Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viettänyt 2 tuntia etsien todisteita miehen uskortomuudesta.

Vierailija
27.01.2019 |

En löytänyt mitään. Mies ei siis kotona, mutta laukut, tietokoneet, tabletit on... ja ne on auki, ei salasanoja joita en tietäisi jne.

Ja miksikö etsin. Ollut vaikeita viikkoja ja aikoja aiemminkin. Mulla on epäröivä tunne ja mies on kaikissa keskusteluissa kieltänyt uskortomuuden. On toki työnarkomaani, sitä ei ole koskaan kieltänytkään. Mutta ei, ei kuitteja, viestejä tai muutakaan, mikä osottaisi uskottomuutta. Jopa tilitiedot näin eiken kun perheen taloutta käytiin läpi. Ei outoja menoja sielläkään.

Mitäs nyt?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi muuta tekemistä?

Vierailija
2/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suhteenne perustuu, jos ei luottamukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu! Sinulla ei ole mitään syytä huoleen.

Vierailija
4/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos miehesi saa tietää stalkkaamisesta, sinulla ON syytä huoleen.

Vierailija
5/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että itse petät, ei tarkoita sitä että miehesi tekee samaa

Vierailija
6/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu! Sinulla ei ole mitään syytä huoleen.

Päin vastoin, ap oikein toivoo että löytäisi jotain, että pääsisi lähtemään. Ei vain halua itse olla se suhteen rikkoja.

Vierailija
7/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko käyttää jotain appia/viestintävälinettä josta sä et tiedä? Tai toinen puhelin tms?

Mäkin oon penkonut joskus ja epäillyt enkä ole löytänyt mitään. Luulen silti että jos haluaa pettää niin se on mahdollista tavalla tai toisella. Myös mulla mystinen mies joka ei puhu kaikkea ja käytöksellään saa epäilemään. Välillä jopa epäilen että tekee sen tahallaan, jotta olisin "koukussa". Ei halua että olisin 100% varma hänestä jolloin kyllästyisin. Epäilen kyllä että mies on vuosien varrella pettänyt eikä ole jäänyt kiinni. Eikä varmaan tule koskaan juttujaan mulle paljastamaan.

Mut kai niitä tilaisuuksia kaikilla on. Ja suurin osa pienemmistä pettämisistä jää puolisolta tietämättä. Nakertaa kyllä parisuhdetta ettei olla avoimia mutta kaikki ei ole. Pelaavat itsensä tilanteessa parhaaksi katsomallaan tavalla. Moni mies ajattelee että parasta on ettei kerro kaikkea. Mä naisena ajattelen että parasta että kertoo melkein kaiken ja sillä mennään yhdessä eteenpäin.

Vierailija
8/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Mihin suhteenne perustuu, jos ei luottamukseen?

Se

Juuri tämän vuoksi kerroin, että on ollut vaikeita viikkoja takana. Riitoja, työhankaluuksia, luottsmuksrn kyseenalaistamista jne. Ja nämä nyt viimeisen vuoden aikana, yhdessä oltu 18 vuotta.

Eli luottamukseen on aiemmin perustunut, nyt en enää tiedä. Ja matka takaisin tuohon luottamukseen on pitkä. Musta on tullut epäluuloinen.

Ap

Vierailija
9/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolme vuotta kestäneestä salasuhteesta ei ainakaan löytyisi merkin merkkiä ja johtolankaa mistään muualta, kuin puhelimesta. Ja se lienee miehellä aina matkassa ja salasanojen takana?

Vierailija
10/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä käy vieraissa?

Vierailija
11/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko käyttää jotain appia/viestintävälinettä josta sä et tiedä? Tai toinen puhelin tms?

Mäkin oon penkonut joskus ja epäillyt enkä ole löytänyt mitään. Luulen silti että jos haluaa pettää niin se on mahdollista tavalla tai toisella. Myös mulla mystinen mies joka ei puhu kaikkea ja käytöksellään saa epäilemään. Välillä jopa epäilen että tekee sen tahallaan, jotta olisin "koukussa". Ei halua että olisin 100% varma hänestä jolloin kyllästyisin. Epäilen kyllä että mies on vuosien varrella pettänyt eikä ole jäänyt kiinni. Eikä varmaan tule koskaan juttujaan mulle paljastamaan.

Mut kai niitä tilaisuuksia kaikilla on. Ja suurin osa pienemmistä pettämisistä jää puolisolta tietämättä. Nakertaa kyllä parisuhdetta ettei olla avoimia mutta kaikki ei ole. Pelaavat itsensä tilanteessa parhaaksi katsomallaan tavalla. Moni mies ajattelee että parasta on ettei kerro kaikkea. Mä naisena ajattelen että parasta että kertoo melkein kaiken ja sillä mennään yhdessä eteenpäin.

Olen varma, että jos minun mieheni pettäisi, hänkin olisi niin taitava, ettei jäisi kiinni. Osaisi peittää jälkensä ja käyttäytyä täysin normaalisti kotona. Olisi turha edes etsiä mitään todisteita.

Vierailija
12/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vaimoni ja jäisit kiinni stalkkaamisesta, ottaisin eron.

Vierailija
13/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kolme vuotta kestäneestä salasuhteesta ei ainakaan löytyisi merkin merkkiä ja johtolankaa mistään muualta, kuin puhelimesta. Ja se lienee miehellä aina matkassa ja salasanojen takana?

Hänen puhelimensakin on avoimena aina kun lähistöllä on. Myös koodit on ihan mulle avointa tietoa, Eli pääsisin siihen käsiksi. Tosin näkyyhän nuo viestit ja muut myös tabletilta.

T. Ap

Vierailija
14/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen puhelimensakin on avoimena aina kun lähistöllä on. Myös koodit on ihan mulle avointa tietoa, Eli pääsisin siihen käsiksi. Tosin näkyyhän nuo viestit ja muut myös tabletilta.

T. Ap

Tuskinpa sillä miehellä sitten mitään salasuhdetta ainakaan on.

Vierailija
15/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itse varmuuden vuoksi heti vieraissa niin sitten ei harmita niin paljoa jos saatkin yhtäkkiä selville että mies on vehdannut jonkun kanssa.

Vierailija
16/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tuskinpa sillä miehellä sitten mitään salasuhdetta ainakaan on.

Mä pidin ainakin ihan oman koneen (puhelin) näitä varten. Se oli piilossa. 

Just jätinkin näkyville avoimina kaikki muut. 

Vierailija
17/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut epäilemään?

Vierailija
18/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, liittonne on muuten vain lopussa. Eroa hyvä nainen

Vierailija
19/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaanit pettää töissä. Ei ne muuten siellä töissä viihtyisi jatkuvasti. Säpinää päivään ja työmatkoilla sama huone hotellissa.

Vierailija
20/52 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein viikkoja ollut hankalaa :D kas kun ei päiviä ja matka takaisin luottamukseen pitkä, sinun puoleltasi, hoh hoh.