Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voika kakan vesiloiskahduksesta saada jonkun taudin

Vierailija
30.01.2019 |

Jos siis vessassa käynyt aiemmin sairas ihminen, jolla vaikka sukupuolitauti ja menet kakkalle, syvyyspommi tippuu ja loiskauttaa vedet pyllyreiän sisään. Tarttuuko?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Siksi meillä kotona tarpeet tehdään nykyisin vain hiekkalaatikkoon.

Vierailija
42/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista. Mun ei olisi ollenkaan pitänyt katsoa sitä ohjelmaa missä käärme tuli pöntöstä. Jostakin se naapurin karannut lemmikki ensimmäiseksi löytyy. Jos se käyttää pökäleen loiskahduksen ääntä peittääkseen oman hyökkäyksensä äänet? Apua mi bools!

OMG. Onneksi en ole nähnyt tätä ohjelmaa. Mutta osaisikohan käärme olla noin ovela ja taktikoida liikkeensä loiskahduksen mukaan? 😂

Sitä tiedä vaikka helsingin viemäreissä elää parit käärmeet. Ravintoa riittää, rottia varsinkin niin lämpö on ainoa mikä rajoittaa. Tai tarkemmin se lämmön puute. Nehän on muotonsa puolesta niinku tehty sukeltamaan putkissa.

Etkö nähnyt ohjelmaa viemärisukeltajista? Kyllä siellä viemäreissä rotat vilistää. Ihan oli suomalainen ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan tämän meillä käyttöön heti, jos joku sairastuu. Julkisssa vessoissa käyminen on silti ongelma, nimittäin vettä voi pikkusen loiskahtaa, vaikka olisi vuorannutkin sen veden.

Vierailija
44/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista. Mun ei olisi ollenkaan pitänyt katsoa sitä ohjelmaa missä käärme tuli pöntöstä. Jostakin se naapurin karannut lemmikki ensimmäiseksi löytyy. Jos se käyttää pökäleen loiskahduksen ääntä peittääkseen oman hyökkäyksensä äänet? Apua mi bools!

OMG. Onneksi en ole nähnyt tätä ohjelmaa. Mutta osaisikohan käärme olla noin ovela ja taktikoida liikkeensä loiskahduksen mukaan? 😂

Voihan se säikähtää sitä putoavaa pökälettä? Sitten iskee puolustusrefleksinä takaisin.

Just jotain naista puri käärme kun nainen pyllisti pytylle. Onneks oli vaaraton käärme, vaikka kyllä mä saisin paskahalvauksen jos 150cm käärme puris mua ahteriin. Australiassa on niin kuivaa, että käärmeet hakeutuu jopa vessanpönttöihin.

Vierailija
45/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan tämän meillä käyttöön heti, jos joku sairastuu. Julkisssa vessoissa käyminen on silti ongelma, nimittäin vettä voi pikkusen loiskahtaa, vaikka olisi vuorannutkin sen veden.

Mä voin kehitellä sellasen matkamalli hiekkalaatikon. Hieno hatturasia naisille ja miehille ketjulla ranteeseen lukittava rahasalkku. Menisköhän ne kaupaksi?

Vierailija
46/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele... kiitti pelastit mun päivän! Kakan vesiloiskahdus :DD

Vierailija
47/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kehitellä sellasen matkamalli hiekkalaatikon. Hieno hatturasia naisille ja miehille ketjulla ranteeseen lukittava rahasalkku. Menisköhän ne kaupaksi?

Tää olis kyllä hyvä. Varmaan kauppa kävisi, kunhan saadaan levitettyä ihmisille tietoa ensin kakkan vesiloiskauksen vaaroista!

Vierailija
48/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada mutta mahdollisuus on hyvin pieni.

Vierailija
49/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on loistava ketju! :D 

Vierailija
50/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oiva konsti jos joutuu kakkaamaan vieraisiin pönttöihin.

Pidä aina mukana biojätepussia jonka olet halkaissut sivuilta. Kakalle mennessä aseta halkaistu pussi "turvaverkoksi" niin että se poimii kakat ennenkuin ne ehtivät pudota veteen aiheuttaen ikävän loiskahduksen. Pussin kahvat tulevat pöntön sivuille ja lukittuvat istuinosan alle. Kun olet valmis, huuhtele kakat menemään biopussineen .

Vierailija
51/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä aina mukana biojätepussia jonka olet halkaissut sivuilta. Kakalle mennessä aseta halkaistu pussi "turvaverkoksi" niin että se poimii kakat ennenkuin ne ehtivät pudota veteen aiheuttaen ikävän loiskahduksen. Pussin kahvat tulevat pöntön sivuille ja lukittuvat istuinosan alle. Kun olet valmis, huuhtele kakat menemään biopussineen .

Kiitos! Tosi hyvä vinkki. Onko tää niksipirkasta?

Vierailija
52/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kyllä hyvä. Varmaan kauppa kävisi, kunhan saadaan levitettyä ihmisille tietoa ensin kakkan vesiloiskauksen vaaroista!

Suostuiskohan Jehovat tekeen yhteistyötä, nehän kiertää muutenkin ovelta ovelle vaaroista kertomassa. Tänään ne olis tosin halunnut keskustella ystävyydestä.

Vierailija
53/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se pussi vaan pullistuu sinne pönttöön vetovaiheessa? Mulle kävis varmasti niin. Onhan niitäkin pusseja, mistä saa imurilla vedettyä ilmat pois. Siinähän näyttäis ihan siivoojalta kun menee imurin ja pussien kanssa vessakoppiin.

Vierailija
54/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se pussi vaan pullistuu sinne pönttöön vetovaiheessa? Mulle kävis varmasti niin. Onhan niitäkin pusseja, mistä saa imurilla vedettyä ilmat pois. Siinähän näyttäis ihan siivoojalta kun menee imurin ja pussien kanssa vessakoppiin.

Tätä mäkin jäin miettimään, ja sitten myös jos se pussi ottaa ”kierroksia” siitä vetovedestä ja linkoaa kakat ympäriinsä? Tämä onkin jo isompi harmi!!!

Vierailija
55/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tosi hyvä vinkki. Onko tää niksipirkasta?

Biojätepussin tilalla voi käyttää myös sukkahousuja.

Vierailija
56/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voi, jos pepun iholla tai alapään limakalvoilla on haava. Kuitenkin virukset ja bakteerit säilyvät kylmässä vedessä tartuntakykyisinä ja elinvoimaisina lyhyen aikaa. Lisäksi loiskahduksessa kontakti on lyhyt. Eli sanoisin, että todennäköisempää on saada tartunta esim. niin, että edellinen kävijä on käsitellyt vessapaperirullaa likaisin käsin ja sinä saat siitä sitten pöpöt johonkin käsissäsi olevaan haavaan tai omiin käsiisi ja sitten peset kädet huonosti ja viet ne suuhun ja sitä kautta esim. vatsataudin aiheuttavan viruksen. 

Hiv ja hepatiitit vaativat suoran kontatktin eli ne eivät tartu edes teoriassa näin. Ei myöskään muut sukupuolitaudit, vaan teoreettinen tartuntariski koskee ulosteen kautta leviäviä bakteereja ja viruksia ja niiden aihuttamia tauteja.

Vierailija
57/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa..Siitähän voi aiheutua vaikka loiskepaskioosi !

Vierailija
58/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaadan aina vähän makaronienkeitinvettä pönttöön ennen istuntoa. Se desinfioi näppärästi. Matkoilla mulla on mukana matkamakaronienkeitinvesipullo, josta loiskauttelen vastaiskuja.

Vierailija
59/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa voi, jos pepun iholla tai alapään limakalvoilla on haava. Kuitenkin virukset ja bakteerit säilyvät kylmässä vedessä tartuntakykyisinä ja elinvoimaisina lyhyen aikaa. Lisäksi loiskahduksessa kontakti on lyhyt. Eli sanoisin, että todennäköisempää on saada tartunta esim. niin, että edellinen kävijä on käsitellyt vessapaperirullaa likaisin käsin ja sinä saat siitä sitten pöpöt johonkin käsissäsi olevaan haavaan tai omiin käsiisi ja sitten peset kädet huonosti ja viet ne suuhun ja sitä kautta esim. vatsataudin aiheuttavan viruksen. 

Hiv ja hepatiitit vaativat suoran kontatktin eli ne eivät tartu edes teoriassa näin. Ei myöskään muut sukupuolitaudit, vaan teoreettinen tartuntariski koskee ulosteen kautta leviäviä bakteereja ja viruksia ja niiden aihuttamia tauteja.

Mutta kyllähän sitä vettä vähän jää iholle loiskauksessa, vaikka suurin osa loiskahtaa tietysti takaisin. Että ei välttätättä aina niin lyhyt se kontaksti.

Vierailija
60/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos istumassa onkäynyt kaveri jolla tulee munan päästä kellertävää nestettä eli on joku tauti ja kusee pänttöön ja sitä limaa menee kanssa, sit toinen istuu pöntölle ja loiskahtaa niin miksei se taudinaiheuttaja nouse munaan samalla? mikä estää

itse en s´matun jälkeen mene yleiseen vessan ollenkaan koska niillä on korkea virus ja bakteeri varasto nahan sisäpuolella

toinen kakkakikkahan on se että vääntää pitkää jöötiä ja samalla kun meinaa paska katketa niin nuljauttaa persettä jolloin se pötky jää pöntön sivuun ikäänkuin liimautuu siihen pituudeltaan

sitten pyyhkii hanurin ja pistää paperit roskiksee ja lähte vetämättä vessaa

niin saamme källin seuraavalle asiakkaalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi