Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viettänyt 2 tuntia etsien todisteita miehen uskortomuudesta.

Vierailija
27.01.2019 |

En löytänyt mitään. Mies ei siis kotona, mutta laukut, tietokoneet, tabletit on... ja ne on auki, ei salasanoja joita en tietäisi jne.

Ja miksikö etsin. Ollut vaikeita viikkoja ja aikoja aiemminkin. Mulla on epäröivä tunne ja mies on kaikissa keskusteluissa kieltänyt uskortomuuden. On toki työnarkomaani, sitä ei ole koskaan kieltänytkään. Mutta ei, ei kuitteja, viestejä tai muutakaan, mikä osottaisi uskottomuutta. Jopa tilitiedot näin eiken kun perheen taloutta käytiin läpi. Ei outoja menoja sielläkään.

Mitäs nyt?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi työnantaja pitää siitä, että työsuhdepuhelin ei ole salauksen takana? Meillä tuo olisi vähintään varoituksen paikka.

Sinä, joka alapeukutit, kertoisitko miksi teit niin. Etkö ole kuullut, että työsuhdepuhelinten käytössä on määräyksensä ja niiden rikkominen voi johtaa puhelimen menettämiseen, varoitukseen ja jopa irtisanomiseen, mikäli väärinkäyttö jatkuu. Mustasukkainen puoliso ei ole peruste jättää puhelin salaamatta.

Vierailija
42/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luottamus on tuolla tasolla sinun puoleltasi ja saisin tietää tuollaisesta nuuskimisesta, niin päätyisin melkoisen nopeasti avioeroon.

Ketään ei kiinnosta. Totuus kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoletta, mies ei ota susta eroa, jos teillä on yhteinen omistusasunto ja lapsia.

Vierailija
44/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jotenkin nyt kolahti.

Kaikki alkoi siitä, kun löysin vieraan hiuksen tyynyltäni. Vieläkään en käsitä, miksi silmäni osui talviaamuna valossa tuohon vaaleaan hiukseen, joka ei ollut minun, eikä lastemme hius.

Kaksi tuntia, kaksi päivää, kaksi viikkoa, ja lopulta seitsemän kuukautta etsin todisteita.

Hulluuden partaalle asti, tasan vuosi sitten, etsin minäkin niitä hemmetin todisteita.

Mitään en löytänyt, mikä suoraan olisi viitannut toisen naisen olemassaoloon. Oli vaan tuo kalvava epäilys, joka sitten lopulta osoittautui oikeaksi.

Muutamia vinkkejä voisin antaa sinulle.

Puhelin ei kerro mitään. Hänellä voi olla toinen. Se on hyvä merkki, jos näet tiliotteet.

Kuitteja et taatusti löydä lompakosta.

Tosin voi olla myös pankkitili, josta et tiedä. Taatusti on ylimääräisiä ravintolalaskuja.

Ja auton matkamittarilukemat kertovat myös paljon...

Klassiset merkit on tietysti, nämä uudet paidat, tuoksut yms. ulkonäön kohentamiset ja jorinat saliharrastuksen aloittamisesta.

Varmin merkki, niin hämmentävältä kuin se kuulostaakin, on sinun syyllistäminen ja syyttäminen. Tällä tavalla petturi saa ikäänkuin oikeutuksen omalle toiminnalleen, koska ei muuten kestä itseään ja alhaisia tekojaan.

Sillä, miten kauan olette olleet yhdessä, ei ole mitään merkitystä. Me olimme kolmekymmentä vuotta, eikä koskaan aiemmin ollut mitään syytä epäillä petturiksi.

Ja kyllä, jäljestäpäin ajatellen, suhteemme syöksykierre olusi ollut minunkin nähtävissä, jos vain olisin sen halunnut nähdä.

-Turvassa nyt-

Vierailija
45/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Minunkin petturiex järkeili lopulta, kun varmaan ajatteli voivansa valehdella loputtomasti minulle, että hänhän voi pitää kaiken. Kodin, vaimon, perheen ja ihanan uuden vosun.

No, ei se sitten ihan niin kuitenkaan onnistunut.

Vierailija
46/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli salasuhde monta vuotta enkä jäänyt kiinni. Tapailimme keskellä päivää (mahdollista meille molemmille työn puitteissa), pari iltakeikkaa, josta aina kotiin (molemmat sanoivat olevansa ystävien kanssa), maksut aina käteisellä, viestintä tapahtui sähköpostilla (random osoite, josta puolisoilla ei tietoa) ja aina selaushistorian poisto ym.

Monta vuotta mentiin siis näin. Käytökseni ei millään tavalla muuttunut tai jos muuttui niin ainoastaan positiivisempaan suuntaan (olin rennompi ja iloisempi kotona). Salasuhde kuitenkin kuihtui, kun tuli kai se kyllästyminen siihenkin. Edelleen naimisissa ja kaikki hyvin parisuhteessa.  Todella onnekas olin, kun en jäänyt kiinni mutta en kyllä pahemmin mitään suurempia riskejä ottanutkaan. En myöskään ollut umpirakastanut ja näin ollen en tehnyt mitään ylilyöntejä.

Vierailija
47/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt mitään. Mies ei siis kotona, mutta laukut, tietokoneet, tabletit on... ja ne on auki, ei salasanoja joita en tietäisi jne.

Ja miksikö etsin. Ollut vaikeita viikkoja ja aikoja aiemminkin. Mulla on epäröivä tunne ja mies on kaikissa keskusteluissa kieltänyt uskortomuuden. On toki työnarkomaani, sitä ei ole koskaan kieltänytkään. Mutta ei, ei kuitteja, viestejä tai muutakaan, mikä osottaisi uskottomuutta. Jopa tilitiedot näin eiken kun perheen taloutta käytiin läpi. Ei outoja menoja sielläkään.

Mitäs nyt?

Sinulla on nyt suuri ongelma ja se olet sinä itse. Miksi ihmeessä olla mustasukkainen ja etsiä todisteita uskottomuudesta. Parisuhteissa on varmasti niitä vaikeita aikoja eikä se aina tarkoita, että toinen hyppää vieraissa. Itsellä parisuhde kestänyt yli 30 v ja jo heti alussa päätin, että mustasukkaiseksi/kyyläksi en ala.  

Vierailija
48/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli salasuhde monta vuotta enkä jäänyt kiinni. Tapailimme keskellä päivää (mahdollista meille molemmille työn puitteissa), pari iltakeikkaa, josta aina kotiin (molemmat sanoivat olevansa ystävien kanssa), maksut aina käteisellä, viestintä tapahtui sähköpostilla (random osoite, josta puolisoilla ei tietoa) ja aina selaushistorian poisto ym.

Monta vuotta mentiin siis näin. Käytökseni ei millään tavalla muuttunut tai jos muuttui niin ainoastaan positiivisempaan suuntaan (olin rennompi ja iloisempi kotona). Salasuhde kuitenkin kuihtui, kun tuli kai se kyllästyminen siihenkin. Edelleen naimisissa ja kaikki hyvin parisuhteessa.  Todella onnekas olin, kun en jäänyt kiinni mutta en kyllä pahemmin mitään suurempia riskejä ottanutkaan. En myöskään ollut umpirakastanut ja näin ollen en tehnyt mitään ylilyöntejä.

Hyi hitto... Kuvottaa miten jotkut ihmiset voivat tehdä toiselle noin. Miksi ihmeessä jatkat avioliittoa? Oletko joku hyväksikäyttäjä, jolla ei olisi mitään osaamista/mahdollista elää itsekseen? Kouluja ei ole käyty eikä omalla palkalla elä? Luuuseri olet.

Vierailija
49/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin nyt kolahti.

Kaikki alkoi siitä, kun löysin vieraan hiuksen tyynyltäni. Vieläkään en käsitä, miksi silmäni osui talviaamuna valossa tuohon vaaleaan hiukseen, joka ei ollut minun, eikä lastemme hius.

Kaksi tuntia, kaksi päivää, kaksi viikkoa, ja lopulta seitsemän kuukautta etsin todisteita.

Hulluuden partaalle asti, tasan vuosi sitten, etsin minäkin niitä hemmetin todisteita.

Mitään en löytänyt, mikä suoraan olisi viitannut toisen naisen olemassaoloon. Oli vaan tuo kalvava epäilys, joka sitten lopulta osoittautui oikeaksi.

Muutamia vinkkejä voisin antaa sinulle.

Puhelin ei kerro mitään. Hänellä voi olla toinen. Se on hyvä merkki, jos näet tiliotteet.

Kuitteja et taatusti löydä lompakosta.

Tosin voi olla myös pankkitili, josta et tiedä. Taatusti on ylimääräisiä ravintolalaskuja.

Ja auton matkamittarilukemat kertovat myös paljon...

Klassiset merkit on tietysti, nämä uudet paidat, tuoksut yms. ulkonäön kohentamiset ja jorinat saliharrastuksen aloittamisesta.

Varmin merkki, niin hämmentävältä kuin se kuulostaakin, on sinun syyllistäminen ja syyttäminen. Tällä tavalla petturi saa ikäänkuin oikeutuksen omalle toiminnalleen, koska ei muuten kestä itseään ja alhaisia tekojaan.

Sillä, miten kauan olette olleet yhdessä, ei ole mitään merkitystä. Me olimme kolmekymmentä vuotta, eikä koskaan aiemmin ollut mitään syytä epäillä petturiksi.

Ja kyllä, jäljestäpäin ajatellen, suhteemme syöksykierre olusi ollut minunkin nähtävissä, jos vain olisin sen halunnut nähdä.

-Turvassa nyt-

Niin, kaikki on selvää kun näin jälkeenpäin miettii. "Taas sinä ylireagoit" oli miehen kommentti, kun viimein tuskallisten epäilykuukausien jälkeen asioiden minulle paljastuttua sanoin, että "turha kieltää, minä tiedän kaiken."

Eipä tarvinnut enää ainakaan omaa mielenterveyttään epäillä. Sain varmistuksen, että kaikki epäilyni, pahat aavistukseni ja tunteeni olivat osuneet (valitettavasti) aivan oikeaan.

Vierailija
50/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on niin, että et itse uskalla luottaa. Ja haet vaikka väkisin syitä uskottomuuteen, joka tuotaa jotenkin mielihyvää kierolla tavalla? Ehkä myös kolme sormea osoittaa itseensä samalla kun toista osoittelee?

Vierailija
51/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa suihkun lattiakaivosta, onko siellä väärän värisiä hiuksia. Katso myös autosta. Kannattaa penkoa myös vessan roskis.

Tai palkkaa yksityisetsivä.

Vierailija
52/52 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti mies jättää sinut ja etsii jonkun ei kyyläävän naisen.