Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voika kakan vesiloiskahduksesta saada jonkun taudin

Vierailija
30.01.2019 |

Jos siis vessassa käynyt aiemmin sairas ihminen, jolla vaikka sukupuolitauti ja menet kakkalle, syvyyspommi tippuu ja loiskauttaa vedet pyllyreiän sisään. Tarttuuko?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne pyttyyn tosiaan kannattaa laittaa loiskahduksen estopaperit.

Mä olen kuullut, että jotkut vuoraavat kätensä paperilla ja kakkaavat sitten siihen paperikäteen, ettei loiskahda.

Ah, vanha kunnon käsikakka! Käsikakkaajanhan tunnistaa ruskeasta rannekorusta.

Vierailija
22/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne pyttyyn tosiaan kannattaa laittaa loiskahduksen estopaperit.

Mä olen kuullut, että jotkut vuoraavat kätensä paperilla ja kakkaavat sitten siihen paperikäteen, ettei loiskahda.

Ah, vanha kunnon käsikakka! Käsikakkaajanhan tunnistaa ruskeasta rannekorusta.

Olispa täällä palstallakin supertykkäys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis vessassa käynyt aiemmin sairas ihminen, jolla vaikka sukupuolitauti ja menet kakkalle, syvyyspommi tippuu ja loiskauttaa vedet pyllyreiän sisään. Tarttuuko?

Voi tarttua,tiedä yhden ihmisen joka sai tartunnan.

Vierailija
24/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vesi meinaakin lentää naamalle vasta sitten, kun on vetämässä vessaa. Tarttuuko silloin vielä helpommin?

Vierailija
25/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki sukupuolitaudit voivat periaatteessa sellaisesta tarttua, osa todennäköisemmin ja osa taas todella paljon epätodennäköisemmin, mutta ei mikään ymmärtääkseni poissuljettukaan ole.

Vierailija
26/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos vesi meinaakin lentää naamalle vasta sitten, kun on vetämässä vessaa. Tarttuuko silloin vielä helpommin?

Kyllä tarttuu, jos menee vuoraamatonta kakkallakäyntivettä naamalle. :(

Vierailija
27/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisia vessoja siivotessa joutuu kiinnittämään erityistä huomiota siihen ettei lennä roiskeet silmiin tai suuhun

Vierailija
28/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista. Mun ei olisi ollenkaan pitänyt katsoa sitä ohjelmaa missä käärme tuli pöntöstä. Jostakin se naapurin karannut lemmikki ensimmäiseksi löytyy. Jos se käyttää pökäleen loiskahduksen ääntä peittääkseen oman hyökkäyksensä äänet? Apua mi bools!

Vierailija
29/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisia vessoja siivotessa joutuu kiinnittämään erityistä huomiota siihen ettei lennä roiskeet silmiin tai suuhun

Hirveää, kuina jotkut ovat niin ajattelemattomia, etteivät vuoraa JULKISTA vessaa jos menevät asioille sairaana! Jättävät sen toisten siivottavaksi! Hyi!! Tuossahan on hirveä riski saada roiskeinen tauti itselle! Miten sen voi sitten selittää mm. puolisolle?!!

Vierailija
30/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista. Mun ei olisi ollenkaan pitänyt katsoa sitä ohjelmaa missä käärme tuli pöntöstä. Jostakin se naapurin karannut lemmikki ensimmäiseksi löytyy. Jos se käyttää pökäleen loiskahduksen ääntä peittääkseen oman hyökkäyksensä äänet? Apua mi bools!

OMG. Onneksi en ole nähnyt tätä ohjelmaa. Mutta osaisikohan käärme olla noin ovela ja taktikoida liikkeensä loiskahduksen mukaan? 😂

Vierailija
31/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Joskus loiskahtanut ulkosynnyttimille.

Kamalan ällöttävää.

Tämän jälkeen olen vuorannut aina veden paperilla ettei loiskahda.

Pesitkö ulkosynnyttimesi tapahtuman jälkeen?

Kuinka ulkosynnyttimesi voivat nyt?

Vierailija
32/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saa jonkun taudin niin kenen?

Vierailija
33/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sieltä ihan helposti mitään tarttuu. Ihmiskunta kun on rypenyt kaikenlaisessa sonnassa kautta aikojen, ja on vielä hengissä.

Vierailija
34/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sieltä ihan helposti mitään tarttuu. Ihmiskunta kun on rypenyt kaikenlaisessa sonnassa kautta aikojen, ja on vielä hengissä.

Eläväthän kehitysmaiden ihmiset tosiaan toisinaan hyvinkin pitkään vaikka ovat täynnä kaikkia mahdollisia tauteja sekä loiseläimiä.

Vierailija
35/100 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lääkäri sanoi kerran, että virukset elävät (tartuntakykyisenä) niin lyhyen aikaa kehon ulkopuolella ettei tuollaista tartuntamahdollisuutta käytännössä ole. Viruksen pitää siis joutua käytännössä suoraan limakalvolle jotta se voi siirtyä elävänä toiseen ihmiseen.

Tiedä sitten mikä on totuus.

Vierailija
36/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lääkäri sanoi kerran, että virukset elävät (tartuntakykyisenä) niin lyhyen aikaa kehon ulkopuolella ettei tuollaista tartuntamahdollisuutta käytännössä ole. Viruksen pitää siis joutua käytännössä suoraan limakalvolle jotta se voi siirtyä elävänä toiseen ihmiseen.

Tiedä sitten mikä on totuus.

Mutta tarttuuhan virukset kuitenkin ovenkahvoista yms. Miksei siis vessan vedestäkin.

Vierailija
37/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän julkisen paikan vessan jo ennen kun itse hoidan asiani. Jos on pakko käydä isolla hädällä niin laitan vessapaperiarkin pönttöön loiskauksen estoksi. Ja aina pöntön kansi kiinni kun vedän niin pöpöt pysyy pytyssä.

Vierailija
38/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG. Onneksi en ole nähnyt tätä ohjelmaa. Mutta osaisikohan käärme olla noin ovela ja taktikoida liikkeensä loiskahduksen mukaan? 😂

Sitä tiedä vaikka helsingin viemäreissä elää parit käärmeet. Ravintoa riittää, rottia varsinkin niin lämpö on ainoa mikä rajoittaa. Tai tarkemmin se lämmön puute. Nehän on muotonsa puolesta niinku tehty sukeltamaan putkissa.

Vierailija
39/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se säikähtää sitä putoavaa pökälettä? Sitten iskee puolustusrefleksinä takaisin.

Vierailija
40/100 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se säikähtää sitä putoavaa pökälettä? Sitten iskee puolustusrefleksinä takaisin.

Aivan näin! Käärmeellä on itsesuojeluvaisto ja tasan kyllä hyökkää jos pökäle uhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän