Voika kakan vesiloiskahduksesta saada jonkun taudin
Jos siis vessassa käynyt aiemmin sairas ihminen, jolla vaikka sukupuolitauti ja menet kakkalle, syvyyspommi tippuu ja loiskauttaa vedet pyllyreiän sisään. Tarttuuko?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Mies sai kuulemma niin jonkun viruksen vehkeeseen ja sitten se tarttui minuun :(
Minun mies myös! Tarttui kun olivat kaveriporukan kanssa yhdessä lomalla Thaimaassa. Mies normaalisti kyllä muistaa vuorata veden, minä olen sen opettanut, koska hän ei osaa laskea kikkareita hallitusti ja aina loiskahtaa. Lomallapa ei voinut vuorata, koska siellä ei ollut vessassa kuulemma paperia ollenkaan! Että kyllä voi tarttua..!
Sain kerran tippurin kun festari wc pöntöstä loiskahti nesteitä munalle. Vaimo ainakin on tässä uskossa vielä 2-vuoden jälkeen tapahtuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oiva konsti jos joutuu kakkaamaan vieraisiin pönttöihin.
Pidä aina mukana biojätepussia jonka olet halkaissut sivuilta. Kakalle mennessä aseta halkaistu pussi "turvaverkoksi" niin että se poimii kakat ennenkuin ne ehtivät pudota veteen aiheuttaen ikävän loiskahduksen. Pussin kahvat tulevat pöntön sivuille ja lukittuvat istuinosan alle. Kun olet valmis, huuhtele kakat menemään biopussineen .
Kiitos! Tosi hyvä vinkki. Onko tää niksipirkasta?
Biojätepussin tilalla voi käyttää myös sukkahousuja.
Mutta niitä ei kannata vetää pöntöstä alas. Niistä pitää pökäleet kiepauttaa ensin pönttöön ja sitten huuhdella ja laittaa sukkikset joko kuivumaan uutta kertaa varten tai sekajätteisiin. Tässä tavallaan sitten toistuu se loiskahduksen ongelma, kun ne putoaa siitä sukkiksen päältä pönttöveteen. Voi loiskahtaa naamalle. :(
Hyvä kysymys. Tajuan pohtineeni tätä itsekin puolitietoisesti vaikka en ole sitä osannutkaan ymmärtää. On upeaa miten AV:lla usein hienosti sanoitetaan näitä yhteisiä kokemuksia!
Voisin kirjoittaa tähän jotain, mutta jos ei osaa taivuttaa "kakalle", niin ei ansaitse vastausta.
Voisimmeko nyt taas välillä keskittyä tähän olennaiseen? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Siksi meillä kotona tarpeet tehdään nykyisin vain hiekkalaatikkoon.
Mä otan tämän meillä käyttöön heti, jos joku sairastuu. Julkisssa vessoissa käyminen on silti ongelma, nimittäin vettä voi pikkusen loiskahtaa, vaikka olisi vuorannutkin sen veden.
Julkisissa vessoissa on hiekankin kanssa joskus ongelmia. Meillä oli kerran kissanhiekka loppu joten mies ja lapset olivat käyttäneet rivitalon hiekkalaatikkoa kunnes ehdittiin hommata uusi säkki kissanhiekkaa. Naapurin törkeä akka kehtasi tulla huutamaan, mikä sekin on sekaantumaan miten meidän perheessä hoidetaan asiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Siksi meillä kotona tarpeet tehdään nykyisin vain hiekkalaatikkoon.
Mä otan tämän meillä käyttöön heti, jos joku sairastuu. Julkisssa vessoissa käyminen on silti ongelma, nimittäin vettä voi pikkusen loiskahtaa, vaikka olisi vuorannutkin sen veden.
Julkisissa vessoissa on hiekankin kanssa joskus ongelmia. Meillä oli kerran kissanhiekka loppu joten mies ja lapset olivat käyttäneet rivitalon hiekkalaatikkoa kunnes ehdittiin hommata uusi säkki kissanhiekkaa. Naapurin törkeä akka kehtasi tulla huutamaan, mikä sekin on sekaantumaan miten meidän perheessä hoidetaan asiat?
Tää on niin tätä, kyylätään naapurien tekemisiä, mutta mitään oikeaa yhteisöllisyyttä ei enää ole. :( Ihan oikein teitte, taloyhtiön piha on yhteinen!
Käytän julkisissa vessoissa usein olevia lasten pottia. Eipä loisku. Kerran tuli probleemi kun jumittui takapuoleen kiinni, mutta ystävällinen kanssa- asioija tuli avuksi ja yhdessä saimme potan irti. Vähän se kyllä maiskahti kun imu vapautui. Luuli varmaan auttaja minulta ilmaa falskaavan. Vähän nolotti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän julkisissa vessoissa usein olevia lasten pottia. Eipä loisku. Kerran tuli probleemi kun jumittui takapuoleen kiinni, mutta ystävällinen kanssa- asioija tuli avuksi ja yhdessä saimme potan irti. Vähän se kyllä maiskahti kun imu vapautui. Luuli varmaan auttaja minulta ilmaa falskaavan. Vähän nolotti.
Jatkossa ei varmaan kannata istua sille potalle niin tiiviisti. Pitää kyykistyä riittävän lähelle pottaa, mutta ei ihan kiinni siihen, ettei pääse syntymään imukuppiefektiä pyllyn ja potan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa ei varmaan kannata istua sille potalle niin tiiviisti. Pitää kyykistyä riittävän lähelle pottaa, mutta ei ihan kiinni siihen, ettei pääse syntymään imukuppiefektiä pyllyn ja potan väliin.
Itselläni on aina sorkkarauta mukana siltä varalta, että jää kiinni eikä ole ketään avustamassa.
Mulla kulkee mukana aina leivontaveitsi just tätä varten. Se on ohut ja litteä, mutta ei terävä - ihan täydellinen. Melkein kuin suunniteltu loiskahdusta pelkäävän pottatoimia varten.
Loiskahdus on yksi eroottisimpia asiota jota tiedä. Monesti harmittaa että mun naama ei voi olla vaikka Terhi K.n takapuoli jollo voisi ottaa loiskahduksen ilolla vastaan.
Vihdin hevoskuiskaaja kirjoitti:
Loiskahdus on yksi eroottisimpia asiota jota tiedä. Monesti harmittaa että mun naama ei voi olla vaikka Terhi K.n takapuoli jollo voisi ottaa loiskahduksen ilolla vastaan.
Mutta kylla sun naama varmasti jonkun takalistoa riittavan laheisesti muistuttaa?
entä kun ripulitaudissa tuleekin se yks tiilisikivi joka räjäyttää kirjaimellisesti sonnat selkään asti..
Ja onneksi ei tapahtunu vieraissa tuo mulla.
Voiko siihen tautiin kuolla? :’(
Vierailija kirjoitti:
Jos siis vessassa käynyt aiemmin sairas ihminen, jolla vaikka sukupuolitauti ja menet kakkalle, syvyyspommi tippuu ja loiskauttaa vedet pyllyreiän sisään. Tarttuuko?
AAAAArgh!
Vierailija kirjoitti:
Voiko siihen tautiin kuolla? :’(
Mieti sitä kun lihansyöjä bakteerit kalvaa sua pepusta alkaen. Äläkä unohda niitä käärmeitä pöntöissä, nekin on vaarallisia.
Kerran loiskahti niin ylös, että roiskui Munsalan kansallispuvulle. Tarvitsisin uuden puvun, voisiko joku Vantaalla tehdä? Maksan 100€.
Onko kukaan ratkaissut uimahallikakkaamisen vesiloiskahdusongelmaa? Silloinhan vesi on suorassa kontekstissa peräaukkoon pitkän aikaa.