Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi asua siistin nipon nurkissa kuukausi, auttakaa

Vierailija
29.01.2019 |

Kyseessä on setäni vaimo. Hän harjaa mattojen lankoja, pöyhii tyynyjä, ja koko asunto on vaaleaa puuta, beigeä ja valkoista.

Kaikki on tiptop.

Ahdistaa! Saan asunnon vasta maaliskuussa. Olen sotkuinen, huoleton ja tykkään juhlia, ja tulla keskellä yötä tai aamua kotiin. Monesti en silloin laita takkia naulaan tms.

En tiskaa heti enkä petaa sänkyä....
Muistan millaista oli pienenä heillä, kun jatkuvasti piti varoa, sohvalla ei saanut maata, olkkarissasa syödä jne.

Hirvittää jo ennakkoon. En tunne kaupungista vielä muita, paitsi tinderin kautta :D Mutta mitään pysyviä yöpaikkoja ei ole.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että täti tietää miten sekainen olen. Pienenä tein hirveän työn, että pysyin heidän siisteystasossaan. Se oli hirveää.

Pitääkö taas feikata, vai voisinko olla oma itseni? Alkaako hän vihata minua kun jätän kirjoja sinne tänne enkä hinkkaa tiakipöydästä lasista tullutta läikkää?

Ap

Vierailija
2/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Etsi Tinderistä yöpaikkoja.

- Vietä aikaa baareissa ja tulee tädin kämpälle vasta pilkun aikaan siinä kunnossa että nukahdat heti (sammut).

- Nuku päiväpeiton päällä niin ei tarvitse aamulla pedata

- Älä riisu takkia niin se ei jää eteisen lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin hävettää kun syön paljon herkkuja ja tilaan ruokaa. Täti ei ikinä syö pitsaa tms, ei ole edes maistanut kebabia. Heillä syödään superterveellisesti, mutta light-tuotteita, eli ei edes nykyisen trendin mukaan.

Toinen kauhu on herääminen, tykkään vapailla nukkua, mutta jo pienenä täti änkesi huoneeseen avaamaan ikkunat ja verhot.. olin jo yläkoulussa joten tekee sitä varmaan edelleen. Heillä ei voi kuljeskella yöpässä, koska pukeutuvat ja peseytyivät heti herätessään.

Molemmat harrastaa juoksua, joten olen heistä varmasti superlaiska. Ahdistaa!!

Ap

Vierailija
4/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sossurotta.

Vierailija
5/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: laita astiat heti ruoan jälkeen veteen.

Ota talouspaperin pala ruokapöydälle.

Parasta kun sovitte heti kaikki säännöt.

Muistan tuon maton hapsujen kampaamisen, tuntui hulluudelta.

Vierailija
6/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aionkin olla mahdollisimman paljon kirjastossa ja kahvilassa ja yritän tehdä koulua ahkerammin, mutta vastapainoksi olisi kiva voida rentoutua jossain.

Vanhempieni mielestä koko juttu on todella hauska. Tiedän etteivät he itse olisi tuolla viikonloppua kauempaa..

Ap

Vierailija
7/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee vaikea kuukausi. Voisitko ajatella olevasi sisätiloissa viettämäsi ajan ihmisiksi ja vaikka pihalla sitten ryvettää itseäsi ja tavaroitasi liejussa? Pääseehän sitä sitten kuukauden jälkeen taas muhittamaan likaisia astioita ja roskia ympäri taloa. Voipa jopa olla että opit tykkäämään normaalista asuinympäristöstä.

Vierailija
8/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi änetä asumaan hänen kotiinsa.Koska olet sottapytty ,sinun on välittömästi hankittava toinen luukku.

Eikä kaupungissa ole jotain yhteisasumisläävää.Se olisi sinulle ap sopiva.

Siis aivan järkyttävää mennä sotkemaan toisen kotia.Et voi olla niin tyhmä.

Vierailija
9/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun pakko ole meille tulla mikäli noin ahdistaa.

Vierailija
10/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hotelliin. Ai ei ole varaa, vai? No ehkä siinä tapauksessa kannattaa tyytyä siihen mitä saa. Eikä kuukauden verran ihmisiksi eläminen varmasti sinusta henkeä vie.

Vierailija
11/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku tarjoaa sinulle majapaikan kuukaudeksi ja kitiset siitä, ettet voi jättää roiniasi ja likalänttejäsi lojumaan ympäri huushollia?!

Kasva aikuiseksi.

Jollei miellytä, niin Vuokraa itsellesi asunto, jossa voit sotkea pinnat ja heitellä takkisi ja pizzalaatikkosi pitkin lattioita.

Vierailija
12/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aikuinen, herättäminen ym holhoaminen ei ole asianmuksta. Hänen siisteyttään ja muita talon tapoja tulee tietysti kunnioittaa. Pystyt varmasti elämään kuukauden sivistyneesti, ota se haasteena

Vierailija
13/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole myöhäistä hankkia paria kissaa tahi muuta haittaeläintä ilahduttamaan isäntäperhettä! Voisit harkita myös työnnettävän hiekoituskoneen hankintaa, sillä olis kätevä kylvää sisätiloissa sepeliä tai auringonkukan siemeniä.

Vierailija
14/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia helpottaa. Jos sinulla on huone käytössäsi, niin on vielä helpompaa. Älä jätä tavaroitasi levälleen muualle. Hanki toilettipussukka, jossa pidät kaikki wc-kph-tavarasi pyyhettä lukuunottamatta! Kun käyt suihkussa, niin otat shampoosi käytön jälkeen mukaasi yms.  Pidä kaikki tavarasi, paitsi yhdet kenkäsi, jotka jätät siististi eteiseen, lähellä sänkyäsi. Sotket vain yhtä pientä aluetta, sänkysi ympärystä. Voit jopa käyttää vain yhtä lautasta, mukia ja sporkkia ja käydä pesemässä ne käsin keittiössä. Hanki omat ruokailuvälineet!

Vierailija
15/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, täytyy yrittää. Tuntuu vaan, että vaikka eläisin siististi niin pitää myös elää hillitysti. Esimerkiksi tuo pukeutuminen siisteihin vaatteisiin vapaapäivinä ahdistaa. En kuitenkaan voi talsia yöhousuissa kun toiset on käyneet lenkillä ja aloittavat lounasta.

Tuntuu myös oudolta syödä pöydässä, koska olen syönyt aina kirjan tai läppärin luona sängyssä/ sohvalla / lattialla.

Vanhempani ovat ihan normaaleja, mutta meillä on ollut normaalia syödä myös sohvalla, varsinkin aamupala. Kaikki on syöty eriaikaan eikä kukaan ole ollut perillä toisten menoista. Olen asunut alakerrassa teinistä asti, sinne on erillinen ovi, joten en ole herättänyt tullessani ketään.

Vuoden asuin opiskelijaluukussa, enkä ollut siellä mikään poikkeus.

Ap

Vierailija
16/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos majailet toisten nurkissa, sopeudut heidän tappionsa. Eikö tämä nyt ole itsestään selvää? Varmasti kykenet sen takkisi ripustamaan ja jälkesi siivoamaan kunnes saat oman kämpän. Siellä voit sitten taas sotkea mielin määrin.

Vierailija
17/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin hävettää kun syön paljon herkkuja ja tilaan ruokaa. Täti ei ikinä syö pitsaa tms, ei ole edes maistanut kebabia. Heillä syödään superterveellisesti, mutta light-tuotteita, eli ei edes nykyisen trendin mukaan.

Toinen kauhu on herääminen, tykkään vapailla nukkua, mutta jo pienenä täti änkesi huoneeseen avaamaan ikkunat ja verhot.. olin jo yläkoulussa joten tekee sitä varmaan edelleen. Heillä ei voi kuljeskella yöpässä, koska pukeutuvat ja peseytyivät heti herätessään.

Molemmat harrastaa juoksua, joten olen heistä varmasti superlaiska. Ahdistaa!!

Ap

Vaikka olisin kuinka vieraana, niin olisi turha änkeä minun koppiini availemaan verhoja ja tulla herättelemään. Yhdessä kyläpaikassa kokeiltiin, toista kertaa ei ja saatto olla korvalääkärille asiaa sen jälkeen.

Vierailija
18/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihinkään ei oikein voi mennä kun ei sovi alusvaatteissa laahustaa ja huomauttelevat kun jätän pytyn vetämättä ja sotken joka paikan. Ahdistaa kun kirjastossa ei saa syödä joulukinkkua sormin. Koulusta tuli kenkää kun minulla on tapana olla päivittäin juovuksissa, aivan normaali asia meidän perheessä.

Vierailija
19/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin huonosti kasvatettu? Häpeisin jos Ap olis mun lapsi.

Vierailija
20/31 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se ketju jossa asunnon omistajat pyytävät vinkkejä likaisen saastan kestitsemiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi