapa onkin niiden kiinnittäminen vatsan päällä, jonka jälkeen kiinnityskohta pyöritetään selän taakse ja nostetaan liivi paikoilleen. Tällöin kaaret joutuvat erittäin kovalle rasitukselle ja useimmiten ne myös vääntyvät. Tämän jälkeen kaaret rikkoutuvat herkemmin eikä liivi istu enää alkuperäisellä tavalla. Jokaisen naisen onkin jumpattava vähintään kaksi kertaa päivässä, kun pukee ja riisuu liivejään.”
Lähde: Evelace.fi
No niillä joilla vyötärö on isompi kuin rinnanalus varmaan kaaret vääntyilevätkin.
No mites raskaana oleva toteuttaa pyöräytysmetodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!
Ihan yhtä hyvin voi kysyä että mites vaikka olkapään loukannut tai vaikka reumaa sairastava jolla jäykät on jäykät nivelet toteuttaa takaa kiinni-metodiaan, jos se kerran on toimiva tapa pukea rintsikat? Eipä taida onnistua!
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittaa takaa kiinni ja siinä se.
Meilläkin mies laittaa takaa.
Normaalisti. Ei ole koskaan kaynyt mielessa, etta rintsikat voisi pukea jollain toisella tavalla.
Ymmarran toki, jos on vaikka olkapaavaivoja, ettei kadet valttamatta taivu selan taakse, mutta miten niin moni ihminen voi olla niin jaykka?
Ok :). Mä just laitoin omani päälle, ja sinne ne taas sujahtivat kuin itsestään. Pitäiskin tehdä joku kollaasi näistä eri tavoista, siinäpä olisi alieneille ihmeteltävää ihmiskunnan tuhoutumisen jälkeen :D.