Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään keinoa, millä me kiltimmät miehet voisimme päästä nousemaan naisten suosioon?

Vierailija
27.01.2019 |

Osaako kukaan sanoa :(

Kommentit (430)

Vierailija
141/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure KM kirjoitti:

En minä ainakaan halua päästä naisten suosioon. Haluan vain yhden naisen ei kiinnosta muut naiset.

Olet tossun alla oleva luuseri.

Vierailija
142/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 40v mies jatkaa:

Jos ajatellaan näitä muutoksia, niin kaikkihan me ollaan likinäköisiä oman makumme kanssa. Nykyinen maku nähdään kehittyneenä ja lopullisena, vaikka oikeasti haettaisiin väliaikaisesti laastarisuhdetta tai biologian ohjaamana luotettavaa kumppania siksi aikaa että saadaan perhe-elämä rakennettua. Ei kukaan näe isoa kuvaa omassa elämässään.

Sitäkin voi miettiä että millaisessa mielentilassa on tehty mitäkin. Tunnen itse naisia jotka harrastivat irtosuhteita tosi nuorina, tai pyörivät epäluotettavien miesten kanssa, kun he olivat masentuneita ja kärsivät itsetunto-ongelmista. Kuitenkin ovat pariutuneetä hyvien miesten kanssa sittemmin, ja ihan onnellisilta vaikuttavat. No, siis ainakin toistaiseksi :D

Sen katson pahaksi merkiksi jos luotettava ihminen kiinnostaa silloin kun ollaan maassa. On tultu petetyksi, on ehkä vähän kiloja kertynyt ja tuntuu siltä ettei ole haluttava. Kun ollaan paremmassa kondiksessa, katse suuntautuu taas niihin "jännempiin" miehiin. Tällaisia naisia kohtasin itse lukuisia ollessani nuorempi. Olin kait pidetty mutta en sytyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ferrari.

Vierailija
144/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa naisten halveksiminen.

Miten voi olla halveksumatta asiaa, joka ei kunnioita edes itseään?

Vierailija
145/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ota vastuu omasta elämästä.

2. Hoida pois päihdeongelma.

3. Jos itsetunto rypii pohjamudissa tai olet asshole, mene terapiaan tai hanki muuta apua.

4. Mene kouluun tai töihin.

5. Mene ihmisten joukkoon harjoittelemaan sosiaalista vuorovaikutusta.

6. Tee jotain jännittävää tai muuten mielekästä elämässäsi josta voit olla ylpeä. Ota joku iso tavoite.

Jos tuntuu ylivoimaiselta aloita jostain noista. Tajua että saavuttaakseen asioita on pakko mennä epämukavuusalueelle.

1. Vastuu on otettu. Hoidan kaikki asiani itse. Iso omakotitalo on maksettu työtä tekemällä ja rahaa on sijoituksissakin mukavasti.

2. Pitääkö sellainen hankkia, ennen kuin sen voi hoitaa pois?

3. Olen käynyt terapiassa itsetunto-ongelmien vuoksi. Terapeutti sanoi, ettei sellaista enää ole havaittavissa. Olen harvinaisen tervepäinen mies.

4. Eikö yksi työpaikka riitä?

5. On paljon ystäviä ja kuljen tapahtumissa missä tapaa ihmisiä.

6. Minulla on mukavia harrastuksia, missä saa ns. "valmista" aikaan. Olen saanut niistä palkintojakin.

7. Olen normaalipainoinen, 182 pitkä ja olemukseltani siisti.

Ongelmana on se, että naiset elävät +35 vuotiainakin vielä teinityttömäistä elämää. "Miehen pitää olla tumma, tatuoitu ja vähän renttu". Ikäisilläni sinkkunaisilla on lapsia 2-3:lle miehelle, jotka eivät ole ottaneet vastuuta. Ja yhä vain etsitään samanlaista "jännittävää" kaveria, joka todistaisi oikeaksi prinsessaharhat.

Käytät sanaa prinsessaharha. Tavallisilla naisilla ei ole prinsessaharhoja. Haluat prinsessan mutta rahkeet ei riitä.

Tähän keskusteluun taisi eksyä yksi prinsessaharhoissa elävä nainen. Voin vain kuvitella, millaista elämä on sellaisen naisen kanssa :D Ehkä jollekin yksinkertaiselle naiselle on todella ihanaa olla prinsessana, kun ei itse tarvitse tehdä mitään ja ottaa vastuuta.

Musta se on ihanaa kun mies tekee kaikki raskaat hommat puolestani. Hän suojelee mua pahimmilta rasituksilta. Samaa tekee poikani siskojensa sekä mun puolesta. Mitähän naisvihaa tälläkin palstalla esiintyy munlaisia naisia kohtaan? Suomessa arvostetaan naisia jotka kantaa itse muuttolaatikot.

Vierailija
146/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään keinoa.

No niin, nyt kun olet saanut tämän absoluuttisen tyhjentävän vastauksen niin ole KILTTI ja lopeta näiden aloitusten tekeminen palstalle, kiitos.

Vierailija
147/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologinen hoivavietti ajaa naiset renttujen ja jännämiesten matkaan.

Olen itse lisäksi huomannut, että mitä tylymmäältä ja välinpitämättömältä vaikutan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä nainen kiinnostuu kunnolla minusta. Mikäli olen kiltti oma itseni ja näytän oman kiinnostukseni naista kohtaan, niin se on heille välitön turn-off.

Ärsyttää esittää hankalasti tavoiteltaa ja vittumaista, mutta minkäs teet. Parisuhdepeli on rikki.

Tämä. Seurasin kerran, kun eräs "pelimies" pyöritti naimisissa olevaa naista. Tämä nainen oli naimisissa ihan tavallisen miehen kanssa, 2 yhteistä lasta ja omakotitalo yms. Nainen vaaransi kaiken, kun kiima vei voiton. Olihan se vähän inhottavaa kuunnella, kun tämä pelimies kehuskeli työpaikalla kuinka kireä p*rsereikä tällä naisella on. "Se antaa tehdä ihan mitä vain! V*ttu mikä l*tka, höhöhö!"

Samanlainen tarina täälläkin sillä erotuksella, että minun tuntemani nainen ei ollut naimisissa tai parisuhteessa. Tämä nainen oli kiltti ja hänestä näki, että häntä on satutettu elämässä silti hän lankesi uudestaan erääseen niljakkeeseen. Tämä mies kehuskeli ihmisille miten ruiskutteli spermat tämän naisen naamalle nauraen samalle. Kehui, että pitää vähän hauskaa etc. Olen itse menettänyt kaiken toivon naisiin ja olen antanut itseni Jumalalle. Aion treenata kuin vanhan ajan munkit ja elää selibaatissa. Ei ole mitään annettavaa nykyajan naisilla, muuta kuin tuskaa.

Millaisessa seurassa te oikein liikutte, jos kaverit kehuvat sperman ruikkimisella naamalle tai persepanoilla??

Katsos... Miehellä voi olla monenlaisia kavereita. Osa on läheisempiä, osa ei niinkään. Kavereita kuitenkin. Naisilla tahtoo se kaveripiiri olla pieni ja suppea. Se koostuu samanmielisistä ja "väärää mieltä" olevan kanssa ei leikitä, kun "Se Liisa on niin ärsyttävä". Nämä naisjutuilla kehuskelevat miehet ovat ehkä muulla tavalla ok, mutta naisten suhteen eivät. Mutta pakostakin näitä rasvaisia juttuja kuulee.

Toki onhan se tiedossa, että naisilla ne vasta rasvaiset jutut onkin. Siellä ei naamalle ruikkimiset tunnu missään.

Vierailija
148/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet jotka olette itse jämähtäneet yläkouluun jossa oli teidän viimeiset ihmissuhteet, ja sen takia vatvotte epäluuloisina naisten henkistä kehitystä kypsempään ja fiksumpaa suuntaan - jolloin viimeinenkin tsäänssi pariutua menee - niin mitä mieltä ootte siitä että onko yksinäisyys ja av-kirjoittelu se parempi vaihtoehto näistä? Siis että perhe tai suhde kivan "juoksunsa juosseen" naisen kanssa vs tissuttelu, runkkaus ja av:lla roikkuminen? Saahan se tämä jälkimmäinenkin olla, en minä sitä sano.

Vierailija
149/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet--> epämiehekkäitä

Rumat naiset --> epähaluttavia

Miksi nämä kaksi ihmisryhmää eivät kohtaa? Molemmat ovat vastakkaisen sukupuolen silmissä epäkiinnostavia seksiin ja suhteeseen.

Vierailija
150/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ota vastuu omasta elämästä.

2. Hoida pois päihdeongelma.

3. Jos itsetunto rypii pohjamudissa tai olet asshole, mene terapiaan tai hanki muuta apua.

4. Mene kouluun tai töihin.

5. Mene ihmisten joukkoon harjoittelemaan sosiaalista vuorovaikutusta.

6. Tee jotain jännittävää tai muuten mielekästä elämässäsi josta voit olla ylpeä. Ota joku iso tavoite.

Jos tuntuu ylivoimaiselta aloita jostain noista. Tajua että saavuttaakseen asioita on pakko mennä epämukavuusalueelle.

1. Vastuu on otettu. Hoidan kaikki asiani itse. Iso omakotitalo on maksettu työtä tekemällä ja rahaa on sijoituksissakin mukavasti.

Oletatko naisen haluavan automaattisesti asettua asumaan omakotitaloosi vai voisitko tarvittaessa muuttaa sieltä yhdessä hankittavaan asuntoon? Haluatko naisen ostavan sinulta puolet talosta? Vai haluatko säilyttää omistusoikeuden niin, että nainen on riippuvainen sinusta, jos haluaa siellä asua?

Iso ok-talo voi olla hankala asia parisuhteen näkökulmasta.

Tämä on kyllä taas niin tekemällä tehty "ongelma" naisnäkökulmasta, että voi luoja....  Miehellä on hieno maksettu talo. Vaan sepä on naiselle ongelma, kun hän haluaa aloittaa pohjalta ja ostaa ensin sen söpön pienen yksiön, mihin rakentaa pesää. Voi herätkää jo naiset!!!

Vierailija
151/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin nainen tuntuu olevan sillä kannalla että miesten tulisi käyttää "viimeinen tilaisuus" ja ottaa mitä saatavilla on.

Millainen suhde siitä syntyy jos mies upgreidaa itsensä lähemmäs miesten keskiluokkaa ja ottaa naisen jolle kelpaa vain koska biologinen kello tikittää?

Tunnen itse pari tällaista tapausta, ja ei niistä ole mitään onnellisia suhteita syntynyt. Naiset kohtelivat miehiä kuin p.skaa ja dumppasivat heidät heti kuin mahdollista. Miehet kyllä yrittivät parhaansa, mikä sai naiset kunnioittamaan heitä entistä vähemmän (kato kun se koiranpentumaisuus ja miellyttäminen on turn-off juu nou).

...ja se oli parasta mitä näille miehille saattoi tapahtua, saivat edes osan elämänilostaan takaisin.

Pariutumisessa nyt vain on sellainen epäsuhta että liian kilteistä miehistä, samoin kuin seksuaalisesti alistuvista, on ylitarjontaa. Se johtuu siitä että naisten miesmaku on konservatiivisempi kuin miesten naismaku. Kaikille ei siis löydy sopivaa naista.

Se jos yrittää tunkea itsensä väkisin haluttuun miehen muottiin, ei pidemmän päälle toimi. Se on kuin veden kantamista kaivoon. Saat ulkopuolista hyväksyntää miehenä joka sai naisen, mutta sisimmässäsi tiedät ettet saa olla oma itsesi.

Vierailija
152/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet--> epämiehekkäitä

Rumat naiset --> epähaluttavia

Miksi nämä kaksi ihmisryhmää eivät kohtaa? Molemmat ovat vastakkaisen sukupuolen silmissä epäkiinnostavia seksiin ja suhteeseen.

On se helvetti, että mukava ja rauhallinen mies ei ole oikeutettu naissuhteeseen kuin jonkun cp-vammaisen läskin kanssa, jos av:n naisia uskoo.

(yhtään cp-vammaisia mollaamatta, he eivät vammalleen mitään voi. Toisin kuin lihavuudelle)

Vierailija
153/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kiltti mies"? Millä tavalla olet "kiltti"? Eikö normaali ihminen yleensä ole kiltti toisia kohtaan?

Vierailija
154/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kulttuurissa mieheys on jotakin, joka ansaitaan. Tytöstä tulee nainen automaattisesti, mutta miehen on suoritettava miehuuskoe tullakseen MIEHEKSI. Älä ole "mies".

Vierailija
155/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa kulttuurissa mieheys on jotakin, joka ansaitaan. Tytöstä tulee nainen automaattisesti, mutta miehen on suoritettava miehuuskoe tullakseen MIEHEKSI. Älä ole "mies".

Länsimaisessa kulttuurissa esim. poliisinmurha on keino päästä MIEHEKSI. Sen tehnyt mies tulee hukkumaan naisilta tulviviin kirjeisiin, joissa kaikissa vannotaan ikuista rakkautta.

Sairasta.

Vierailija
156/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehuuskoe on se että pystytkö olemaan pelaamatta 24/7 ja toimiiko realiteettien testaus riittävän hyvin niin ettet rupea horisemaan mitään tyyliin 20 % miehistä panee kaikki naiset. Naisilla ei sit varmaan ole naiseuskoetta kun yllä mainittujen kanssa ei ole ongelmia.

Vierailija
157/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies" on sinällään on lähes arvoton, jos hän ei tee "miehen työtä", jotakin, jonka tekemiseksi tarvitaan MIES, ei poika, vanhus tai nainen.

Saavuttaakseen naisen tason arvossa, miehen on tehtävä miehen työ, eli jotain vaarallista, uhkarohkeaa ja itsensä uhraavaa, kuten vaikkapa palomiehen työt.

Vierailija
158/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin nainen tuntuu olevan sillä kannalla että miesten tulisi käyttää "viimeinen tilaisuus" ja ottaa mitä saatavilla on.

Millainen suhde siitä syntyy jos mies upgreidaa itsensä lähemmäs miesten keskiluokkaa ja ottaa naisen jolle kelpaa vain koska biologinen kello tikittää?

Tunnen itse pari tällaista tapausta, ja ei niistä ole mitään onnellisia suhteita syntynyt. Naiset kohtelivat miehiä kuin p.skaa ja dumppasivat heidät heti kuin mahdollista. Miehet kyllä yrittivät parhaansa, mikä sai naiset kunnioittamaan heitä entistä vähemmän (kato kun se koiranpentumaisuus ja miellyttäminen on turn-off juu nou).

...ja se oli parasta mitä näille miehille saattoi tapahtua, saivat edes osan elämänilostaan takaisin.

Pariutumisessa nyt vain on sellainen epäsuhta että liian kilteistä miehistä, samoin kuin seksuaalisesti alistuvista, on ylitarjontaa. Se johtuu siitä että naisten miesmaku on konservatiivisempi kuin miesten naismaku. Kaikille ei siis löydy sopivaa naista.

Se jos yrittää tunkea itsensä väkisin haluttuun miehen muottiin, ei pidemmän päälle toimi. Se on kuin veden kantamista kaivoon. Saat ulkopuolista hyväksyntää miehenä joka sai naisen, mutta sisimmässäsi tiedät ettet saa olla oma itsesi.

Tässä saatettiin osua maaliin.

Miehistä peräti 20-25% on ensisijaisesti seksuaalisesti submissiivisia, ja usein samat miehet toivoisivat naiselta aloitteellisuutta. Naisista vain kymmenesosa tästä on seksuaalisesti dominoivia, ja mieluiten viejän roolissa.

Kuulun itse tuohon 20-25% joukkoon. Sopivaa naista on lähes mahdotonta löytää. Olen seurustellut kahdesti, kerroin asiasta rehellisesti ja se oli ok. Pian kävi ilmi että nainen piti taipumustani korjattavana asiana, kyllä se dominoiva miesrooli sieltä löytyy kunhan jätkä saa kokemusta. Eihän siitä mitään tullut.

Haluaisin kyllä löytää elämänkumppanin, mutta koska olen tarkka muissakin asioissa (enemmän henkiset kuin materialistiset arvot, keskustelutaito, kiinnostus asioiden pohdiskelemiseen) realistisesti joudun hyväksymään sen tosiasian että mahdollisuuteni ovat heikot.

Monien ikäisteni miesten haaveileman 15v nuoremman naisen ja lapsia kyllä saisin jos haluaisin. Ei tarvitsisi kuin leikkiä mukana. Lienee selvää etten halua. Yritän siis nauttia elämästä ikisinkkuna, vaihtelevalla menestyksellä :)

Vierailija
159/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩. 😓

Vierailija
160/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mieheni on "kiltti". Ero moniin muihin kiltteihin miehiin kuitenkin on, että on positiivinen, aikaansaava ja ylipäänsä hyvätapainen. Ei siis ole liikaa yrittävä katkera uhriutuja, joka valittaa milloin mistäkin naisten tekemisistä tai vertaa itseään ns. tosimiehiin. Hänestä ei myöskään kuoriudu kännissä sovinistia.

Uskon että suurin osa miehistä ovat oikeasti tällaisia, eivät vain pidä meteliä itsestään tai marise jossain mammapalstalla.