Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mun elämässä ole mitään järkeä

Vierailija
27.01.2019 |

Kun en pysty liikkumaan ja joudun aina olemaan kotona.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on koti. Se on aika paljon se.

Vierailija
2/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntakyvyttömyys on hyvin suuri vastus elämässä. Ja iso kriisi, jos se on aivan tuore tapaus. toivottavasti saat hyvää tukea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se. Olen vain täällä melkein aina.

Vierailija
4/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty liikkumaan? Vamma, sairaus, (agora)fobia?

Vierailija
5/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntakyvyttömyys on hyvin suuri vastus elämässä. Ja iso kriisi, jos se on aivan tuore tapaus. toivottavasti saat hyvää tukea. 

Tämä tilanne on ollut vuosikymmeniä. Huimauksen takia en pysty liikkumaan eikä mies millään lailla tue. Sen mielestä on ok kun olen aina kotona koska pääseehän hän ja lapsi liikkumaan. Ei hän tajua, miten raskasta on olla aina vaan kotona.

Vierailija
6/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu! Vamma on vielä sellainen että en ole joutunut (en saa) pyörätuolia, koska pystyn periaatteessa kävelemään, vaikka se on hyvin epämiellyttävää ja pahentaa oireita. Tulee hulluksi kun kaikissa nettiartikkeleissa kehotetaan liikkumaan jos haluaa parantaa mielialaa. Sossun palvelutarpeen arvioinnissakin olin ja täti kysyi lopussa, että kuinka paljon mulla on tapana ulkoilla. ... En ihan tainnut tulla ymmärretyksi sielläkään.

Vierailija
7/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menieren tauti?

Vierailija
8/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu! Vamma on vielä sellainen että en ole joutunut (en saa) pyörätuolia, koska pystyn periaatteessa kävelemään, vaikka se on hyvin epämiellyttävää ja pahentaa oireita. Tulee hulluksi kun kaikissa nettiartikkeleissa kehotetaan liikkumaan jos haluaa parantaa mielialaa. Sossun palvelutarpeen arvioinnissakin olin ja täti kysyi lopussa, että kuinka paljon mulla on tapana ulkoilla. ... En ihan tainnut tulla ymmärretyksi sielläkään.

Tsemppiä sulle. Eipä tätä tosiaan tunnu kukaan tajuavan. Kaikista hassuinta on kun oma mieskään ei tajua eikä osoita mitään empatiaa.

Vierailija
9/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvään elämään kuuluu mielekkäät harrastukset ja jonkinlainen sosiaalinen elämä. Inhottaa kommentit, että olisit onnellinen edes siitä ja tästä mitä kaikilla ei ole. Tolla periaatteella Afrikan köyhillä ei pitäis olla varaa valittaa, koska he ei kärsi kylmyydestä ja heillä on sentään iso perhe ja tukiverkosto, ei kaikilla ole.

Vierailija
10/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menieren tauti?

Sitä on epäilty mutta lääkäri käski vain syödä mahdollisimman suolatonta ruokaa. Mitään lääkkeitä ei saa vaikka tilanne menee aina huonompaan suuntaan.

Vierailija
11/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, Ammattivalittaja. Tänään et taas pysty liikkumaan etkä ole pystynyt "vuosikymmeniin".

Ja huomenna taas selität, kuinka marhaat joka päivä jossain, kaikissa lapsen harjoituksissa ja peleissä ja siellä sun täällä.

Vierailija
12/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas puhut itseäsi vastaan. Juuri joku huomautti sinun "kököttävän torpassasi päivästä toiseen" ja hyvin loukkaantuneena vakuutit, että et todellakaan kökötä vaan vietät hyvin aktiivista elämää ja käyt jatkuvasti milloin missäkin.

Vierailija
13/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, Ammattivalittaja. Tänään et taas pysty liikkumaan etkä ole pystynyt "vuosikymmeniin".

Ja huomenna taas selität, kuinka marhaat joka päivä jossain, kaikissa lapsen harjoituksissa ja peleissä ja siellä sun täällä.

En mä ole käynyt ikinä lapsen harjoituksissa. Peleissä joskus pystyn käymään.

Vierailija
14/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas puhut itseäsi vastaan. Juuri joku huomautti sinun "kököttävän torpassasi päivästä toiseen" ja hyvin loukkaantuneena vakuutit, että et todellakaan kökötä vaan vietät hyvin aktiivista elämää ja käyt jatkuvasti milloin missäkin.

Käyn silloin kun mies auttaa käymään jossain. Nyt ei ole pitkään aikaan auttanut.

Vierailija
15/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä sitten onnistuit matkustamaan Aruballe asti? Sellainen reissu kysyy liikuntakykyä ihan tosissaan.

Vierailija
16/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään elämässä ei ole. Eikä merkitystä. Lopulta.

Vierailija
17/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan te olitte kylpylälomallakin.

Vierailija
18/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Minä olen terve, mutta minulla ei ole koskaan ollutkaan miestä tai lapsia, työtön olen ollut jo muutaman vuoden, kaveriton paljon kauemmin ja koti on menossa alta lähiviikkoina. Ottaisin ihan mielelläni huimauksen, jos saisin pitää kotini. Ja jalkakin saisi mennä poikki, jos sen sijaan löytäisin miehen, joka haluaisi minut.

Vierailija
19/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin pystyä itse, yksin liikkumaan. En pyytää aina mieheltä kyytiä johonkin. Se olisi tärkeää. Olisi myös kiva mennä lapsen kanssa harkkoihin pelaamaan. Siellä on treeneissä vanhempiakin mutta ei se onnistu. No, jatkakaa toki pilkkaamista.

Vierailija
20/25 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala Tubettajaksi ja tienaa miljoonia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan