Voiko tällaisen syyn takia perua häät ja rikkoa pitkän suhteen?
Tottakai siis voi, mutta kannattaako... En ole enää edes niin nuori että voisi sanoa kaiken olevan vielä mahdollista. Olen 35, ja menossa naimisiin. Suhdetta on takana 7 vuotta. Mies on kaikin puolin hyvä ja täydellinen. Kuka tahansa olisi kiitollinen minun asemassani. Lapsikin suunnitteilla.
Paitsi että. Juuri äsken harrastimme seksiä, ja lähes purskahdin sen aikana itkuun. Vaikka olen pitkään yrittänyt muokata asennoitumistani ja pitää mielenkiintoa yllä erilaisilla luovilla ideoilla, niin tosiasia on että en tunne seksin aikana yhtään mitään. En kiihotu, ja nykyään ei mukana ole juurikaan edes lämpimiä tunteita. Seksi ei tunnu hyvältä, ei huonolta. Se ei tunnu miltään. Ja se on kauheaa.
Mies tietää asiasta, mutta muutosta ei saada aikaan. En tiedä olisiko se edes mahdollista. Mies ei ainakaan jaksa koko aikaa yrittää jotain, ja ymmärrän kyllä.
Sydän särkyy ja olo on katkera. Vuosikausia deittailin toinen toistaan huonompia miesehdokkaita, ja nyt kun kaikki muu toimii, tämä asia ei toimi. Ja yksinkään, lapsettomaksi en haluaisi jäädä.
Olen aivan masentunut. Tällaistako elämä sitten on? Koskaan ei voi olla kaikki hyvin?
Kommentit (184)
Kaikille seksi ei ole tärkeää, enkä ole itse avioitunut seksin takia, vaan ihan muista syistä.
Tietämättä susta yhtään mitään, sanoisin, että ei kannata liian hätiköidysti erota, jos muuten rakastat miestäsi. Valitettavasti seksuaalinen vetovoima ei ole jokin ihmeellinen luonnonvoima, joka vain pysyisi vuosikausia yllä ilman minkäänlaista vaivannäköä. Se ei silti tarkoita, että se olisi syy lopettaa liitto. Ehkä kannattaisi kokeilla pätevää pari- tai seksuaaliterapeuttia ennen kuin hassaa muuten hyvän suhteen.
naisetonerilaisia kirjoitti:
En jaksa lukee noita kaikki viestejä, mut ap.lle sellaista et:
Ei kaikilla naisilla tule mitään suurta tuntemusta yhdynnässä. Minä ainakin yritän vain henkisesti tehdä siitä nautinnollisen hetken miehelle jota rakastan ja nauttia läheisyydestä. Ei se silti tarkoita että minussa olisi mitään vikaa, ei kaikkien vehkeet ole vain samanlaisia. Saan nautintoa ihan erilaisista jutuista ja niissä mies kyllä auttaa sormin, suullaan tai leluilla. Eikä siin mitään ongelmaa. Jos et tiedä mistä itse nautit ja saat orgasmin niin sitten vaan tutustumaan itseesi. Kun olet sinut itsesi kanssa niin sitten rohkeasti opetat vaikka kädestä pitäen asian miehellesi. Tämä sitten kertoo siitä oletko oikean miehen valinnut kuinka paljon mies haluaa nähdä vaivaa sinun nautinnon eteen.
Mutta kun tässä tapauksessa seksi on aiemmin tuntunut hyvältä saman miehen kanssa. Jotain on siis muuttunut. Minä kysyin onko naisen kehonkuva muuttunut, mutta se sai vain miinuksia.
Seksi on yliarvostettua.