Viettänyt 2 tuntia etsien todisteita miehen uskortomuudesta.
En löytänyt mitään. Mies ei siis kotona, mutta laukut, tietokoneet, tabletit on... ja ne on auki, ei salasanoja joita en tietäisi jne.
Ja miksikö etsin. Ollut vaikeita viikkoja ja aikoja aiemminkin. Mulla on epäröivä tunne ja mies on kaikissa keskusteluissa kieltänyt uskortomuuden. On toki työnarkomaani, sitä ei ole koskaan kieltänytkään. Mutta ei, ei kuitteja, viestejä tai muutakaan, mikä osottaisi uskottomuutta. Jopa tilitiedot näin eiken kun perheen taloutta käytiin läpi. Ei outoja menoja sielläkään.
Mitäs nyt?
Kommentit (52)
Kuinka paljon sun tekis mieli käydä vieraissa tuulettumassa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut epäilemään?
Miehen naispuolinen työkaveri, joka laittaa tylhön liittyviä viestejä tai soittelee illalla lyhyitä työpuheluita miehelle. Ja tiedän, että nämä yhteydenotot ovat työhön liittyviä, en vaan käsitä, Miksi yhteydenotot on sellaisiin aikoihin, mitä ehtii muuttua, jos tämä naiskollega ilmoittaa asiansa torstaina klo 8 sen sijaan että soittaa 2 min puhelun keskiviikkona klo 20????
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työnarkomaanit pettää töissä. Ei ne muuten siellä töissä viihtyisi jatkuvasti. Säpinää päivään ja työmatkoilla sama huone hotellissa.
En nyt tiedä mikä lasketsan työnarkomaaniudeksi, mutta itsellä sen verran paljon töitä välillä, että työtä tulee usein tehtyä 8-18. Kyllä mä ainakin mieluummin kotona olisin. Ei ne työmatkatkaan mitään glamouria ole. Kolmatta viikkoa kun reissussa on putkeen niin hotellikuolema iskee aika vahvasti. Ei siinä enää sihteeri pirkkoa jaksa käydä painamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut epäilemään?
Miehen naispuolinen työkaveri, joka laittaa tylhön liittyviä viestejä tai soittelee illalla lyhyitä työpuheluita miehelle. Ja tiedän, että nämä yhteydenotot ovat työhön liittyviä, en vaan käsitä, Miksi yhteydenotot on sellaisiin aikoihin, mitä ehtii muuttua, jos tämä naiskollega ilmoittaa asiansa torstaina klo 8 sen sijaan että soittaa 2 min puhelun keskiviikkona klo 20????
Ap
Kyllä itsekkin tulee tsättäiltyä naispuolison kolleegan kanssa usein illalla. Hän tykkää tehdä työtä iltasella ja tarvitsee välillä multa tietoa tai jeesiä. Jos en vastaisi niin ei välttämätttä pystyisi töitään tekemään. En ole koskaan vaimolta kysynyt onko tämä jokin ongelma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sut epäilemään?
Ap
Kyllä itsekkin tulee tsättäiltyä naispuolison kolleegan kanssa usein illalla. Hän tykkää tehdä työtä iltasella ja tarvitsee välillä multa tietoa tai jeesiä. Jos en vastaisi niin ei välttämätttä pystyisi töitään tekemään. En ole koskaan vaimolta kysynyt onko tämä jokin ongelma...
Miksi näitä työjuttuja ei voi tehdä suunilleen työaikaan? Vaikka tyyliin klo 18 mennessä?
Uskortomuudesta? Eli uskot ettei miehesi usko Jumalaan?
Jos mies on fiksu, niin et sinä tuolla tyylillä häntä saa kiinni pettämisestä. Vain typerykset jättävät merkkejä kotiinsa, tilitietoihin tai sosiaaliseen mediaan, jonne omalla kumppanillakin on pääsy. t. vuosikausia sivusuhteessa ollut ukkomiesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kolme vuotta kestäneestä salasuhteesta ei ainakaan löytyisi merkin merkkiä ja johtolankaa mistään muualta, kuin puhelimesta. Ja se lienee miehellä aina matkassa ja salasanojen takana?
Hänen puhelimensakin on avoimena aina kun lähistöllä on. Myös koodit on ihan mulle avointa tietoa, Eli pääsisin siihen käsiksi. Tosin näkyyhän nuo viestit ja muut myös tabletilta.
T. Ap
Tuskinpa sillä miehellä sitten mitään salasuhdetta ainakaan on.
Mä pidin ainakin ihan oman koneen (puhelin) näitä varten. Se oli piilossa.
Just jätinkin näkyville avoimina kaikki muut.
Sama. Sivusuhdetta varten on tietenkin oma puhelin prepaid-liittymällä ja puhelinta ei pidetä kotona.
Mä olen jo pettänyt ihan varmuuden vuoksi. Kiinni en jäänyt. Joten tasoissa oltaisiin, jos puolison petos tulisi ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on fiksu, niin et sinä tuolla tyylillä häntä saa kiinni pettämisestä. Vain typerykset jättävät merkkejä kotiinsa, tilitietoihin tai sosiaaliseen mediaan, jonne omalla kumppanillakin on pääsy. t. vuosikausia sivusuhteessa ollut ukkomiesten kanssa
Ahaa... sinäkö se olet. Mihin sinä jätät lapsesi sillä aikaa kun olet pettämässä? Ja miten selität miehellesi nuo yölliset poissaolot, kun kuitenkin asut lähellä työpaikkaasi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kolme vuotta kestäneestä salasuhteesta ei ainakaan löytyisi merkin merkkiä ja johtolankaa mistään muualta, kuin puhelimesta. Ja se lienee miehellä aina matkassa ja salasanojen takana?
Hänen puhelimensakin on avoimena aina kun lähistöllä on. Myös koodit on ihan mulle avointa tietoa, Eli pääsisin siihen käsiksi. Tosin näkyyhän nuo viestit ja muut myös tabletilta.
T. Ap
Tuskinpa sillä miehellä sitten mitään salasuhdetta ainakaan on.
Mä pidin ainakin ihan oman koneen (puhelin) näitä varten. Se oli piilossa.
Just jätinkin näkyville avoimina kaikki muut.
Sama. Sivusuhdetta varten on tietenkin oma puhelin prepaid-liittymällä ja puhelinta ei pidetä kotona.
Mun salarakas haluaa kyllä tavoittaa mut iltaisin ja lomillakin. Aika harvalta onnistuu tollainen kusetus ilman mitään tunteita.
Jos tekee kunnolla töitä ja hoitaa oman perheen ja vaimon sekä osallistuu aktiivisesti lasten harrastuksiin liittyvään seuratoimintaan niin kuka oikeasti jaksaa vielä salarakasta viihdyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Toinen kännykkä ja pre-paid liittymä, jotka on maksettu käteisellä. Kyllä silloin voi olla täysin avoin toisen puhelimen kanssa.
Kannattaa varmaan ottaa yksityisetsivä ottamaan asiasta selvää kun oma salapoliisi työ ei tuota tulosta.
Jos susta tuntuu tuolta, niin sille ei voi mitään. Mies ei ehkä petä, mutta koet etäisyyttä parisuhteessa, ehkä ette enää tee asioita yhdessä, ei ole kosketuksia, ehkä mies ei tee aloitteita seksiin. Ei epäluottamuksen tunne tyhjästä tule. Ehkä mies on ihastunut työkaveriin tai ehkä on joku huoli, mistä ei kerro sulle, esim rahaan/talouteen liittyvä. Jaksamista, yritä suunnata ajatukset itseesi, liiku, tapaa ystäviä yms
Mitä miehesi työnantaja pitää siitä, että työsuhdepuhelin ei ole salauksen takana? Meillä tuo olisi vähintään varoituksen paikka.
Jos luottamus on tuolla tasolla sinun puoleltasi ja saisin tietää tuollaisesta nuuskimisesta, niin päätyisin melkoisen nopeasti avioeroon.
Eipä oo ollut tarvetta. Eikä kyllä mahdollisuuksiakaan. Kun hoitaa omat työt ja kodin ja lapset niin ei jää aikaa ja enerigiaa mihinkään vieraissa käymiseen. En edes tiedä missä sellaiseen törmäisin. Lähikaupassa varmaan.
Ap