Epämiehekäs luuserimies yrittää iskeä mua
Mä olen luuserinainen mutta sentään naisellinen ja sporttinen. Ansaitsen samanlaisen miehen.
Kommentit (19)
Eikö voi toiselle vain ilmaista että kiitos mutta ei kiitos! Ihan nimittelemättä ketään luuseriksi.
Aijai, mutta se on menoa nyt sitten. Luuseri ei koskaan vastusta iskuyritystä.
Luuserimiehet voisivat pysyä kotonansa. Mä en kestä niitä.
N21
Mites 50v tosimies lihaksikas ja komea?
Vierailija kirjoitti:
Mites 50v tosimies lihaksikas ja komea?
Niin semmoinen 'äijä', joka pskoo pöntön halki joka kerralla, ja joka tarvitsee isommat oviaukot pystyäkseen kulkemaan niistä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi toiselle vain ilmaista että kiitos mutta ei kiitos! Ihan nimittelemättä ketään luuseriksi.
Ei ne luuserit yleensä tajua hyvällä
Ilmoita poliisille. Tai aluksi uhkaile poliisilla.
Minkälainen mies ansaitsee luuserinaisen?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies ansaitsee luuserinaisen?
Hopeakettu.
Vaikka olenkin komea ja sporttinen luuserimies, niin juuri tuollaisen takia jätän naisten iskemisen väliin. Ei jaksa sitä draamaa.
Ap jää ilman, kuin niin moni sporttinen ja "älykäs" +40v nainen, joka hakee tasoistaan miestä. Osa vielä syyttää miehiä siitä kun ei löydä arvoistaan kumppania. T:vanha prinsessa
Ap jää ilman, kuin niin moni sporttinen ja "älykäs" +40v nainen, joka hakee tasoistaan miestä. Osa vielä syyttää miehiä siitä kun ei löydä arvoistaan kumppania. T:vanha prinsessa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luuserinainen mutta sentään naisellinen ja sporttinen. Ansaitsen samanlaisen miehen.
Miksi kirjoittelet minusta palstalla. Häpeä.
Sínkkis
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tekopyhistä ihmisistä.
ap on parempi, jos teistä pitäisi valita.
Sínkkis
Vierailija kirjoitti:
Koska löysit älyn?
Zínkkis
Naisen mahdollisuudet ovat 18-25 v. Sen jälkeen alkaa alamäki, ettekä te enää ole vallan kahvassa.
Koska naiset oppivat tämän?
Sínkkumies
Seurustelin muuten viimeksi 24 v. ulkomaalaisen typykän kanssa.
Sínkkumies
Miksi ottaa vanha, kun uusia nuoriakin tulee?
Siis ansaitsen miehekkään ja sporttisen luuserimiehen. Naisellista miestä en halua.