Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä (noin 30-vuotiaat)

Vierailija
27.01.2019 |

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana noin 30 -vuotias?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29v nainen, 18 kumppania

Eli sulle kelpaa kuka vaan kun saa seksiä.

Uusi kumppani keskimäärin 7,5kk välein, jos on aloittanut 18-vuotiaana. Jos kelpaisi kuka vaan niin tuo luku pyörisi tuhansissa.

Vierailija
62/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29, 47 kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh, kaikki kenellä se 15+ kumppaneita saa alapeukkuja :'D Se siitä seksuaalisests tasa-arvosta, nainen on jakorasia jos kumppaneita kertyy vaikka keskimäärin 1 per 1 vuosi ;)

Joo, näistä aina lopulta tulee niitä sheimausketjuja, joissa joku 34v neitsytpoika haukkuu jakorasiaksi kaikki naiset, joilla on ollut useampi kumppani. Välilä joku panojannu käy brassailemasssa jollain 50+ saaliilla, mutta tuleeko niihin kommenttia? No ei tietenkään.

Itse en vastaa muuta kuin, että on tullut n*ssittua, toisinaan olen p*nnutkin ja joskus jopa rakastellut. Ja hauskaa on ollut:)

Ps. Neitsytpoika, et sinäkään ole mun tyyppiä.

Tuliko paha mieli?

Miksi mulla tulisi paha mieli? Sä todennäköisesti itse aloitut tämän ketjun, ihan vain päästäksesi haukkumaan naisia. Se on aika surullista. Ja sinä, "siveä, koskematon ja puhdas" (eli kukaan ei ole koskaan antanut sulle, vaikka joskus olet yrittänyt kinunuta) olet katkera ja yksinäinen, ja purat sitä vihaamalla naisia, jotka ei kysele yhteiskunnalta miten he saavat käyttäytyä. Mulla on taustalla aivan ihania, intensiivisiä ja uskomattomia seikkailuita ja elämyksiä, joita on kiva muistella. Eikä ainakaan toistaiseksi kukaan poikaystävä ole multa lukuja kysellyt, eli parisuhteesenkin olen kelvannut vallan mainiosti. Suurin osa miehistä ei oikeasti ole noin katkeria ja vihamielisiä kuin sinä. Keskittyisit mielummin niihin omiin seksikokemuksiisi ja antaisit muiden elää elämänsä miten haluavat. Mitä mun panemiset oikeasti sulle kuuluu?

Vierailija
64/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29, 47 kumppania.

Tätä mietin, että miten sitä muistaa noin tarkkaan tuollaisen luvun? Vai pidätkö päiväkirjaa? Mulla alle 10, mutta kauan piti sitäkin pohtia ja laskea, jotkut vuosikymmenen takaiset yhdenillanjutut on niin yhdentekeviä.

Vierailija
65/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29, 47 kumppania.

Tätä mietin, että miten sitä muistaa noin tarkkaan tuollaisen luvun? Vai pidätkö päiväkirjaa? Mulla alle 10, mutta kauan piti sitäkin pohtia ja laskea, jotkut vuosikymmenen takaiset yhdenillanjutut on niin yhdentekeviä.

Muistan ne kaikki ja minulla on (ihan vaatteet päällä-)kuvat useimmista.

Vierailija
66/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ei korreloi sitten mitenkään taitojen kanssa. Nainen lähinnä levittää jalkansa, siihen ei kovin paljoa harjoitusta tarvita.

Parasta seksiä olen harrastanut neitsyen kanssa, joka halusi kokeilla kaikenlaista.

Huonointa seksiä saan viikottain vaimoni kanssa.

Jee!

Vierailija
67/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankoon menisin kirjoitti:

Määrä ei korreloi sitten mitenkään taitojen kanssa. Nainen lähinnä levittää jalkansa, siihen ei kovin paljoa harjoitusta tarvita.

Etkö sä saa niitä naisia kiihottumaan vai miks ne ei sun kanssas halua muuta tehdä kuin jalkansa avata?

Vierailija
68/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 ikävuoteen mennessä yhdeksän, sen jälkeen olen ollut saman miehen kanssa (nyt olen 37).

Vierailija
69/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankoon menisin kirjoitti:

Parasta seksiä olen harrastanut neitsyen kanssa, joka halusi kokeilla kaikenlaista.

Huonointa seksiä saan viikottain vaimoni kanssa.

Jee!

No aika vähän itseäsi arvostat, jos tyydyt seksiin, jossa nainen " lähinnä levittää jalkansa". Nosta vähän rimaa. Oma ukko ei katsoisi sekuntiakaan tuollaista lahnailua minun puoleltani. Toisaalta en katso minäkäön mitään "nosto, pisto, ravistus" tökkimistä.

Vierailija
70/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saatana tollasia laskee? :D

Vierailija
71/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan. Tapailusuhteita, noin yksi mies per vuosi.

Vierailija
72/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 35. Neitsyys meni 17-vuotiaana, sen jälkeen muutamia alle vuoden seurustelusuhteita yli kymmenen vuotta sinkkuna. 15 vuotta seksielämän aloituksesta tuli se toistaiseksi ja toivottavasti lopullisesti viimeinen.

Vierailija
73/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29v nainen, 18 kumppania

Eli sulle kelpaa kuka vaan kun saa seksiä.

Uusi kumppani keskimäärin 7,5kk välein, jos on aloittanut 18-vuotiaana. Jos kelpaisi kuka vaan niin tuo luku pyörisi tuhansissa.

Juu, itseäkin huvittaa aina nuo "antaa kaikille" -puhinat, kun ihminen on harrastanut seksiä 0-3 kertaa vuodessa. Kuinka vaikeaa nämä luulevat, että parikymppisen hoikan naisen on saada baarista seksiä? Kyllä noilla lukemilla annetaan korkeintaan parille prosentille yrittäjistä. Mites monta naista nämä miehet ovat itse torjuneet, kun on kerran varaa siveystuomarina esiintyä? Taitaa vaan harmittaa, kun ei itse kuulu kenenkään naisen pariin prosenttiin.

Vierailija
74/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 35v, noin 60 kumppania.

Miehet ottaa ja naiset antaa, niinkö :D Eli olen antanut 60:lle? Mitäs jos otinkin 60?

Sterotypiat roskiin, et voi päätellä tästä luvusta mitään syvällisempää minun persoonallisuudestani.

Vierailija
75/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 +/- 2. En ole pitänyt tarkkaa kirjaa, mutta kyllä minä kaikki muistan. Muutama parisuhde, sitten 5 vuoden sinkkupätkä ennen nykyistä miestäni jonka kanssa olen ollut jo 5 vuotta. Ihan joku 1-3 baarista pokattu yhden illan juttu, muiden kanssa on ollut yritystä enempään. Mies ei ole kysellyt määriä ja jos olisi kysellyt en todennäköisesti olisi tässä, mikään ei ole suurempi turn-off kuin epävarmuuksissaan toisen se ksuaali suudesta nillittävä ”ki ltti mies”.

N31

P.s en ymmärrä av:n sensuuripolitiikkaa, yritin lähettää tätä viestiä 3 kertaa miettien mitkä sanat tässä ottaa ylläpitoa pattiin

Vierailija
76/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saatana tollasia laskee? :D

Sellainen joka on saanut seksiä?

Vierailija
77/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. 32-vuotias mies.

Vierailija
78/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v ja 3.kaikki olleet kumppaneitani.

Vierailija
79/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotta ja 8 kumppania, tosin tuntuu, että unohdan jonkun, koska aikaisemmin laskin enemmän. Ehkä se muistuu vielä mieleen.

Vierailija
80/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33, menee jonnekin 50 puolelle...