Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaisen syyn takia perua häät ja rikkoa pitkän suhteen?

Vierailija
29.01.2019 |

Tottakai siis voi, mutta kannattaako... En ole enää edes niin nuori että voisi sanoa kaiken olevan vielä mahdollista. Olen 35, ja menossa naimisiin. Suhdetta on takana 7 vuotta. Mies on kaikin puolin hyvä ja täydellinen. Kuka tahansa olisi kiitollinen minun asemassani. Lapsikin suunnitteilla.

Paitsi että. Juuri äsken harrastimme seksiä, ja lähes purskahdin sen aikana itkuun. Vaikka olen pitkään yrittänyt muokata asennoitumistani ja pitää mielenkiintoa yllä erilaisilla luovilla ideoilla, niin tosiasia on että en tunne seksin aikana yhtään mitään. En kiihotu, ja nykyään ei mukana ole juurikaan edes lämpimiä tunteita. Seksi ei tunnu hyvältä, ei huonolta. Se ei tunnu miltään. Ja se on kauheaa.

Mies tietää asiasta, mutta muutosta ei saada aikaan. En tiedä olisiko se edes mahdollista. Mies ei ainakaan jaksa koko aikaa yrittää jotain, ja ymmärrän kyllä.

Sydän särkyy ja olo on katkera. Vuosikausia deittailin toinen toistaan huonompia miesehdokkaita, ja nyt kun kaikki muu toimii, tämä asia ei toimi. Ja yksinkään, lapsettomaksi en haluaisi jäädä.

Olen aivan masentunut. Tällaistako elämä sitten on? Koskaan ei voi olla kaikki hyvin?

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pahkeinen sentään.

Vierailija
2/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan selvittämään mistä tuo johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus kristus.. Joo eli jos seksi toimisi, menisitte huomenna naimisiin, ylihuomenna miehesi joutuisi auto-onnettomuuteen ja halvaantuisi vyötäröstä alaspäin, ja sitä seuraavana päivänä miettisit "kannattaako hakea avioeroa kun seksi ei toimi? Kaikki muu kyllä toimii mutku mun vagina..".

Vierailija
4/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama ongelma ollut muidenkin kanssa?

Vierailija
5/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonihäiriö, mene lääkäriin

Vierailija
6/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutille, sanoisin.

Vierailija
7/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi "toiminut" koskaan?

Vierailija
8/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samaa ongelmaa ollut kaikkien kanssa, yhden kyllä muistan josta en vain koskaan syttynyt. Mutta en toisaalta siihen mieheen koskaan rakastunutkaan.

Mielestäni on hiukan eri asia miettiä sitä mitä tapahtuisi jos toinen esim. sairastuisi. Lähtökohtaisesti silloin pysytään rinnalla, tietenkin.

Ap

Vierailija
9/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimi, alkuvaiheessa kun mukana olivat kaikki rakastumisen huumat yms.

Ap

Vierailija
10/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä naimisiin jos seksi ei tunnu hyvältä. Lusikat jakoon vaan. Ette sovi yhteen.

Vierailija
11/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimi, alkuvaiheessa kun mukana olivat kaikki rakastumisen huumat yms.

Ap

Eli siis seksi toimii. Suosittelisin käyntiä lanttumaakarilla, sekä miehen kanssa romanttista lomaa kauemmaksi normiympyröistä. Rooma, Dubrovnik tms. Hyvää ruokaa, viiniä ja arvaat varmaan, seksiä.

Vierailija
12/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta yhdessä ja nyt huomasit, että jotain on pielessä. Kuule, mene huoleti naimisiin, sinulla menee seuraavat 7 vuotta selvitellessä sitä, että vika on sinussa eikä miehessä.

Vierailija
13/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet yrittänyt tehdä asialle, oletteko käyneet pariterapiassa, syötkö pillereitä yms?

Minä eroaisin kyllä jos seksi ei lukuisten yritystenkään jälkeen toimisi. En halua ajatella viettäväni loppuelämääni seksittömässä liitossa.

Vierailija
14/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi tuossa tilanteessa naimisiin. Hyva ja nautinnollinen seksi kuuluu liittoon. Jos et siita itse nauti, ei se varmaan ole hirveen kivaa puolisollekaan. Ei ole reilua kumpaakaan kohtaan tuollainen tilanne.  Ja joo, eroaminen on pelottavaa, mutta usko pois, ei se pahempi vaihtoehto ole kuin menna naimisiin miehen kanssa jota et rakasta ja jonka kanssa seksi saa sinut itkemaan...

Vierailija
15/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatte sen lapsen tai ehkä useammankin ja kuluu muutamia vuosia, on niin väsynyt ja uupunut että ei yhtään haittaa vaikkei seksiä olisi ollenkaan. Menee mieluummin nukkumaan.

Vierailija
16/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, mars. Terapeutille jutteleminenkaan ei pahaa tekisi.

Ero ei ole ainoa vaihtoehto, mutta ei tuo ongelma myöskään toivomalla korjaannu. Tarvitset(te) apua. Sitä on saatavilla.

Tuohon oloosi on jokin syy. Jos et halua erota, haluat sitten selvittää sen ja korjata. Jos et halua selvittää mistä ongelma johtuu ja korjata sitä, sitten kannattaa erota. Noin ette voi jatkaa, se on selvä. 

Vierailija
17/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö pillereitä tai muuta hormonaalisia ehkäisyä? Se voi aiheuttaa tuollaista ”ei miltään” tuntumista.

Vierailija
18/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt keskustella asiasta todella monesti, ja mies on samaa mieltä siitä että pitää puhua. Kumpikaan ei vaan tiedä mitä tehdä.

Arvasin että negatiivistakin kommenttia tulee. Mutta mitä muka voin, pitäisikö koko ongelma haudata?

Miehellä siis ongelmaa ei ole, hän nauttii kyllä omalta osaltaan.

Ap

Vierailija
19/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saatte sen lapsen tai ehkä useammankin ja kuluu muutamia vuosia, on niin väsynyt ja uupunut että ei yhtään haittaa vaikkei seksiä olisi ollenkaan. Menee mieluummin nukkumaan.

Ja se harvinainen seksi tuntuu tosi hyvältä, kun on niin puutteessa.

Vierailija
20/184 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yrittänyt keskustella. Mutta oletko käynyt lääkärissä? Entä alkanut selvittää terapia-asiaa? Jos et ole, sinulla on vielä kortteja kääntämättä.

Tai sitten olet päättänyt alitajuisesti jo erota muusta syystä ja olet vain kehittänyt tämän syyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi