Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään keinoa, millä me kiltimmät miehet voisimme päästä nousemaan naisten suosioon?

Vierailija
27.01.2019 |

Osaako kukaan sanoa :(

Kommentit (430)

Vierailija
181/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologinen hoivavietti ajaa naiset renttujen ja jännämiesten matkaan.

Olen itse lisäksi huomannut, että mitä tylymmäältä ja välinpitämättömältä vaikutan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä nainen kiinnostuu kunnolla minusta. Mikäli olen kiltti oma itseni ja näytän oman kiinnostukseni naista kohtaan, niin se on heille välitön turn-off.

Ärsyttää esittää hankalasti tavoiteltaa ja vittumaista, mutta minkäs teet. Parisuhdepeli on rikki.

Tämä. Seurasin kerran, kun eräs "pelimies" pyöritti naimisissa olevaa naista. Tämä nainen oli naimisissa ihan tavallisen miehen kanssa, 2 yhteistä lasta ja omakotitalo yms. Nainen vaaransi kaiken, kun kiima vei voiton. Olihan se vähän inhottavaa kuunnella, kun tämä pelimies kehuskeli työpaikalla kuinka kireä p*rsereikä tällä naisella on. "Se antaa tehdä ihan mitä vain! V*ttu mikä l*tka, höhöhö!"

Samanlainen tarina täälläkin sillä erotuksella, että minun tuntemani nainen ei ollut naimisissa tai parisuhteessa. Tämä nainen oli kiltti ja hänestä näki, että häntä on satutettu elämässä silti hän lankesi uudestaan erääseen niljakkeeseen. Tämä mies kehuskeli ihmisille miten ruiskutteli spermat tämän naisen naamalle nauraen samalle. Kehui, että pitää vähän hauskaa etc. Olen itse menettänyt kaiken toivon naisiin ja olen antanut itseni Jumalalle. Aion treenata kuin vanhan ajan munkit ja elää selibaatissa. Ei ole mitään annettavaa nykyajan naisilla, muuta kuin tuskaa.

Millaisessa seurassa te oikein liikutte, jos kaverit kehuvat sperman ruikkimisella naamalle tai persepanoilla??

Miesporukassa. Niissä on lähes aina yks tai kaksi pelimiestä.

Vierailija
182/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa kulttuurissa mieheys on jotakin, joka ansaitaan. Tytöstä tulee nainen automaattisesti, mutta miehen on suoritettava miehuuskoe tullakseen MIEHEKSI. Älä ole "mies".

Nykyään miehuuskoe on se että pystytkö olemaan pelaamatta 24/7 ja toimiiko realiteettien testaus riittävän hyvin niin ettet rupea horisemaan mitään tyyliin 20 % miehistä panee kaikki naiset. Naisilla ei sit varmaan ole naiseuskoetta kun yllä mainittujen kanssa ei ole ongelmia.

Naiseuskoe olisi, että pystyykö olla katsomatta temppareita ja eikä saisi katsoa edes uusintaa ja lisähaastetta haluaville olisi vastustaa jonkun pitkän, tumman ja komean supliikkimiehen viettelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka olette itse jämähtäneet yläkouluun jossa oli teidän viimeiset ihmissuhteet, ja sen takia vatvotte epäluuloisina naisten henkistä kehitystä kypsempään ja fiksumpaa suuntaan - jolloin viimeinenkin tsäänssi pariutua menee - niin mitä mieltä ootte siitä että onko yksinäisyys ja av-kirjoittelu se parempi vaihtoehto näistä? Siis että perhe tai suhde kivan "juoksunsa juosseen" naisen kanssa vs tissuttelu, runkkaus ja av:lla roikkuminen? Saahan se tämä jälkimmäinenkin olla, en minä sitä sano.

Juoksunsa juossut nainen ei ole kiva..

Vierailija
184/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei saa naista koska käyttää sanaa prinsessaharha, se nyt kertoo eniten sanojastaan. 

Minä ainakin halusin olla miehelleni prinsessa, ja olinkin. Mies lateli kaikki ihanuudet ulkonäöstäni, luonteestani ja kohteli kuin prinsessaa. Silitti iltaisin hiuksia ja toi skumppalasilliset sänkyyn, teki aamupalaa, piti kädestä, ja paasasi etten saa kävellä punaisia päin. Tunsin olevani hänen prinsessa, mitä väärää siinä oli?

Edelleen ollaan yhdessä 10 vuoden jälkeen, välillä olo on kuin orjalla, mutta kun mies vetää syliin ja tuo kaupasta kasan lempiruokiani niin balanssi on taas kunnossa. 

Mitä sinulla on tarjota naiselle? Mitä henkistä? Ja miksi puhut monikosta. Millaisista naisista pidät? Et ainakaan prinsessaharhaisista? Eli mikä heidän vastakohta on? Vaatimaton, nöyrä? 

Vierailija
185/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: ole herrasmies ja pidä naista prinsessana. Mutta moni mies pitääkin sellaista homon piirteenä. Siksi otin mieheni ulkomailta ja tuun aina tapailemaan ulkomaalaisia miehiä.

Ei sillä sun ulkomaalaisella miehelläsi kyllä käynyt kovin hyvä "naimatuuri". Sai sarjapettäjän. Ei auta prinsessanakaan pitämiset.

Mulla menee paljon paremmin mies rintamalla eikä ole tarvinnut miestä jättää juoppohulluuden tai mammanpoikaluonteen takia. Mulla on ollut aiemminkin hyviä kokemuksia arabimiehistä ja ne on olleet parhaita suhteita. Taitaa itselläsi olla huonoa tuuria naisten kanssa koska oletat heidän olevan äitejä miehelle tai "vahvoja" naisia.

Mitä sinä hourailet? Ehkä olet samalla äo-leveleillä miestesi kanssa. Minä sanoin , että sillä sinun miehelläsi ei ole käynyt hyvä tuuri, kun on sarjapettäjän kanssa. Arabimiehet on kovin vihaisia sellaisesta

Vierailija
186/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaab sanalla kiltti? Tai siis tiedän tietenkin, mitä sana tarkoittaa, mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa aikuisen kohdalla? Nykyisinhän tuota sanaa ei oikein käytetä lapsistakaan, mutta aiemmin kun on käytetty, on sillä lähinnä tarkoitettu kuuliaisuutta, hyvää käytöstä ja tottelevaisuutta. Tarkoitetaanko nyt aikuisen kohdalla tätä samaa vai jotain muuta?

Minun on vaikea hahmottaa, millainen aikuinen määrittää itsensä sanan "kiltti" kautta. Moni toki pyrkii olemaan kohtelias, eettinen, empaattinen, ystävällinen, huomioon ottava, lojaali, rehellinen, luotettava ja kohdella hyvin muita ihmisiä ja eläimiäkin... mutta kiltti? Itselleni tulee siitä lähinnä mieleen juuri kuuliaisuus ja tottelevaisuus, ja sen jälkeen tulee mieleen, että onko se aikuisen kohdalla samaa kuin auktoriteettiusko, muiden tahdon mukaan toimiminen (mikä voi tarkoittaa esim. sitä ettei uskalla ajatella itse, vaan toimii niinkuin yleisesti ajatellaan), sovinnaisuus, yms. Mutta oletan nyt, että ei tarkoiteta kuitenkaan tätä.

Voisiko joku määritellä siis sen, mitä näissä keskusteluissa tarkoitetaan, kun puhutaan kilteistä miehistä?

Vertailun vuoksi: naisten kohdalla ei koskaan puhuta kilteistä naisista. Se kuulostaisi heti joltain seksileikiltä. Naisten kohdalla käytetään aikuismaisempia termejä - miksi ei miesten?

Ja tarkoitukseni ei ole nyt sanoa, että sussa ap on jotain vikaa, vaan tämä käyttämäsi termi on vaan todella epämääräinen eikä ainakaan minulle kerro yhtään mitään juuri siksi, että se voi tarkoittaa mitä vain siitä eettisesti toimivasta kuuliaisesti toimivaan.

(En jaksanut lukea koko ketjua, joten sori jos tuli toistoa.)

Vierailija
187/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ota vastuu omasta elämästä.

2. Hoida pois päihdeongelma.

3. Jos itsetunto rypii pohjamudissa tai olet asshole, mene terapiaan tai hanki muuta apua.

4. Mene kouluun tai töihin.

5. Mene ihmisten joukkoon harjoittelemaan sosiaalista vuorovaikutusta.

6. Tee jotain jännittävää tai muuten mielekästä elämässäsi josta voit olla ylpeä. Ota joku iso tavoite.

Jos tuntuu ylivoimaiselta aloita jostain noista. Tajua että saavuttaakseen asioita on pakko mennä epämukavuusalueelle.

1. Vastuu on otettu. Hoidan kaikki asiani itse. Iso omakotitalo on maksettu työtä tekemällä ja rahaa on sijoituksissakin mukavasti.

2. Pitääkö sellainen hankkia, ennen kuin sen voi hoitaa pois?

3. Olen käynyt terapiassa itsetunto-ongelmien vuoksi. Terapeutti sanoi, ettei sellaista enää ole havaittavissa. Olen harvinaisen tervepäinen mies.

4. Eikö yksi työpaikka riitä?

5. On paljon ystäviä ja kuljen tapahtumissa missä tapaa ihmisiä.

6. Minulla on mukavia harrastuksia, missä saa ns. "valmista" aikaan. Olen saanut niistä palkintojakin.

7. Olen normaalipainoinen, 182 pitkä ja olemukseltani siisti.

Ongelmana on se, että naiset elävät +35 vuotiainakin vielä teinityttömäistä elämää. "Miehen pitää olla tumma, tatuoitu ja vähän renttu". Ikäisilläni sinkkunaisilla on lapsia 2-3:lle miehelle, jotka eivät ole ottaneet vastuuta. Ja yhä vain etsitään samanlaista "jännittävää" kaveria, joka todistaisi oikeaksi prinsessaharhat.

Käytät sanaa prinsessaharha. Tavallisilla naisilla ei ole prinsessaharhoja. Haluat prinsessan mutta rahkeet ei riitä.

Määrittele "tavallinen nainen"?

Sellainen joka pärjää ihan ok koulussa, eikä ole se luokan vetävin ja suosituin ja vähiten koulusta kiinnostunut rokkimimmi joka hengaa koulun pahojen poikien kanssa, aloittelee seurustelua kouluaikoina muttei siitä oikein mitään tule, menee opiskelemaan ja bilettää normaalisti ja alkoholinkäyttönsä asiallisena pitäen, löytää ehkä koulu-tai opiskelukuvioista jonkun jonka kanssa elää loppuelämänsä tai sitten parin vuoden päästä tiet erkanee ja löytyy ehkä joku uusi, menee töihin ja elää kaikella tavalla tavallista elämää. Eikä myöskään ole TIPAN TIPPAA kiinnostunut mistään tatuoiduista rentuista saati linnakundeista. Tatuointeja on nykyään niin paljon että hyvinkin voi kumppaniltaan tatska löytyä, mutta linnakundi tai renttu on toivelistalla toiseksi viimeisenä just ennen peränpitäjää eli klllllttimstä.

Helvetti kun likenpänä 40 ikävuotta ennen tutustumista tietäis, että minkälaisessa seurassa nainen on teininä liikkunut....

Teininä :D. Ei jumalaude teitä ukkoja jotka ette koskaan pääse pois yläkoulusta! Aika hemmetin traagista oikeasti.

Traagista, ehdottomasti. Samalla myös äärimmäisen inhimillistä miehen näkökulmasta katsottuna. Se on sitä aikaa jolloin terve/epäterve suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen rakentuu, ja sitä ei enää myöhemmin korjatakaan. Kun tulee torjutuksi ja paitsioon jätetyksi tuossa herkässä vaiheessa, asia onkin sitä myöten lopullisesti selvä. Sitä ei naisten kollektiivi kykene muuttamaan enää myöhemmällä iällä.

Tragedia se on.

Vierailija
188/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykevä kirjoitti:

Leukaimplantti.

Minä ainakin inhoan jykeväleukaisia miehiä...

Vierailija
189/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon ja uskonkin ap:n olevan nainen.

Jos näin ei ole, niin en kovin seksuaalista tai miehekästä kuvaa saa. Tällehän mies, kiltti tai tuhma, ei mitään voi. Valitettavasti testot ovat laskeneet ja tässä kohtaa, aloitusta lukiessa itsellä hälytyskellot soi.

Kovin haluavat palstamiehet syyttää naisia kevytkenkäisiksi jne, mutta se lienee vastareaktio omalle kykenemättömyydelle. Käsittääkseni mataliin testoihin saa myös lääkehoitoa?

Itse olen seksuaalinen, todella korkea libido, joten kumppaninkin pitää olla. Olen kouluni käynyt, eikä rikolliset viehätä. Miehen pitää olla kuitenkin todella kiinnostunut juuri minusta, haluta minua fyysisesti niin että huomaan.  Ei naisia voi jaotella vaimoiksi ja lu/iksi. On myös kaikkea siltä väliltä, minä olen molempia, mutta en näkisi syytä edes kokeilla suhdetta miehen kanssa, josta en saa kipinötä. Kavereita on yllin kyllin, ja talous kunnossa ilman kämppistä. 

Eli ohje, yritä vain sitä naista jota haluat enemmän kuin mitään. Jos et halua ketään, tai kukaan ei pyöri mielessäsi hakatessasi hanskaan, niin käväise lääkärissä. 

Vierailija
190/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää muistaa, että 1/3 - 1/2 naisista syö mielialalääkkeitä, jotka tuhoavat kyvyn ihastua. E-pillerit ovat tarina sinänsä.

Vierailija
191/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "nainen". 

Anna kun arvaan:

-itseäsi vanhemmat vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia

-ylipainoiset tai edes normaalipainon ylärajoilla olevat vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia

-markettivaatteissa ja toppatakissa ilman meikkiä viihtyvät vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia. Naisen tulee pukeutua sieviin mekkoihin ja korkkareihin, kotona saa olla myös seksikkäissä alusvaatteissa ja korkkareissa

-tatuoidut vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia

-huonoihoiset vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia

-liian koulutetut, älykkäät tai itsevarman oloiset vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia

-sinua paremmin ansaitsevat vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät ole naisia, toisaalta et myöskään halua liian köyhää naista jolle joutuisit tarjoamaan esim. kahvit

-yksinhuoltajat eivät ole naisia, eivät myöskään vastakkaisen sukupuolen edustajat joilla epäilet olevan takanaan useampia seksisuhteita kuin sinulla. Toisaalta naisen pitää olla himokas eikä mikään pihtari.

-naisen pitää haluta lapsia, toisaalta hänen pitää ymmärtää että raskaus ja synnytys pilaavat naisen ja olla valmis suomaan sinulle ainakin sivusuhde jos niin käy

-kukaan jolla on minkäänlaisia ongelmia kuten masennusta, jokin krooninen sairaus tms. ei kiinnosta- miten nainen voisi hoivata sinua tarpeeksi jos hänellä on omia ongelmia?

-kukaan jolla on poliittisia tai muitakaan mielipiteitä ei kiinnosta, et kestä naista joka ei ole kanssasi samaa mieltä kaikesta

Etsit siis 18-25-vuotiasta hoikkaa mutta treenattua (miel. fitness, muttei sellainen mikä on tiukalla dieetillä vaan syö kanssasi pihviä ja juo olutta) sairaanhoitaja- kosmetologi- tai ehkä kaupallisen alan tyttöä jolla on pitkät aaltoilevat hiukset, kauniit kasvot (laulajat ja poonotähdet ovat mielestäsi nättejä naapurintyttöjä).

Ei kannata. Jos sellaisen saat, jonain päivänä kuulet kun hän PIERAISEE ja juttu on sitten siinä.

Onkohan tuo sinun harhakuvitelmaa? Itselläni on alkamassa ohjaus- ja kasvatusalan opiskelut, kun käytännön ihmisenä ei ole tuota lukupäätä. Taustalla on wt-naisen/miehen ammatti kokki, vaikka ulkonäöllisesti ja tavoiltani olen kaukana wt:stä. Toki jonkinlaista yleissivistystä pidän tärkeänä, mutta ei tarvitse välttämättä olla maisteri tai Einstein. En tiedä, onko tulevan alan, jota lähden opiskelemaan, samanlaisia stereotypioita kuin hoitoalan tai kampaaja-alan ihmisistä, mutta minusta on turha saada mitään heikkoa ja avutonta reppanaa. Olen ihan itsenäisesti ajatteleva ja suorasanainen, joka uskaltaa puhua koviakin, mutta samaan aikaan kaunis.

Mikä wt-ammatti kokki on? Minä en ainakaan haluaisi tutustua ihmiseen, joka nimittelee muita wt:ksi. -ohis-

Vierailija
192/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää muistaa, että 1/3 - 1/2 naisista syö mielialalääkkeitä, jotka tuhoavat kyvyn ihastua. E-pillerit ovat tarina sinänsä.

Ja loput on näitä

Vierailija
193/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ota vastuu omasta elämästä.

2. Hoida pois päihdeongelma.

3. Jos itsetunto rypii pohjamudissa tai olet asshole, mene terapiaan tai hanki muuta apua.

4. Mene kouluun tai töihin.

5. Mene ihmisten joukkoon harjoittelemaan sosiaalista vuorovaikutusta.

6. Tee jotain jännittävää tai muuten mielekästä elämässäsi josta voit olla ylpeä. Ota joku iso tavoite.

Jos tuntuu ylivoimaiselta aloita jostain noista. Tajua että saavuttaakseen asioita on pakko mennä epämukavuusalueelle.

1. Vastuu on otettu. Hoidan kaikki asiani itse. Iso omakotitalo on maksettu työtä tekemällä ja rahaa on sijoituksissakin mukavasti.

2. Pitääkö sellainen hankkia, ennen kuin sen voi hoitaa pois?

3. Olen käynyt terapiassa itsetunto-ongelmien vuoksi. Terapeutti sanoi, ettei sellaista enää ole havaittavissa. Olen harvinaisen tervepäinen mies.

4. Eikö yksi työpaikka riitä?

5. On paljon ystäviä ja kuljen tapahtumissa missä tapaa ihmisiä.

6. Minulla on mukavia harrastuksia, missä saa ns. "valmista" aikaan. Olen saanut niistä palkintojakin.

7. Olen normaalipainoinen, 182 pitkä ja olemukseltani siisti.

Ongelmana on se, että naiset elävät +35 vuotiainakin vielä teinityttömäistä elämää. "Miehen pitää olla tumma, tatuoitu ja vähän renttu". Ikäisilläni sinkkunaisilla on lapsia 2-3:lle miehelle, jotka eivät ole ottaneet vastuuta. Ja yhä vain etsitään samanlaista "jännittävää" kaveria, joka todistaisi oikeaksi prinsessaharhat.

Ongelmasi on selvä: huono asenne ja harhakuvitelmat. Et tule todennäköisesti koskaan saamaan naista ja en ole pahoillasi puolestasi. t. ohis

Vierailija
194/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kiltit miehet on liian ujoja naisten suhteen, eivät osaa tai uskalla tehdä aloitteita.

Mun ehdotus kenelle tahansa kilttille miehelle: pukeudu jotenkin rohkeasti, pelottavasti (siis sillain seksikkäällä tavalla)

Näin saat tasapainotettua sinusta lähtevät kiltteysvibat.

Tai ottakaa tatuointeja. Niillä saa vähennettyä kiltinpojan imagoa ainakin 50 %

Vierailija
195/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tuhma

Vierailija
196/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä problematiikkaa pyöritellyt mielessäni muutamankin vuoden, ja luulisin keksineeni melko varman keinon, jolla me kiltimmätkin miehet voisimme nousta, emme ainoastaan naisten, vaan jopa kaikkien ihmisten jakamattomaan suosioon!

Se tulee tässä:

Oletteko valmiit?

Tämä:

Pestautumalla maata lähestyvän asteroidin torjuntajoukkoihin a la Armageddon-leffa!!!!!

Vähänkö olisi meinaan kova juttu, sen jälkeen olisimme sankareita!

kannatan suunnitelmaa. Siinähän pestaudutaan ensin eristäytyneelle porauslautalle keskelle merta muutamaksi vuodeksi.

Valitettavasti sieltäkin luultavasti pääsee nettiin ja Aaveelle. Vai pääseekö?

Vierailija
197/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastumalla! Ei kukaan nainen huoli köyhää ja kilttiä. Rahaan naiset rikastuu.

Vierailija
198/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää jollain tavalla erottua massasta. Jos on väritön, mauton ja hajuton ei herätä mielenkiintoa. Pitää uskaltaa kertoa oma mielipiteensä, olla omia mielenkiinnonkohteita ja huomioida myös muita. Jos kaikki pyörii vain oman navan ympärillä niin voi elää itsekseen loppuikänsä. Ole toiselle kaveri ja arvosta naisia samalle tasolle mitä miehiäkin. Vaikket olisikaan jostain sinusta kiinnostuneesta naisesta kiinnostunut, ole tälle silti ystävällinen, ikinä ei tiedä jos joku tämän kavereista olisikin unelmiesi kumppani. Siinä tilanteessa pisteitäsi ei ainakaan nosta, jos olet ollut tyly jollekin tämän kavereista.

Kerrotko vielä sen missä naisten kaveriksi pääsisi kun he kategorisesti välttelevät eivätkä vahingossakaan halua olla tekemisissä, puhumattakaan että oma-aloitteisesti lähestyisivät juttelemaan? Itselleni superhyperuberkilttinä miehenä naiset ovat jääneet harvinaisen etäiseksi sukupuoleksi, syistä joita en todellakaan osaa nimetä.

Kiltteys se syy ei siis ole. Jos he kerran eivät edes ole koskaan jutelleet kanssasi, niin miten he voisivat torjua sinut nimenomaan kiltteytesi takia?

No herran jumala, sitähän minäkin ihmettelen. Eivät ole edes halunneet olla tekemisissä, mutta kuitenkin mystisesti tietävät että olen epäkiltti mies? Tähän olisi kiva saada jotakin selvyyttä, että miten naiset voivat suorilta käsin tyrmätä miehen, jonka kanssa eivät ole edes halunneet olla tekemisissä???

Vai onko näissä aina se oletus, että kyllä miehen pitää nämäkin asiat handlata, eihän nyt sentään nainen voi avata edes keskustelua miehen suuntaan? Ja ei, minä en tätä erikseen sukupuolita, olen vain huomannut naisten totaalisen kylmäkiskoisuuden kohdallani. Kiltteydestä se ei siis johdu; lohduttaudun.

Olemuksessasi on jotain vastenmielistä. Liika innokkuus? Ihminen käyttää kolme sekuntia sen päättämiseen, pitääkö toisesta vai ei. Sinusta tulee jotain huonoja viboja. Ehkä se on tuo huono itsetunto. Yritä ensin saada sitä paremmaksi vaikka unohtamalla naisista obsessoiminen ja tee jotain kehittävää.

Vierailija
199/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikastumalla! Ei kukaan nainen huoli köyhää ja kilttiä. Rahaan naiset rikastuu.

Jos mies pystyy rikastumaan geenipoolin on syytäkin poimia geenit talteen. Jos ei muuhun pysty kuin ulisemaan täällä niin parempi että jää poimimatta.

Vierailija
200/430 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kiltti ja aivan ihana mies. On uskollinen ja rehellinen, puuhakas, rakastava, huomioonottava ja tadaa: ihan mieletön rakastaja sängyssä. Ulkokuori pettää todella ^_^

Itellä on sellainen mielikuva, että kiltit miehet nimenomaan on hyviä sängyssä ja sellaset pullistelija pahat pojat todella itsekkäitä ja huonoja petikumppaneita..