Teeskentelin sukulaisilleni kuolleeni vuoden 2004 tsunamissa. Nyt kuitenkin kuulin
että on tullut perinnön aika ja teen paluun framille vaatimaan lakiosaani. Sitä ei kukaan voi minulta riistää. Tämä tulee järkytyksenä monelle. Hyvin monelle.
Kommentit (21)
Ihan kiinnostuksesta, miten voi teeskennellä kuolleensa tsunamissa?
Jumaliste Sirkesalo, joku roti tuohon hommaan nyt
Onko sinulla hautakin olemassa? Creepy.....
Harmi että muistotilaisuus on jo mennyt. Olisi ollut hyvä pränkki ilmestyä paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiinnostuksesta, miten voi teeskennellä kuolleensa tsunamissa?
Makaa pussissa toistakymmentä vuotta ihan hievahtamatta.
Tarinassa on epäkohtia. Ei mene läpi.
Akin uusi tuotanto on kohta radiosoitossa
Hyvä vitsi. Sut on jo todettu laillisesti kuolleeksi, sutkin on jo peritty. Jäät nuolemaan näppejäsi.
Onko tämä joku Salkkareiden juonenkäänne....?
Hei, tää oli aika hyvä, sanoisin 4/5. :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi. Sut on jo todettu laillisesti kuolleeksi, sutkin on jo peritty. Jäät nuolemaan näppejäsi.
Niinpä. Totta. Mut hauska tarina silti.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku Salkkareiden juonenkäänne....?
Ainoastaan jos valekuollut on joku homoseksuaali.
Ai miten teeskentelin? Ootteko vähän tyhmiä.
Tietysti ilmoitin kaikille, että olen kuollut tsunamissa Thaimaassa.
Jos joku julistetaan kuolleeksi esim. onnettomuusolosuhteiden takia ja selviääkin, että hän on elossa, kuolleeksi julistaminen perutaan. Ei ketään jätetä virallisesti kuolleeksi, jos on todistetusti elossa. Ja on näin ollen tietenkin oikeutettu perintöihin ym.
Ap:n juttu oli toki provo, mutta ihan hauska sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten teeskentelin? Ootteko vähän tyhmiä.
Tietysti ilmoitin kaikille, että olen kuollut tsunamissa Thaimaassa.
Tämä on vale-AP. En paljasta, miten toimin vaan kätkeydyn hymyn varjoon. Nyt on aika paluun ja ottaa se, mikä minulle kuuluu.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos joku julistetaan kuolleeksi esim. onnettomuusolosuhteiden takia ja selviääkin, että hän on elossa, kuolleeksi julistaminen perutaan. Ei ketään jätetä virallisesti kuolleeksi, jos on todistetusti elossa. Ja on näin ollen tietenkin oikeutettu perintöihin ym.
Ap:n juttu oli toki provo, mutta ihan hauska sellainen.
Mutta ennen sitä hänellä on melkoinen työ herättää itseään henkiin, koska tuskin siellä Aasiassa saa uusittua passiaan tuosta vain, jos on kuollut.
Ok